Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Вітаю вас, друзі!
Ми продовжуємо нашу тему "Практична риторика".
Сьогодні поговоримо про наступне:
Тринадцяте листопада
Класна робота
Вимоги до оратора. Комунікативний стан мовця
ПОВТОРЕННЯ
На минулому уроці ми говорили про ОСОБИСТІСТЬ МОВЦЯ.
Щоб бути граним оратором та співрозмовником, необхідно володіти певними рисами ( їх ми називали 7).
Запишіть ці риси у поле нижче:
1) чарівність
2)
3)
4)
5)
6)
7)
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте матеріал, поданий нижче:
Перегляньте відео:
Прочитайте інформацію нижче:
Конспект: УМ 10. Вимоги до оратора. Комунікативний стан мовця.pdf
№3:
Вільне введення тексту
ПРАКТИЧНА РОБОТА
У полі для введення тексту дайте письмові відповіді на питання А та Б з вправи 6.
№4:
Завантаження файлу
ВИСТУП
Прочитайте уривок вголос, виразно, як артист.
Запишіть читання на відео чи аудіо.
Прикріпіть файл та відправте на перевірку.
№5:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Теоретичний матеріал опрацювати за підручником – параграфи 15-16 с. 51-52,
Виконати вправу № 3 (б) с. 53 (усно, прочитати текст без пауз, а потім – із паузами).
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».