Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Секрет цього курсу полягає в тому, щоб розглядати інтелект дитини як благодатний ґрунт, в який можна сіяти насіння, щоб вирости під жаркою полум'яною уявою. Тому наша мета полягає не тільки в тому, щоб змусити дитину зрозуміти і тим більше змусити його запам'ятовувати, а й в тому, щоб торкнутися його уяви, щоб привести його в захват до глибини душі від уроків.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
У сучасному інформаційному суспільстві, коли технології вимагають нової системи мислення, школа повинна навчити учнів навичкам спілкування, вміння працювати з будь-якою інформацією та гнучко мислити залежно від ситуації. Тому сучасні вчителі початкових класів повинні володіти інноваційними технологіями навчання, що вимагає реформування школи відповідно до Державної національної програми НУШ
Велике значення надається питанням формування готовності до вирішення завдань навчання та самостійного вивчення, пошуку, аналізу та подання необхідної інформації за допомогою комп’ютерних інструментів та технологій. Існують об'єктивні причини формування та розвитку у майбутнього спеціаліста структурних компонентів навчальної діяльності (навчальні завдання, навчальні дії, рефлексія, контроль), психологічної готовності (активність, мотивація до самостійного навчання, інтересу до навчальної та професійної діяльності) та компетентності в інформаційно-комунікаційних технологіях.
Цей курс включає в себе основну теорію Монтессорі, а також важливість емоційних елементів, які необхідні для досягнення досконалості в повсякденній освітній практиці. У ньому дається огляд робочих зон Монтессорі, в яких філософія Монтессорі і практична робота прекрасно інтегровані, тим самим забезпечуючи вивчення та розуміння всіх необхідних інструментів для застосування Монтессорі-освіти.
Крім прямої передачі фактів і навичок, дистанційне навчання змушує вчителів і учнів надавати сенс багатому академічному змісту, використовувати справжні практичні та інтелектуальні головоломки і створювати нові знання і здібності в собі. Зараз, у всьому світі дистанційне навчання знаходиться в самому центрі, щодо вдосконалення освіти на основі політики, коли школи та системи змушені залучати учнів в «більш глибоке навчання» і розвиток «навичок 21-го століття».
використовувати відео та онлайн-платформи, щоб розвинути розуміння вчителями дистанційного навчання;
використовувати технології для підтримки учнів;
використовувати засновані на дослідженнях структури для організації шкіл і систем для підтримки навчання;
використовувати графічні редактори у своїй роботі.
Педагогічні працівники закладів загальної середньої та позашкільної освіти.
Учителі початкових та інклюзивних класів, асистенти учителів.
Вихователі та керівники дошкільних закладів.
Методисти, організатори післядипломної педагогічної освіти.
Виконуючи завдання для практичних занять та самостійної роботи, майбутній вчитель початкових класів повинен:
ознайомитися з моделями та технологіями дистанційного навчання;
робота з веб-сайтами та графічними редакторами навчання;
організовувати та проводити дистанційну роботу у системі навчання;
розробити дидактичні матеріали для своєї роботи, включаючи такі форми як: словник, тести, відео тощо;
створювати електронні дидактичні засоби з використанням, мультимедійних технологій;
пошук та вибір інформації в Інтернеті.
Збагатити знання педагогів новими методами та прийомами. Розкрити дидактичні нововведення в освітньому процесі.
Підготувати уміння педагога легко розробляти цікаві уроки, методи та дидактичні матеріали.
Навчити учителів користуватися графічними редакторами, платформами для дистанційної роботи та знімати відео з екрану.
Готовність навіть молодих фахівців до інноваційної педагогічної діяльності. Допомога у особистісно-професійній самореалізації вчителів.
Ознайомлення з новітніми методиками, які варто використовувати на уроках.
Удосконалення професійно-педагогічної компетентності вчителів у їх практичній діяльності для реалізації та інтеграції інноваційних освітніх ігрових методик, створених для ефективного проведення уроків.
Навчити педагогів створювати дидактичний, навчальний, ігровий матеріал до уроків та знімати відео з екрану за допомогою сервісу Screencast-O-Matic.
готовність до інноваційної педагогічної діяльності;
розуміння проблем активності учнів, тобто готовність та бажання до навчання;
удосконалення професійно-педагогічної компетентності в практичній діяльності для реалізації та інтеграції інноваційних методів та прийомів для заохочення учнів до навчання;
апробація основних методів та прийомів під час уроків у школі та під час дистанційного навчання;
розвиток ключових компетентностей і життєвих навичок під час використання нових вивчених програм та сервісів;
вміння практичного застосування методів та прийомів у щоденній педагогічній діяльності;
вміння складати план урок Монтессорі, створювати дизайни робіт та навчальне відео;
розвиток власної ефективності професійної діяльності та педагогічного стилю.
30 годин/1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів