Урок:

4.2. Система координат у алгоритмах створення зображень. Завдання 2 (Scratch 2)

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Тема: 4.2. Система координат у алгоритмах створення зображень. Завдання 2

4.2. Система координат у алгоритмах створення зображень. Завдання 2 (Для тих, хто працює зі Scratch 2).

Завдання 2. Складіть проект, у якому виконавець побудує графік функції у = 2*х- 80. Ви знаєте з уроків алгебри 7-го класу, що функція у = 2*х- 80 є лінійною і що графіком такої функції є пряма. Для побудови прямої потрібно взяти дві точки. Візьмемо дві точки, абсциси яких дорівнюватимуть, наприклад, -100 і 150, а ординати обчислюватимуться за формулою 2*х - 80. Побудуємо в системі координат відрізок, що з'єднує ці точки.

1. Відкрийте середовище Scratch 2. 2. Розмістіть на Сцені систему координат.

Для цього:

1. Виберіть під Сценою об’єкт Сцена.

2. Виберіть під цим об’єктом кнопку для відкриття бібліотеки із зразками тла.

3. Виберіть тло xy-grid. 4. Виберіть кнопку ОК. 3. Виберіть під Сценою об’єкт Спрайт1.

4. Відкрийте вкладку Величини та створіть дві змінні: х та у.

5. Розмістіть в Області скриптів блоки з командами для обчислення координат першої точки та переміщення виконавця в цю точку.

6. Розмістіть в Області скриптів блоки з командами для обчислення координат другої точки та переміщення виконавця в цю точку. Для цього зручно здублювати попередні блоки і внести в них відповідні змінення.

7. Збережіть складений проекту вашій папці у файлі з іменем вправа 4.2.2.

8. Запустіть проект на виконання (проект і результат його виконання наведено на малюнку 4.15).

9. Установіть вказівник у відповідні точки і запишіть у зошит координати точок перетину графіка з осями координат.

10. Закрийте середовище Scratch 2.

2:

Завантаження файлу

Зроби PrintScreen твоєї роботи та додай на перевірку

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Створення зображень за власними алгоритмами в середовищі Скретч

Створення зображень за власними алгоритмами в середовищі Скретч

538

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Створення лінійних алгоритмів

Створення лінійних алгоритмів

224

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Створення лінійних алгоритмів (робота зі звуком)

Створення лінійних алгоритмів (робота зі звуком)

498

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Добір кращої стратегії для створення алгоритму

Добір кращої стратегії для створення алгоритму

424

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Створення лінійних алгоритмів (рух об`єктів)

Створення лінійних алгоритмів (рух об`єктів)

576

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1011

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

851

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1091

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

338

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

473

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас