Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Курс «Топонімічні дослідження в позашкільній освіті в системі Нової української школи» розкриває теоретико-практичні основи організації топонімічних досліджень в неформальній освіті як інструменту побудови компетентнісного й соціалізуючого освітнього простору, інтеграції пошукової і науково-дослідницької діяльності. Слухачі та слухачки отримають бонуси у вигляді оригінальних авторських практичних кейсів: варіацій дослідження топонімів; двох програм із позашкільної освіти топонімічного спрямування; приклад топонімічного словника; комплект топонімічних занять і базу даних топонімів України. Зацікавлені?
Тоді гайда реєструватися на курс!
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Топонімічні розшуки є одним із актуальних векторів діяльності позашкільної освіти, через те, що на будь-якій території протягом історичного часу в умовах різних суспільно-географічних формацій складалася культура географічних найменувань із унікальними характеристиками. Варто зауважити, що дослідження топонімів є ефективним інструментом реалізації компетентнісного та інтегрованого підходу Нової української школи.
Педагогічні працівники/працівниці закладів позашкільної освіти; керівники/керівниці гуртків; керівники/керівниці наукових секцій МАН; вчителі/вчительки, які займаються позашкільною освітою при закладах загальної середньої освіти.
Формувати та розвивати компетентності педагогічних працівників і працівниць у дослідженні топонімів у позашкільній освіті як інструменту реалізації інтегрованого та компетентнісного підходу Нової української школи.
розглянути особливості організації топонімічних досліджень у позашкільній освіті;
розкрити можливості топонімічних досліджень як засобу реалізації компетентнісного та інтегрованого підходу НУШ;
висвітлити картографічні дослідження географічних назв;
освоїти процес топонімічного мапування;
засвоїти класифікацію топонімів за семантичною ознакою;
навчитися досліджувати топоніми та застосовувати їх як маркери територіальної ідентичності населення;
надати оригінальні практичні кейси, що включають: варіації дослідження топонімів; двох програм із позашкільної освіти: «Основи топонімічної діяльності» та «Наукові дослідження біблійних топонімів»; приклад топонімічного словника; комплект топонімічних занять і базу даних топонімів України;
розвивати: навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння адаптувати та створювати освітні матеріали; навички та вміння роботи з різноманітними джерелами топонімічної інформації;
підвищувати професійну компетентність;
мотивувати педагогічну спільноту до самовдосконалення та саморозвитку впродовж життя.
Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:
знати: поняття «топоніміка» та «топоніми»; види топонімів; яруси топонімії; методи та підходи дослідження топонімів; класифікації топонімів; генезис топоніміки в Україні; відомих топонімістів/топонімісток;
розуміти: теоретико-практичні основи топонімічних досліджень у системі НУШ; можливості картографії в дослідженні географічних назв; значення позашкільної освіти у дослідженні топонімів; роль краєзнавчої складової у топонімічних дослідженнях;
уміти: організовувати та здійснювати топонімічні дослідження в позашкільній освіті; застосовувати підходи та методи до дослідження географічних назв; досліджувати, класифікувати та мапувати топоніми; аналізувати, адаптувати та створювати освітній контент;
бути компетентними: в організації дослідження топонімів у позашкільній освіті на засадах Нової української школи.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів