Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Корінь слова. Споріднені слова."
Конструктор уроків
Урок розроблений за підручником НУШ «Українська мова та читання» для 3 класу (1 і 2 частина), автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. до уроку "Корінь слова. Споріднені слова."
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Словниковий диктант
Щастя, неділя, майбутній, сіяти, мріяти, гуляти, сюрприз, люстра, любов, щавель, щоглик, Юрко, край, радіє, синє, піч, на сонці, зяблик, дятел, полуниця.
Навчальне відео до теми уроку :"Корінь слова. Споріднені слова"
Робота за підручником
Вправа 1, с. 74
-Спиши та визнач закінчення й основу слів.
-Ознайомся з правилом, що таке корінь, запам'ятай його на с. 75
-Опрацюй нижче схему, як знаходити корінь у словах.
№2:
Теоретичний блок
Пальчикові вправи
Вправи за підручником
с. 75, вправа 2.
Перевір себе зігравши у гру.
№3:
Теоретичний блок
Робота над вправою 3, с. 75
-Випиши споріднені слова до виділених слів. Визнач корінь. Допиши до них інші споріднені слова.
Вправа 2, с. 76, письмово.
Фізкультхилинка
Вправа 5, с. 76, письмово.
№4:
Тестування
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова (повторення і поглиблення). Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення)