Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Тестування
№2:
Тестування
№3:
Тестування
№5:
Теоретичний блок
Проєктна робота з теми "Алгоритми та числа"
Мета проєкту
Заглибитись в поняття алгоритму та його ролі в розв'язанні числових задач.
Вивчити різні типи алгоритмів (пошукові, сортувальні, обчислювальні).
Порівняти ефективність різних алгоритмів на конкретних прикладах.
Розробити власні алгоритми для вирішення певних задач.
Продемонструвати розуміння алгоритмічного мислення та його застосування в різних сферах.
Теми для дослідження:
Пошукові алгоритми:
Лінійний пошук
Бінарний пошук
Інтерполяційний пошук
Порівняння ефективності алгоритмів на різних наборах даних.
Сортувальні алгоритми:
Бульбашкове сортування
Сортування вставками
Сортування вибором
Швидке сортування
Злиття
Порівняння стабільності та часової складності алгоритмів.
Обчислювальні алгоритми:
Алгоритм Евкліда для знаходження найбільшого спільного дільника
Алгоритм швидкого піднесення до степеня
Алгоритми обчислення факторіалу, числа Фібоначчі
Аналіз точності обчислень і похибок округлення.
Алгоритми оптимізації:
Задача комівояжера (проста версія)
Задача розфарбування графу
Задача рюкзака
Аналіз евристичних методів розв'язання.
Алгоритми на графах:
Пошук у ширину та в глибину
Алгоритми знаходження найкоротшого шляху (алгоритм Дейкстри)
Алгоритми топологічної сортування
Застосування графів для моделювання реальних систем.
Структура проєкту
Вступ:
Актуальність теми.
Мета дослідження.
Теоретичні основи алгоритмів.
Основна частина:
Опис обраних алгоритмів.
Порівняння алгоритмів за різними критеріями.
Результати експериментів (якщо проводились).
Обговорення отриманих результатів.
Висновки:
Підсумки дослідження.
Практична значимість отриманих результатів.
Перспективи подальших досліджень.
Оформлення роботи
Чітка структура: Вступ, основна частина, висновки.
Логічне викладення матеріалу: Ясне формулювання думок, використання математичної символіки.
Ілюстрації: Діаграми, таблиці, графіки для пояснення алгоритмів.
Бібліографія: Список використаних джерел.
Критерії оцінювання
Глибина розуміння: Знання основних понять теорії алгоритмів.
Самостійність: Здатність самостійно розв'язувати задачі та проводити дослідження.
Логічність міркувань: Уміння будувати докази та обґрунтовувати свої висновки.
Оформлення роботи: Якість оформлення, дотримання вимог до наукових робіт.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.