Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Несилові методи протидії булінгу
»
Взяти участь Всі події
Урок:

13. Кукурудза – одна «з трьох найголовніших хлібів людства»

03.03.2023
8 Клас, 10 Клас

1

0

7

0

Опис уроку (учням цей опис не показується):

в ході театралізованого дійства збагатити знання учнів про особливості зернової рослини – кукурудзи; з’ясувати райони її поширення у світі та Україні; довести, що в майбутньому кукурудза дійсно зможе вирішити продовольчу проблему і нагодувати багатомільярдне населення світу; обґрунтувати корисний вплив кукурудзи на організм людини;

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

                                    Міф про походження кукурудзи

Все менше і менше вдавалося вполювати. Все рідше і рідше ловилася риба. У вечірнім повітрі вже не чувся переклик птахів. Дерева вже не приносили плодів, а поступово засихали. Індіанці, які у ту пору ще не обробляли землю, зубожіли повністю. Засмучені старі цілий день спали на циновках, сподіваючись на допомогу Бога Туна, а жінки сиділи у колі і скаржились на свою бідність. Чоловіки продовжували бродити лісом, сподіваючись на звіра, але з часом розуміли, що ні ласо, ні капкан їм уже не потрібні. Люди так страждали, що одного разу на лісовій галявині двоє друзів – індіанців з племені гуарани, вирішили просити допомоги у Великого духу – у Ньяндейари. Обоє добре знали, що для того, щоб дух почув їх благання, необхідно принести жертву. Вони готові були піти на найстрашніші іспити аби не бачити, як їхні родичі, їхнє плем’я помирають з голоду. Прийнявши таке рішення, індіанці залишились ночувати на лісовій галявині. Коли  настала ніч і тяжка тиша опустилася на землю, раптово, в кількох кроках від юнаків з’явився посланець Ньяндейари.  Індіанці розповіли, що дичина, риба, плоди зникли з лиця землі і їхні родини помирають з голоду. Тому попросили передати прохання Великому духу надіслати їм якоїсь нової їжі. Почувши таке благання,  Ньяндейари запропонував поборотися з ним, поки слабший не розстанеться з життям. Прийнявши умови посланця, індіанці кинулися на боротьбу. Земля відчувала глухі удари падаючих тіл…Незабаром, слабший з юнаків підняв руки, схопився за голову і впав на землю. Індіанець у великому горі поховав свого товариша неподалік місця сутичок. Прийшла весна і на могилі загиблого індіанця виросла прекрасна рослина з великим листям і золотавим колоссям. У пам'ять індіанця, що пожертвував собою для блага свого племені, гуарани назвали свою нову їжу – кукурудзою.

IV. Домашнє завдання: Повторити параграф відповідно до теми та скласти кросворд «Кукурудза», використовуючи термінологію даної теми.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

САПР Лекція 13

САПР Лекція 13

76

20 грн

Проєцювання на на три площини

Проєцювання на  на три площини

105

Креслення
7—11 клас, I курс та дорослі

25 грн

Середньовіччя як епоха розвитку людства

Середньовіччя як епоха розвитку людства

87

Всесвітня історія
7 клас

20 грн

ОМР та І ПР 13 Розрахунок мітчика

ОМР та І ПР 13 Розрахунок мітчика

44

ОМР та І
II—III курси

35 грн

Відстані у просторі. Теорема про три перпендикуляри.

Відстані у просторі. Теорема про три перпендикуляри.

172

Геометрія
10 клас та I—II курси

25 грн

Схожі уроки

географічний простір

Північна Америка. Географічне положення. Історія відкриття та освоєння.

Біосфера та система Землі

Австралія

Австралія

138

Географія
10 клас

ТВАРИННИЙ СВІТ УКРАЇНИ