Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74970395398?pwd=E8mbF83bK6sePRmja9LABVoPtTWSoJ.1
Идентификатор конференции: 749 7039 5398
Код доступа: AB9DRx
Вітаю, друзі!!!
Продовжуємо нашу розмову про СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ.
Сьогодні на уроці ми більш детально вивчемо один із його типів.
Розгорніть ваші зошити та запишіть:
Двадцять п'яте жовтня
Класна робота
Складносурядне речення ( ССР), його будова й засоби зв’язку між його частинами
Пригадаймо минулий урок, виконайте міні-тест, поданий нижче ( відповіді впишіть у поле для вводу).
№2:
Завантаження файлу
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте теорію:
Перегляньте відеоурок:
Прочитайте інформацію, подану нижче, напишіть міні-конспект.
Ви повинні знати:
* визначення "Складносурядне речення",
* розряди сполучників суряності,
*типи смислових зв'язків.
Завантажте фото конспекту у поле для введення тексту.
№3:
Вільне введення тексту
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Спробуймо визначати смислові зв'язки у реченнях.
ВПРАВА 1
Прочитайте речення, знайдіть серед них складносурядні.
У полі для введення тексту запишіть номери цих речень, в дужках позначте смисоовий звёязок.
Наприклад:
1- причинно- наслдковість
Дощик перестав — і все навколо запахло, посвіжішало.
Або не сокіл я, або спалила мені неволя крила.
Колись отут були луги й буяли трави навкруги.
Любіть стежинку, і травинку, і сонцезавтрашнього дня.
Латаття ніжилось в озерах, хитали ряску карасі.
Минали дні, а дощів усе не було.
В моїй душі мелодія осіння, та в ній я чую ноти весняні.
Хто своє носить, той чужого не просить.
№4:
Вільне введення тексту
ВПРАВА 2
Записати речення, розставити розділові знаки, накреслити схеми речень.
Подув вітерець і мертві страхітливі скелі дунули з темряви весняним цвітом та зеленим рястом.
В очереті кахкала дика качка і сплескувала велика риба.
Прибульці грабували а одвічні жителі краю захищали свою землю.
Зовсім зіпсувалася погода але на це не звертали горобці уваги.
То шурхне щось збоку то захитається береза то щось гукне.
Мовчали дівчата зате хлопці не припинили балачки.
№5:
Завантаження файлу
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Вивчити конспект уроку.
2) Знати розряди сполучників:
2) Виконати впр. 5, с. 54 ( підручник О. Авраменка): виписати із тексту речення, що відповідають схемі.
Рефлексія від 12 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: