Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Відгадай і запиши слово зашифроване в ребусі.
До слова добери споріднені слова.
Склади речення із зашифрованим словом.
№2:
Теоретичний блок
Прочитай вірш Наталі Орішко "ЛІРИ́ЧНИЙ ЛИСТОПÁД"
Листопад - це місяць балу
пізніх хризантем в садах
Й мальовничого листя, що дбайливо вкриває
Сонну землю ковдрою різнокольоровою;
І темнооких хмар, котрі безперестану,
Мов вершники, по небу
на срібних конях мчать;
Й магічних зорепадів променистих -
Для загадування мрії -
своєї, заповітно-виняткової.
Листопад - це місяць гарних капелюхів
Та в'язаних довгих шарфів шерстяних;
Й ранкових, сивих, наче дим,
густих насуплених туманів
З мереживом морозним
інію на вітах і на травах;
Й аромат імбирно-шоколадний разом з тим -
Із вікон кав'ярень затишних міських
Та із домашніх світлих,
гостинних теплих кухонь...
Казкова, замріяна, дивна пора,
З меланхолії гірчинкою терпкою,
котру навіює неба похмурого просінь.
Листопад - це красива, яскрава фінальна глава
Книги прекрасної й трохи сумної
з ліричною назвою - "Пізня осінь".
№3:
Вільне введення тексту
Випиши з вірша Наталі Орішко слова або словосполучення, які характеризують цей місяць.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Практична робота: Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць. Аналіз рози вітрів.
2. Культ романтизованих почуттів у родинно-побутових піснях “Місяць на небі, зіроньки сяють”, “Цвіте терен, цвіте терен”