Урок:

27.09 Тенденції економічного і соціального розвитку держав Північної Америки та Західної Європи.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Опрацюйте навчальний матеріал підручника параграф 4, перегляньте фрагмент відеоуроку за посиланням https://youtu.be/LL33MRVoEZM. Виконайте завдання у наступних блоках.

2:

Вільне введення тексту

Робота з історичними термінами.

Випишіть і дайте пояснення термінам які зустрінуться у цій темі. Відповіді прикріпіть у відповідні поля.

3:

Вільне введення тексту

Дайте відповіді на запитання 1-6 стр.29 підручника. Відповіді прикріпіть.

4:

Вільне введення тексту

Виконайте тестові завдання:

1.Важлива складова шведської моделі

а)високі податки для громадян із високими доходами

б)високі податки для громадян із низькими доходами

в)відсутність податкової системи

г)високі податки для своїх громадян

2.Популярне гасло «Особисте — це політичне! - належить

а)Лібералам

б)Консерваторам

в)Феміністкам

г)Соціалістам

3.Молодіжні рухи бітників та хіпі у США виникли

а)1950 - 1960- х рр

б)1960 - 1970- х рр

в)1970 - 1980- х рр

г)1980 - 1990- х рр

4.Стадія суспільного розвитку, яка змінила індустріальне суспільство.(три правильні відповіді)

а)Постіндустріальне суспільство

б)Постмодерне суспільство

в)Інформаційне суспільство

г)Жоден з варіантів не є вірним

5.Ознаки постіндустріального суспільства в концепції Д. Белла (три правильні відповіді)

а)Перехід від виробництва послуг до виробництва товарів

б)Переважання серед робітництва класу професійних фахівців і техніків

в)Провідна роль теоретичних знань як основи нововведень в економіці, політиці й соціальній структурі суспільства

г)Прийняття рішень на засадах «інтелектуальної технології»

6.Модель державного розвитку в індустріально розвинених країнах, яка передбачає досягнення високого рівня життя.

а)Транснаціональна корпорація (ТНК)

б)«Держава добробуту»

в)Постіндустріальне суспільство

г)" Держава рівних можливостей"

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Тематична робота. Держави Західної Європи в XVI-XVII ст.

Тематична робота. Держави Західної Європи в  XVI-XVII  ст.

84

Аватар профіля Дорош Надія Валеріївна
Всесвітня історія
8 клас

33 грн

Повсякденне життя Західної Європи.

Повсякденне життя Західної Європи.

424

Аватар профіля Нараївська Ганна Іванівна
Всесвітня історія
8 клас

40 грн

Варварські держави в Європі

Варварські держави в Європі

66

Аватар профіля Савченко Тетяна Сергіївна
Всесвітня історія
7 клас

19 грн

"МИСТЕЦЬКІ ОБРІЇ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ"

"МИСТЕЦЬКІ ОБРІЇ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ"

1508

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
6 клас

44 грн

Мистецтво Північної Америки. Образотворче мистецтво Північної Америки (10 клас Урок №13)

Мистецтво Північної Америки. Образотворче мистецтво Північної Америки (10 клас Урок №13)

313

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
10 клас

50 грн

Схожі уроки

ПЕРША СВІТОВА: ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ В УМОВАХ ФРОНТУ Й ТИЛУ

ПЕРША СВІТОВА: ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ В УМОВАХ ФРОНТУ Й ТИЛУ

2186

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Всесвітня історія
10 клас

Практична робота: Кімерійці та скіфи на території України

Практична робота: Кімерійці та скіфи на території України

866

Аватар профіля Захожа Світлана Анатоліївна
Всесвітня історія
6 клас

ЯПОНІЯ, КИТАЙ ТА ІНДІЯ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

ЯПОНІЯ, КИТАЙ ТА ІНДІЯ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

1036

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Всесвітня історія
10 клас

Персько-грецькі війни

Персько-грецькі війни

288

Аватар профіля Чуприна Марія Прохорівна
Всесвітня історія
6 клас

Початок Першої світової війни. Головні події у воюючих країнах.

Початок  Першої  світової  війни.  Головні  події  у  воюючих  країнах.

949

Аватар профіля Коляско Ігор
Всесвітня історія
10 клас