Урок:

4 клас Народна притча «Сила слова»

Опис уроку (учням цей опис не показується):
  • Ознайомити з суттєвими ознаками притчі;

  • формувати вміння аналізувати зміст притчі, розуміти її науку;

  • поповнювати словниковий запас;

  • виробляти навички виразного читання, відпрацювати навички роботи з текстом, визначати головну думку прочитаного, відбирати потрібну інформацію,;

  • розвивати творчу уяву, зв’язне мовлення;

  • виховувати повагу до історичної спадщини, любов до навчання.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Не забувай про силу думки і слова!
Думай лише про хороше!
Завжди вір у себе і свої сили!
Ти можеш!
0602ekyy-3516-940x940.png

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Читання складів на одному диханні.

Ба-бо-бу-би-бі-бе.
Бам-бом-бум-бим-бім-бем.
Бав-бов-був-бив-бів-бев.
0602el2a-ef13-527x473.png

2:

Теоретичний блок

Робота над скоромовкою

Край узлісся на осичці –
Листя шелестіло,
Лисенятам і лисичці –
Стежинку золотило.
0602el3t-0ed0-940x940.png

3:

Вільне введення тексту

Прочитай притчу мовчки, визнач головну думку, запиши її.

СИЛА СЛОВА

Жили-були маленькі жабенята.
Якось організували вони змагання.
Їхньою метою було вибратися на вершину вежі.

Зібралося багато глядачів, які хотіли подивитися на ці змагання і посміятися над їхніми учасниками…

Змагання розпочалися… Ніхто з глядачів не вірив, що жабенята зможуть видертися на вершину вежі. Зусібіч лунало:

— Це дуже складно!
— Вони ніколи не досягнуть цієї вершини!
— Жодних шансів!
— Вежа для них зависока!

Маленькі жабенята почали падати. Одне за одним. Деякі намагалися підстрибнути все вище і вище. А натовп усе одно кричав:
— Дуже важко!!!
— Жоден не зможе цього зробити!
Ще більше жабенят падало з висоти на землю. Тільки одне піднімалося все вище і вище. І, доклавши великих зусиль, воно, одне-єдине,
дісталося таки на вершину!
І перемогло!
Усім цікаво було дізнатися, як йому це вдалося. Де в нього знайшлися сили не впасти з висоти?
Але жабеня-переможець виявилося глухим…
Воно не чуло, що глядачі не вірили в його сили!
Ніколи не слухай людей, які намагаються посіяти сумніви у твоїй душі і не вірять у твій успіх!
Вони забирають у тебе віру у власні сили!

Не забувай про силу думки і слова!
Думай лише про хороше!
Завжди вір у себе і у свої сили! Ти можеш!
0602em34-81a7-940x940.png

4:

Теоретичний блок

Словникова робота

Вежа — висока вузька споруда, що має висоту,
значно більшу за ширину, будується окремо або як складова фортеці, палацу.
0602ele0-d315-324x540.jpgЕйфелева вежа
0602elfr-4ab1-411x621.jpgПізанська вежа

5:

Запитання

Звідки в жабеняти-переможця взялися сили, щоб не впасти?

6:

Вільне введення тексту

Чим ця притча може бути корисною для тебе?
(запиши)
0602eljl-a348-279x450.png

7:

Теоретичний блок

Відпочинь, потанцюй, пострибай.

8:

Теоретичний блок

Ти уважно прочитав/ла цю притчу, а тепер давай пограємо у гру "Правда-неправда".
Я беру речення із твору, а ти досліджуєш:
чи була така подія.
0602elm3-120c-940x940.png

9:

Запитання

Жило-було маленьке жабеня.

10:

Запитання

Якось організували вони змагання.

11:

Запитання

Всі глядачі вірили, що жабенята зможуть видертися на вершину вежі.

12:

Запитання

Маленькі жабенята почали падати.

13:

Запитання

Тільки одне жабеня піднімалось все вище і вище.

14:

Запитання

Де в нього знайшлися сили не впасти з висоти?

15:

Запитання

Але жабеня-переможець виявилося дуже сильним.

16:

Запитання

Воно не чуло, що глядачі не вірили в його силу!

17:

Запитання

Ніколи не слухай людей, які намагаються посіяти сумніви у твоїй душі.

18:

Запитання

  • Склади пазл.

  • Опиши це жабеня.

  • Чи вірить воно у свої сили? Чому ти так думаєш?

Опис, який учні побачать після проходження уроку

Дякую за твою роботу.

Ти - молодчина!
0602em2f-27dd-940x940.png

Рефлексія від 11 учнів

Сподобався:

10 1

Зрозумілий:

10 1

Потрібні роз'яснення:

11 0
Рекомендуємо

Магічна стихія народних танців. (5 клас Урок №4)

Магічна стихія народних танців. (5 клас Урок №4)

283

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
5 клас

50 грн

Пісенний жанр. народна пісня (6клас Урок №4)

Пісенний жанр. народна пісня (6клас Урок №4)

168

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Музика
6 клас

20 грн

Народна творчість. Народні інструменти. Народні іграшки (1 клас Урок №27-28)

Народна творчість. Народні інструменти. Народні іграшки (1 клас Урок №27-28)

281

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
1 клас

40 грн

Мистецтво крізь віки Народні музичні інструменти. Кавер-версія. (4 клас Урок №3)

Мистецтво крізь віки  Народні музичні інструменти. Кавер-версія. (4 клас Урок №3)

599

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
4 клас

50 грн

Милуємося красою рідної Землі. Народна і професійна музика (4 клас Урок №2)

Милуємося красою рідної Землі. Народна і професійна музика (4 клас Урок №2)

443

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
4 клас

50 грн

Схожі уроки

Чарівні казки. А.Дімаров "Для чого людині серце"

Чарівні казки. А.Дімаров "Для чого людині серце"

1191

Аватар профіля Кривенко Тамара Василівна
Літературне читання
3 клас

Позакласне читання. Леся Українка "Конвалія"

Позакласне читання.  Леся Українка "Конвалія"

385

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Літературне читання
4 клас

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...».

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...».

573

Аватар профіля Кривенко Тамара Василівна
Літературне читання
3 клас

Читаємо із задоволенням щодня

Читаємо із задоволенням щодня

2751

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Літературне читання
4 клас

Діагностична робота 5. Аудіювання (письмово)

Діагностична робота 5. Аудіювання (письмово)

466

Аватар профіля Кривенко Тамара Василівна
Літературне читання
3 клас