Конструктор уроків
Вітаю!
Ми починаємо вивчення нового письменника- це Іван Карпенко- Карий.
Щоб заробити оцінку за урок вам потрібно:
Опрацювати теорію.
Написати конспект ( біографію митця).
Дати письмові відповіді на питання у полі для введення тексту.
Бажаю успіхів!!!
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Сьогодні наша розмова знову піде про театр.
Г. С. Сковорода, видатний український філософ, просвітитель і письменник, говорив:
Світ подібний до театру:
Щоб грати в нього успішно і з похвалою,
Беруть ролі за здібністю.
Як ставилися до театру і наскільки великою була його роль за різних часів, можна судити з таких висловлювань відомих людей:
англійський поет і драматург В. Шекспір порівнював життя з театром,
німецький письменник Г. Гауптман — із ланцюгом, англійський лікар,
письменник Г. Браун — із чистим полум’ям,
американський критик, видавець — зі сходинами,
Леся Українка — із шаблею.
Одним із найвидатніших творців українського театру є Іван Карпенко-Карий (Іван Карпович Тобілевич),
про якого І. Франко сказав, що він «був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом, та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література.»
Тож визначимо й свою позицію в оцінці ролі театру й видатного драматурга І. Карпенка-Карого.
Розгорніть ваші зошити та запишіть:
Вісімнадцяте жовтня
Класна робота
Іван Карпенко-Карий. Життєвий і творчий шлях митця
ПОВТОРЕННЯ
Пригадаймо минулий урок та наші знання про "театр корифеїв".
Дайте відповіді на питання:
Що ознаає слово "корифеї"?
В якому році було створено перший український театр?
Які драматурги ставили на сцені свої п’єси?
Яка родина присвятила себе театрові ( три брати та сестра)? Назвіть іх прізвище.
Які перешкоди стояли на шляху українського театру?
№2:
Завантаження файлу
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте теоретичний матеріал та напишіть стислий конспект ( біографію письменника):
Перегляньте відео:
Прочитайте інформацію, прикріплену у файлі: УЛ 10. Іван_Карпенко-Карий._Життєвий_і_творчий_шлях_митця._.pdf
Завантажте конспект уроку та відправте на перевірку.
№3:
Вільне введення тексту
ПІДСУМКИ УРОКУ
Розгляньте схему, подану нижче.
Продовжіть речення:
1) «І. Карпенко-Карий уявляється мені як людина …»
2) «Найбільше мене вразило …»
3) «Про театр я думаю …»
№4:
Теоретичний блок
Домашнє завдання
Знати біографію І. Карпенка-Карого.
Прочитати п’єсу «Мартин Боруля»: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1009
Аудіокнига ( скорочено):
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.