Урок:

Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.

13.04.2024
9 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок "Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі" має на меті:

1. Розкрити жорстокість та несправедливість кріпосницької системи та солдатчини:

  • На прикладі повісті "Інститутка" показати, як кріпосне право та рекрутчина руйнують життя людей.

  • Змалювати контраст між життям простих селян та панів, підкресливши беззахисність та пригнічення перших.

  • Викликати в учнів співчуття до героїв твору та обурення несправедливою системою.

2. Проаналізувати образи персонажів:

  • Зробити акцент на образах Устини, її батьків, Григорія та панночки.

  • Розкрити внутрішній світ героїв, їхні прагнення та мрії.

  • Показати, як тиск кріпосницької системи та солдатчини деформує особистості.

3. Визначити авторську позицію:

  • З'ясувати, як Марко Вовчок ставиться до кріпосництва та солдатчини.

  • Проаналізувати художні засоби, які використовує авторка для вираження свого ставлення.

  • Довести, що повість "Інститутка" має глибокий антилюдяний пафос.

4. Розвинути в учнів навички:

  • Аналітичного мислення та критичного оцінювання літературних творів.

  • Усного та письмового мовлення.

  • Роботи з джерелами інформації.

  • Висловлення власних думок та аргументів.

5. Виховати в учнів:

  • Ненависть до будь-яких форм насильства та несправедливості.

  • Почуття співчуття до людей, які страждають.

  • Прагнення до свободи та гідного життя.

Очікувані результати:

Після уроку учні зможуть:

  • Розкрити антилюдяну суть кріпосництва та солдатчини.

  • Проаналізувати образи персонажів повісті "Інститутка".

  • Визначити авторську позицію у творі.

  • Аргументовано висловити власні думки щодо проблем, порушених у творі.

  • Написати твір або есе на тему "Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини".

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
https://vseosvita.ua/site/out?url=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FBmSXIegcXPA%3Fsi%3DKa0KKULdKhTl9E4r">https://youtu.be/BmSXIegcXPA?si=Ka0KKULdKhTl9E4r
https://vseosvita.ua/site/out?url=https%3A%2F%2Flearningapps.org%2F">https://learningapps.org/
Використані матеріали сайтів:
https://vseosvita.ua/site/out?url=https%3A%2F%2Fuk.wikipedia.org">https://uk.wikipedia.org
https://vseosvita.ua/site/out?url=https%3A%2F%2Fnaurok.com.ua%2F">https://naurok.com.ua/
https://vseosvita.ua/
https://www.youtube.com/
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

2:

Завантаження файлу

3:

Завантаження файлу

4:

Завантаження файлу

5:

Завантаження файлу

6:

Вільне введення тексту

7:

Тестування

Рефлексія від 5 учнів

Сподобався:

4 1

Зрозумілий:

5 0

Потрібні роз'яснення:

5 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Марко ВОВЧОК (Марія Олександрівна Вілінська). «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів — людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.

Марко ВОВЧОК (Марія  Олександрівна Вілінська). «Народні оповідання»; продовження  теми народного життя в повісті  «Інститутка». Антилюдяна суть  кріпосництва та солдатчини. Образи  персонажів — людей із народу та  панночки. Авторська позиція у творі.

290

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Українська література
9 клас

50 грн

Іван Нечуй-Левицький. Літературна казка «Запорожці». Образи-персонажі твору.

Іван Нечуй-Левицький. Літературна казка «Запорожці». Образи-персонажі твору.

38

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
5 клас

33 грн

Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні твору. Інші персонажі повісті. П. Куліш про Г. Квітку

Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні твору. Інші персонажі повісті. П. Куліш про Г. Квітку

275

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

33 грн

Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Образ гусей-лебедів. Інші образи твору.

Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Образ гусей-лебедів. Інші образи твору.

393

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

30 грн

Провідні проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв поеми, образ Енея.

Провідні проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв поеми, образ Енея.

582

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

452

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

502

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

447

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1350

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

202

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас