Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Завантаження файлу
№2:
Теоретичний блок
Тепер завдання наступне Намалювати правильний п'ятикутник
Для цього потрібно змінити
на
№3:
Завантаження файлу
Виконай вправу та надішли фото роботи
№4:
Теоретичний блок
Щоб виконати наступний крок уважно вивчи малюнок
і вибери потрібний кут повороту, щоб намалювати
№5:
Завантаження файлу
Виконай вправу та надішли фото роботи
№6:
Теоретичний блок
Навчимось малювати об'єкти, що розташовані на відстані один від одного
Щоб намалювати потрібно дотримуватись привильного алгоритму, а саме
Намалювати зірку (так як у попередній вправі)
Підняти перо
Рухатись вперед
Опустити перо
Рухатись вперед
№7:
Завантаження файлу
Виконай вправу та надішли фото роботи
№8:
Завантаження файлу
Високий рівень програмування
Для тих хто хоче отримати 12 балів
Виконай вправу та надішли фото роботи , що намалює
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.