Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Тема: 4.2. Система координат у алгоритмах створення зображень. Завдання 2
4.2. Система координат у алгоритмах створення зображень. Завдання 2 (Для тих, хто працює зі Scratch 2).
Завдання 2. Складіть проект, у якому виконавець побудує графік функції у = 2*х- 80. Ви знаєте з уроків алгебри 7-го класу, що функція у = 2*х- 80 є лінійною і що графіком такої функції є пряма. Для побудови прямої потрібно взяти дві точки. Візьмемо дві точки, абсциси яких дорівнюватимуть, наприклад, -100 і 150, а ординати обчислюватимуться за формулою 2*х - 80. Побудуємо в системі координат відрізок, що з'єднує ці точки.
1. Відкрийте середовище Scratch 2. 2. Розмістіть на Сцені систему координат.
Для цього:
1. Виберіть під Сценою об’єкт Сцена.
2. Виберіть під цим об’єктом кнопку для відкриття бібліотеки із зразками тла.
3. Виберіть тло xy-grid. 4. Виберіть кнопку ОК. 3. Виберіть під Сценою об’єкт Спрайт1.
4. Відкрийте вкладку Величини та створіть дві змінні: х та у.
5. Розмістіть в Області скриптів блоки з командами для обчислення координат першої точки та переміщення виконавця в цю точку.
6. Розмістіть в Області скриптів блоки з командами для обчислення координат другої точки та переміщення виконавця в цю точку. Для цього зручно здублювати попередні блоки і внести в них відповідні змінення.
7. Збережіть складений проекту вашій папці у файлі з іменем вправа 4.2.2.
8. Запустіть проект на виконання (проект і результат його виконання наведено на малюнку 4.15).
9. Установіть вказівник у відповідні точки і запишіть у зошит координати точок перетину графіка з осями координат.
10. Закрийте середовище Scratch 2.
№2:
Завантаження файлу
Зроби PrintScreen твоєї роботи та додай на перевірку
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.