Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Курс розкриває теоретичні основи реалізації аналітичної діяльності керівника/керівниці ЗЗСО та практичні засади управління закладом освіти на основі системного педагогічного аналізу. Хочете зрозуміти актуальність, особливості, принципи та структуру системного підходу в управлінні сучасним закладом освіти? Бажаєте отримати інструментарій для здійснення системного аналізу педагогічних процесів та управлінських рішень закладу загальної середньої освіти? Прагнете навчитися будувати стратегію взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями та здійснювати оцінку її ефективності? Маєте на меті розвинути компетентності з аналізу структури внутрішньо шкільного контролю (види, методи, організація) та отримати лайфхаки з цього питання?
Тоді гайда реєструватися на курс!
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Педагогічний досвід показує, що саме на основі аналізу інформації сучасний/сучасна керівник/керівниця закладу загальної середньої освіти приймає ефективне управлінське рішення, а відтак і організовує його виконання й контролює та аналізує якість проведеної роботи. Без системного аналізу результатів власної діяльності та роботи педагогічного та учнівського колективів керівник/керівниця не може реалізувати ціле покладання, з якою має розпочинатись наступний управлінський цикл. Сталість процесу управління відображає потребу в новій, ефективній системі професійної діяльності керівництва закладів загальної середньо освіти, розробленої на основі системного аналізу.
Директори/директорки закладів загальної середньої освіти; заступники/заступниці директорів/директорок закладів загальної середньої освіти; керівники/керівниці (директорська та методистська спільнота) дошкільних і позашкільних закладів освіти; директори/директорки і консультанти/консультантки центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць.
удосконалювати та розвивати професійні компетенції керівників/керівниць із ефективного управління закладами загальної середньої освіти на основі системного аналізу.
розглянути генезис системного підходу в педагогіці та наукові концепції поняття «педагогічна система»;
проаналізувати систему управлінської діяльності керівника/керівниці закладу загальної середньої освіти;
знати та розуміти принципи та структуру системного аналізу;
висвітлити дослідження практики управління освітнім процесом сучасного закладу загальної середньої освіти;
виявити та проаналізувати характер утруднень керівників/керівниць ЗЗСО в основних видах управлінської діяльності взагалі та аналітичній зокрема;
презентувати систему організації аналітико-управлінської діяльності керівника/керівниці сучасного ЗЗСО;
навчитися: розробляти методику системного аналізу; проводити системне дослідження педагогічних процесів ЗЗСО засобами декомпозиції, аналізу та синтезу; досліджувати управління освітнім процесом закладу освіти; будувати стратегію взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями та здійснювати оцінку її ефективності;
аналізувати структуру внутрішньошкільного контролю;
продемонструвати можливу стратегію взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями і критерії оцінки її ефективності;
розвивати: навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння адаптувати та створювати освітні матеріали;
підвищувати професійну компетентність;
мотивувати керівників/керівниць ЗЗСО до самовдосконалення та саморозвитку впродовж життя.
Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:
знати: поняття «педагогічна система», «системний підхід», «системний аналіз», «управління», «управління закладом освіти», «критерій»; принципи системного аналізу; етапи системного дослідження педагогічних процесів ЗЗСО; стадії створення педагогічної системи; напрямки стратегічної взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями;
розуміти: різницю між управлінням і керуванням; структуру системного аналізу; алгоритм діяльності та функції на різних етапах системного дослідження педагогічних процесів; функціональне значення принципів системного аналізу в створенні педагогічної системи; структуру внутрішнього контролю ЗЗСО; наслідки реалізації заходів взаємодії закладу загальної середньої освіти та громадської організації на трьох рівнях;
уміти: розробляти методику системного аналізу; проводити системне дослідження педагогічних процесів ЗЗСО засобами декомпозиції, аналізу та синтезу; досліджувати управління освітнім процесом закладу освіти; аналізувати структуру внутрішнього контролю ЗЗСО; адаптувати, модифікувати та створювати освітній контент; будувати стратегію взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями та здійснювати оцінку її ефективності;
бути компетентними: в організації управлінської діяльності закладів загальної середньої освіти на основі системного аналізу.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів