Матеріал уроку дає можливість пояснити дітям, у чому неповторність кожної людини.
Конструктор уроків
Матеріал уроку дає можливість пояснити дітям, у чому неповторність кожної людини.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Добрий день, діти!
Аудіоказка Василя Сухомлинського “Пурпурова квітка”
Як у природі кожна квітка гарна по-своєму, так і кожна людина неповторна. Сьогодні ми поговоримо про неповторність людини, дізнаємося більше одне про одного та про самих себе.
1.Прочитайте народну мудрість. Поміркуйте і поясніть, чому так кажуть.
УВЕСЬ СВІТ ПРИХОВАНИЙ У ТОБІ.
ПІЗНАЄШ СЕБЕ — ПІЗНАЄШ СВІТ.
Внутрішній світ кожної людини індивідуальний і неповторний. Вивчати його не менш цікаво, ніж навколишній світ. Дуже важливо знати й розуміти себе, свій внутрішній світ. Якщо ви будете розуміти себе, то розумітимете інших людей, і навпаки: якщо будете розуміти інших людей, то краще розумітимете себе.
Поміркуйте, чи є у вашому класі два / дві абсолютно однакових учня / учениці? Чим усі відрізняються? А чи є серед ваших знайомих однакові люди? Чи однакові близнюки та двійнятка?
2.Поміркуйте.
У людей багато спільного, і водночас кожен із нас унікальний. Якщо гончар зробить 10000 абсолютно однакових за розміром, формою та візерунком ваз, то ціна кожної такої вази буде не надто високою. Але якщо майстер зробить оригінальну вазу неповторної краси, форми, нанесе на неї унікальний малюнок — її ціна буде набагато вищою. Кожна людина схожа на таку унікальну, особливу вазу, створену за особливим задумом. Ваша особливість є дорогоцінною, тому що не існує на світі нікого, хто повторював би вас до дрібниць.
Чим схожі? | У чому відмінності? |
люди; | хлопчики і дівчатка; |
№2:
Вільне введення тексту
1.Аудіоказка Василя Сухомлинського “Пурпурова квітка”
Дайте відповіді на запитання після прослуховування:
-Яка квітка народилася посеред ночі?
-Як ви зрозуміли, чому краплина роси, що впала на троянду, теж стала пурпуровою?
-Чого чекала троянда?
-Чи справдилися її очікування? Чому?
-Що пояснила троянді квітка каштану?
-Чи погоджуєтеся ви зі словами квітки каштану?
-Чого нас навчає це оповідання?
-Продовжте речення: “Я зрозумів / зрозуміла, що…
2.Які риси характеру притаманні вам? У чому ваша неповторність? Напишіть про це. Оцініть свою унікальність.
3.Чи правда, що…
…кожна людина не має нічого спільного з іншими людьми?
…деякі люди є особливими і неповторними?
…на планеті немає двох однакових людей?
…кожна людина у світі неповторна?
…ми відрізняємося лише зовнішністю?
…бути схожим на іншого — це круто?
Рефлексія від 10 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: