Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
На минулому уроці української мови ми з вами познайомилися із ступенями порівняння прикметника.
Але для того, щоб показати ступінь вираження ознаки, не обов'язково використовувати ступені порівняння. Про це і піде мова в нашому сьогоднішньому уроці.
Розгорніть ваші зошити та запишіть:
Десяте жовтня
Класна робота
Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай, зовсім, особливо, трохи, дещо, злегка та ін., вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки (величезний, манюсінький, тонкуватий, завеликий, старенький, предобрий)
Але спочатку давайте пригадаємо, Що ми вже вміємо.
Виконайте завдання, подане нижче.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Вправа 1.
Порівняйте названі предмети й запишіть ( за зразком).
Наприклад:
Дерева й камінь ( щодо ваги).- Камінь важчий за дерево.
Цукор і мед ( щодо смаку).-
Криниця й колодязь ( щодо глибини).-
Залізо й дерево ( щодо ваги).-
Лисиця й заєць ( щодо спритності).-
Ніл і Дніпро ( щодо довжини).-
Десна і Дніпро ( щодо ширини).-
Дуб і верба ( щодо твердості).-
Автомобіль і кінь ( щодо швидкості).-
№2:
Завантаження файлу
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте теоретичний матеріал:
Перегляньте відео:
Прочитайте теорію, подану нижче.
Напишіть стислий конспект.
У поле нижче завантажте фото конспекту.
№3:
Вільне введення тексту
ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
Виконайте наступну вправу. У полі для введення тексту зрупуйте слова у два рядки ( колонки можна не креслити):
Наприклад:
1) Недостатній спосіб: жовтуватий....
2) Надмірний спосіб: дуже цікавий ...
№4:
Тестування
ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ
Тест як на ЗНО. Пройдіть тест, перевірте себе і свою готовність до питань на ЗНО з цієї теми.
У тесті 12 питань. Оціеюються по 0.5 бали за відповідь.
№5:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити конспект уроку.
Перегляньте таблицю "Культура слова". Зі словами із зеленої кологнки придумайте і запишіть речення ( 5 слів= 5 речень).
Наприклад:
Найцікавіший предмет для вивчення, на мою думку, це- історія України.
Рефлексія від 41 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
6. Практична риторика. Підготова та виголошення промови: " Здоровий спосіб життя- це модно й легко!"