Приєднайтеся до відеоконференції ZOOM у дату та час, коли урок починається за розкладом. Не запізнюйтеся! Якщо ви виконуєте його не у визначений розкладом час або в уроку відсутня позначка «Онлайн» - цей пункт пропустіть та відразу переходьте до самостійної роботи. Якщо протягом 10 хвилин від початку уроку за розкладом до відеокімнати не приєднався викладач – отже, у нього сталися технічні проблеми, тому ви переходьте до самостійної роботи.
Початок уроку: відеоурок (якщо відеоурок позначено у розкладі - то у ваших щоденниках біля нього стоїть позначка "Онлайн").
У випадку, коли у вашому електронному щоденнику цей урок позначено як урок, що відбудеться онлайн - то за 2-3 хвилини до початку приєднайтеся до відеоуроку.
Не всі уроки проходитимуть онлайн! Уважно перевірте позначки уроку у вашому електронному щоденнику!
Для приєднання до відеоуроку, використайте розміщене нижче посилання (для цього клацніть на картинку, розташовану нижче цього тексту), ідентифікатор конференції та пароль:
Для початку самостійної роботи та складання конспекту уроку, перейдіть за розташованим нижче посиланням на сторінку робочого сайту (для цього клацніть на картинку, розташовану нижче цього тексту) та виконайте запропоновані на цій сторінці завдання:
Урок мовленнєвого розвитку №4. Написання листа герою твору «Чорна рада»
303
Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас
30 грн
Урок мовленнєвого розвитку №3. Усний твір-характеристика персонажа поем «Катерина» і «Наймичка».
272
Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас
25 грн
Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Урок мовленнєвого розвитку №4. Порівняння образів Мавки й Килини
241
Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас
20 грн
Урок мовленнєвого розвитку №2. Письмовий твір на одну з тем: «Народність поеми І. Котляревського “Енеїдаˮ», «Новаторський характер п’єси І. Котляревського “Наталка Полтавкаˮ»
1141
Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас
30 грн
Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з рідною землею. Урок мовленнєвого розвитку №3. Аналіз життєвої ситуації з певної позиції