Виконання у робочому зошиті по темі "Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку".
Конструктор уроків
Виконання у робочому зошиті по темі "Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку".
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Міждержавні відносини зі збереження й раціонального використання міжнародних екологічних ресурсів регулює__________________________________________. Об'єктами міжнародного екологічного права є ______________________________________.
№2:
Вільне введення тексту
Позначте правильну відповідь.
1. До об’єктів міжнародного екологічного права належать:
А) міста і села
Б) надра і чорнозем
В) дороги і мости
Г) гідроелектростанції
2. Сталий розвиток — це загальна концепція, що враховує інтереси:
А) тільки майбутніх поколінь
Б) тільки сучасного людства
В) і сучасного людства, і майбутніх поколінь
Г) тільки окремих держав
3.Які твердження щодо інформаційного суспільства є правильними?
І. Найголовнішим ресурсом розвитку інформаційного суспільства є люди, їхні інтелектуальні, творчі здібності.
II. Інформатизація суспільства не має жодних негативних виявів.
III.В інформаційному суспільстві створюється глобальний інформаційну простір, що забезпечує ефективну інформаційну взаємодію людей.
А) лише І, ІІ
Б) лише І, ІІІ
В) лише ІІ, ІІІ
Г) усі правильні
№3:
Вільне введення тексту
Позначте твердження «+» або «-».
[ ] До принципів міжнародного екологічного права належить принцип припустимості завдання трансграничної шкоди.
[ ] Міжнародне екологічне право забезпечує боротьбу з основними джерелу забруднення природного середовища.
[ ] Розв’язання сучасних екологічних проблем в Україні може бути ефективним тільки за умов міжнародного співробітництва в цій сфері.
№4:
Вільне введення тексту
Кросворд «Спілкування»
Кросворд «Спілкування»
1 с | ||||||||||||||||||
2 | п | |||||||||||||||||
3 | і | |||||||||||||||||
4 | л | |||||||||||||||||
5 | к | |||||||||||||||||
6 | у | |||||||||||||||||
7 | в | |||||||||||||||||
8 | а | |||||||||||||||||
| 9 н | |||||||||||||||||
10 | н | |||||||||||||||||
11 | я | |||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
1. Надзвичайно сильний соціальний ярлик, що змушує ставитися до людини тільки як до носія небажаної якості.
2. Процес або спосіб запобігання небажаній вагітності за допомогою лікарських препаратів, виробів медичного призначення або методів, які дозволяють уникнути запліднення.
3. Захворювання, яке поширюється зі швидкістю, що значно перевищує очікувану.
4. Біологічна наука, що вивчає взаємодію живих організмів з навколишнім середовищем.
5. Обмеження прав частини населення за певною ознакою.
6. Різноманітні зв’язки між людьми, що передбачають спілкування.
7. Особлива форма організації суспільства з визначеною територією, економікою, політичною владою.
8. Загальна назва гострих або хронічних захворювань печінки, що спричиняються вірусами.
9. Найсильніші психоактивні речовини, що спричиняють стійку фізичну залежність та діють на центральну нервову систему, порушують процеси життєдіяльності.
10. Біологічний процес, за допомогою якого утворюються нові організми, відтворення подібних до себе.
11. Соціальна група, яка складається з людей, поєднаних родинними зв’язками.
Рефлексія від 16 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Поняття інформаційного суспільства. Інтелектуальна власність та авторське право. Етика і право під час створення та використання інформаційних ресурсів. Поняття про інформаційну культуру, інформаційну грамотність, ІК-компетентність
Інформаційні системи, їхні види. Апаратне та програмне забезпечення інформаційних систем. Поняття інформаційного суспільства