Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія проти стресу і тривоги: практичні інструменти для емоційного розвантаження освітян
»
Взяти участь Всі події
Урок:

13. Кукурудза – одна «з трьох найголовніших хлібів людства»

03.03.2023
0 0
Опис уроку (учням цей опис не показується):

в ході театралізованого дійства збагатити знання учнів про особливості зернової рослини – кукурудзи; з’ясувати райони її поширення у світі та Україні; довести, що в майбутньому кукурудза дійсно зможе вирішити продовольчу проблему і нагодувати багатомільярдне населення світу; обґрунтувати корисний вплив кукурудзи на організм людини;

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

                                    Міф про походження кукурудзи

Все менше і менше вдавалося вполювати. Все рідше і рідше ловилася риба. У вечірнім повітрі вже не чувся переклик птахів. Дерева вже не приносили плодів, а поступово засихали. Індіанці, які у ту пору ще не обробляли землю, зубожіли повністю. Засмучені старі цілий день спали на циновках, сподіваючись на допомогу Бога Туна, а жінки сиділи у колі і скаржились на свою бідність. Чоловіки продовжували бродити лісом, сподіваючись на звіра, але з часом розуміли, що ні ласо, ні капкан їм уже не потрібні. Люди так страждали, що одного разу на лісовій галявині двоє друзів – індіанців з племені гуарани, вирішили просити допомоги у Великого духу – у Ньяндейари. Обоє добре знали, що для того, щоб дух почув їх благання, необхідно принести жертву. Вони готові були піти на найстрашніші іспити аби не бачити, як їхні родичі, їхнє плем’я помирають з голоду. Прийнявши таке рішення, індіанці залишились ночувати на лісовій галявині. Коли  настала ніч і тяжка тиша опустилася на землю, раптово, в кількох кроках від юнаків з’явився посланець Ньяндейари.  Індіанці розповіли, що дичина, риба, плоди зникли з лиця землі і їхні родини помирають з голоду. Тому попросили передати прохання Великому духу надіслати їм якоїсь нової їжі. Почувши таке благання,  Ньяндейари запропонував поборотися з ним, поки слабший не розстанеться з життям. Прийнявши умови посланця, індіанці кинулися на боротьбу. Земля відчувала глухі удари падаючих тіл…Незабаром, слабший з юнаків підняв руки, схопився за голову і впав на землю. Індіанець у великому горі поховав свого товариша неподалік місця сутичок. Прийшла весна і на могилі загиблого індіанця виросла прекрасна рослина з великим листям і золотавим колоссям. У пам'ять індіанця, що пожертвував собою для блага свого племені, гуарани назвали свою нову їжу – кукурудзою.

IV. Домашнє завдання: Повторити параграф відповідно до теми та скласти кросворд «Кукурудза», використовуючи термінологію даної теми.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

13."СТИЛІЗАЦІЯ"

13."СТИЛІЗАЦІЯ"

183

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Образотворче мистецтво
7 клас

44 грн

Єдність трьох світів – композиційна особливість «Лісової пісні»

Єдність трьох світів – композиційна особливість «Лісової пісні»

471

Аватар профіля Удовик Надія Іванівна
Українська література
10 клас

25 грн

Урок 13 з Матеріалознавство

Урок 13 з Матеріалознавство

71

Аватар профіля Уніят Михайло Анатолійович
Професійна освіта
змішані

50 грн

Урок 13 з ТКМ

Урок 13 з ТКМ

75

Аватар профіля Уніят Михайло Анатолійович
Професійна освіта
змішані

50 грн

Урок 13 з Матеріалознавства

Урок 13 з Матеріалознавства

87

Аватар профіля Уніят Михайло Анатолійович
Професійна освіта
змішані

50 грн

Схожі уроки

географічний простір

географічний простір

494

Аватар профіля Пащенко Андрій Володимирович
Географія
11 клас

Біосфера та система Землі

Біосфера та система Землі

416

Аватар профіля Санатарчук Наталія Леонтіївна
Географія
11 клас

Австралія

Австралія

296

Аватар профіля Бондарь Ольга Олегівна
Географія
10 клас

Практична робота: Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.

Практична робота: Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.

950

Аватар профіля Чернишева Антоніна Вікторівна
Географія
10 клас

Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Азії та особливості їх участі у міжнародному поділі праці. Звя"зки України з країнами Азії. Практична робота №3. Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії.

Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Азії та особливості їх участі у міжнародному поділі праці. Звя"зки України з країнами Азії. Практична робота №3. Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії.

569

Аватар профіля Кондратюк Валентина Миколаївна
Географія
10 клас