Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Опрацюйте навчальний матеріал підручника параграф 4, перегляньте фрагмент відеоуроку за посиланням https://youtu.be/LL33MRVoEZM. Виконайте завдання у наступних блоках.
№2:
Вільне введення тексту
Робота з історичними термінами.
Випишіть і дайте пояснення термінам які зустрінуться у цій темі. Відповіді прикріпіть у відповідні поля.
№3:
Вільне введення тексту
Дайте відповіді на запитання 1-6 стр.29 підручника. Відповіді прикріпіть.
№4:
Вільне введення тексту
Виконайте тестові завдання:
1.Важлива складова шведської моделі
а)високі податки для громадян із високими доходами
б)високі податки для громадян із низькими доходами
в)відсутність податкової системи
г)високі податки для своїх громадян
2.Популярне гасло «Особисте — це політичне! - належить
а)Лібералам
б)Консерваторам
в)Феміністкам
г)Соціалістам
3.Молодіжні рухи бітників та хіпі у США виникли
а)1950 - 1960- х рр
б)1960 - 1970- х рр
в)1970 - 1980- х рр
г)1980 - 1990- х рр
4.Стадія суспільного розвитку, яка змінила індустріальне суспільство.(три правильні відповіді)
а)Постіндустріальне суспільство
б)Постмодерне суспільство
в)Інформаційне суспільство
г)Жоден з варіантів не є вірним
5.Ознаки постіндустріального суспільства в концепції Д. Белла (три правильні відповіді)
а)Перехід від виробництва послуг до виробництва товарів
б)Переважання серед робітництва класу професійних фахівців і техніків
в)Провідна роль теоретичних знань як основи нововведень в економіці, політиці й соціальній структурі суспільства
г)Прийняття рішень на засадах «інтелектуальної технології»
6.Модель державного розвитку в індустріально розвинених країнах, яка передбачає досягнення високого рівня життя.
а)Транснаціональна корпорація (ТНК)
б)«Держава добробуту»
в)Постіндустріальне суспільство
г)" Держава рівних можливостей"
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: