Анотація курсу

Секрет цього курсу полягає в тому, щоб розглядати інтелект дитини як благодатний ґрунт, в який можна сіяти насіння, щоб вирости під жаркою полум'яною уявою. Тому наша мета полягає не тільки в тому, щоб змусити дитину зрозуміти і тим більше змусити його запам'ятовувати, а й в тому, щоб торкнутися його уяви, щоб привести його в захват до глибини душі від уроків.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

У сучасному інформаційному суспільстві, коли технології вимагають нової системи мислення, школа повинна навчити учнів навичкам спілкування, вміння працювати з будь-якою інформацією та гнучко мислити залежно від ситуації. Тому сучасні вчителі початкових класів повинні володіти інноваційними технологіями навчання, що вимагає реформування школи відповідно до Державної національної програми НУШ

Велике значення надається питанням формування готовності до вирішення завдань навчання та самостійного вивчення, пошуку, аналізу та подання необхідної інформації за допомогою комп’ютерних інструментів та технологій. Існують об'єктивні причини формування та розвитку у майбутнього спеціаліста структурних компонентів навчальної діяльності (навчальні завдання, навчальні дії, рефлексія, контроль), психологічної готовності (активність, мотивація до самостійного навчання, інтересу до навчальної та професійної діяльності) та компетентності в інформаційно-комунікаційних технологіях.

Цей курс включає в себе основну теорію Монтессорі, а також важливість емоційних елементів, які необхідні для досягнення досконалості в повсякденній освітній практиці. У ньому дається огляд робочих зон Монтессорі, в яких філософія Монтессорі і практична робота прекрасно інтегровані, тим самим забезпечуючи вивчення та розуміння всіх необхідних інструментів для застосування Монтессорі-освіти.

Крім прямої передачі фактів і навичок, дистанційне навчання змушує вчителів і учнів надавати сенс багатому академічному змісту, використовувати справжні практичні та інтелектуальні головоломки і створювати нові знання і здібності в собі. Зараз, у всьому світі дистанційне навчання знаходиться в самому центрі, щодо вдосконалення освіти на основі політики, коли школи та системи змушені залучати учнів в «більш глибоке навчання» і розвиток «навичок 21-го століття».

З курсу ви дізнаєтеся як

  • використовувати відео та онлайн-платформи, щоб розвинути розуміння вчителями дистанційного навчання;

  • використовувати технології для підтримки учнів;

  • використовувати засновані на дослідженнях структури для організації шкіл і систем для підтримки навчання;

  • використовувати графічні редактори у своїй роботі.

Цільова аудиторія

  • Педагогічні працівники закладів загальної середньої та позашкільної освіти.

  • Учителі початкових та інклюзивних класів, асистенти учителів.

  • Вихователі та керівники дошкільних закладів.

  • Методисти, організатори післядипломної педагогічної освіти.

Мета програми

Виконуючи завдання для практичних занять та самостійної роботи, майбутній вчитель початкових класів повинен:

  • ознайомитися з моделями та технологіями дистанційного навчання;

  • робота з веб-сайтами та графічними редакторами навчання;

  • організовувати та проводити дистанційну роботу у системі навчання;

  • розробити дидактичні матеріали для своєї роботи, включаючи такі форми як: словник, тести, відео тощо;

  • створювати електронні дидактичні засоби з використанням, мультимедійних технологій;

  • пошук та вибір інформації в Інтернеті. 

Збагатити знання педагогів новими методами та прийомами. Розкрити дидактичні нововведення в освітньому процесі.

Підготувати  уміння педагога  легко розробляти цікаві уроки, методи та дидактичні матеріали.

Завдання програми

  1. Навчити учителів користуватися графічними редакторами, платформами для дистанційної роботи та знімати відео з екрану.

  2. Готовність навіть молодих фахівців до інноваційної педагогічної діяльності. Допомога у особистісно-професійній самореалізації вчителів.

  3. Ознайомлення з новітніми методиками, які варто використовувати на уроках.

  4. Удосконалення професійно-педагогічної компетентності вчителів у їх практичній діяльності для реалізації та інтеграції інноваційних освітніх ігрових методик, створених для ефективного проведення уроків.

  5. Навчити педагогів створювати дидактичний, навчальний, ігровий матеріал до уроків та знімати відео з екрану за допомогою сервісу Screencast-O-Matic.

Опис досягнутих результатів навчання

  • готовність до інноваційної педагогічної діяльності;

  • розуміння проблем активності учнів, тобто готовність та бажання до навчання;

  • удосконалення професійно-педагогічної компетентності в практичній діяльності для реалізації та інтеграції інноваційних методів та прийомів для заохочення учнів до навчання;

  • апробація основних методів та прийомів  під час уроків у школі та під час дистанційного навчання;

  • розвиток ключових компетентностей і життєвих навичок  під час використання нових вивчених програм та сервісів;

  • вміння практичного застосування методів та прийомів у щоденній педагогічній діяльності;

  • вміння складати план урок Монтессорі, створювати дизайни робіт та навчальне відео;

  • розвиток власної ефективності професійної діяльності та педагогічного стилю.

Обсяг (тривалість) програми

30 годин/1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Методи Марії Монтессорі, життєвий шлях i розвиток її педагогічної системи
1. Розвиток педагогічної системи М. Moнтeccopi. 2.Детальний огляд вчення Марії Монтессорі та приватні ідеї. 3. Дидактична система сенсорного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 2. Навчальні матеріали, способи їх створення та складання плану уроку Монтессорі
1. Огляд навчальних матеріалів. 2. Складання плану уроку Монтессорі. 3. Створення навчальних матеріалів.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 3. Процес організації теорії і практики в умовах дистанційного навчання
1. Огляд сервісів та програм для дистанційного навчання. 2. Створення унікальних дизайнів у програмі «Canva». 3. Створення відео з екрану.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест

Обсяг курса:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)