Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Опрацюйте теорію, випишіть правило в зошит і вивчіть(виділені жовтим), перегляньте відео
Алгоритм — це скінчена послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі.
Алгоритм складається з окремих кроків, які потрібно виконати в певному порядку. Якщо порушити порядок виконання кроків або загубити якийсь крок, то алгоритм може не виконуватися до кінця або призведе до неправильного результату.
Приклади алгоритмів
У повсякденному житті людина зустрічається з різними алгоритмами, як спрямованими на обчислення якогось значення, так і не пов'язаними з обчислювальними процесами, а такими, що визначають послідовність дій різноманітної природи.
Чисельні алгоритми створюються для розв'язування обчислювальних задач.
Зверни увагу!
Рецепти для приготування їжі, ліків, інструкції щодо введення в дію технічних приладів, правила користування автоматичними пристроями та інші послідовності розпоряджень, виконання яких дає змогу досягти поставленої мети, теж є алгоритмами.
Для багатьох ігор, в яких результат гри залежить не від випадкового збігу обставин, а від кмітливості гравця і попереднього розрахунку, існують алгоритми виграшу.
Розробка алгоритму для розв‘язування математичної задачі або виробничого завдання пов‘язана з ретельним аналізом поставленої задачі, вимагає кваліфікації та винахідливості (евристичний спосіб діяльності). Однак після того, як алгоритм створений, процес рішення задачі стає таким, що його можна виконати, не вникаючи в сутність поставленої задачі (алгоритмічний спосіб діяльності).
Приклад:
В даному рецепті пирога порушені властивості формальності та визначеності:
Взяти 0,5 кг борошна;
взяти 200 г цукру;
взяти 4 яєчні жовтки;
взяти склянку кефіру;
всі інгредієнти перемішати;
спекти пиріг.
№2:
Вільне введення тексту
Виконайте інтерактивні вправи
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Урок 1. Правила поведінки та техніка безпеки у комп’ютерному класі. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.