Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Практика реалізації інтегративного підходу до навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Курс розкриває теоретичні основи реалізації аналітичної діяльності керівника/керівниці ЗЗСО та практичні засади управління закладом освіти на основі системного педагогічного аналізу. Хочете зрозуміти актуальність, особливості, принципи та структуру системного підходу в управлінні сучасним закладом освіти? Бажаєте отримати інструментарій для здійснення системного аналізу педагогічних процесів та управлінських рішень закладу загальної середньої освіти? Прагнете навчитися будувати стратегію взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями та здійснювати оцінку її ефективності? Маєте на меті розвинути компетентності з аналізу структури внутрішньо шкільного контролю (види, методи, організація) та отримати лайфхаки з цього питання?

Тоді гайда реєструватися на курс!

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Педагогічний досвід показує, що саме на основі аналізу інформації сучасний/сучасна керівник/керівниця закладу загальної середньої освіти приймає ефективне управлінське рішення, а відтак і організовує його виконання й контролює та аналізує якість проведеної роботи. Без системного аналізу результатів власної діяльності та роботи педагогічного та учнівського колективів керівник/керівниця не може реалізувати ціле покладання, з якою має розпочинатись наступний управлінський цикл. Сталість процесу управління відображає потребу в новій, ефективній системі професійної діяльності керівництва закладів загальної середньо освіти, розробленої на основі системного аналізу.

Цільова аудиторія

Директори/директорки закладів загальної середньої освіти; заступники/заступниці директорів/директорок закладів загальної середньої освіти; керівники/керівниці (директорська та методистська спільнота) дошкільних і позашкільних закладів освіти; директори/директорки і консультанти/консультантки центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць.

Мета навчального курсу

удосконалювати та розвивати професійні компетенції керівників/керівниць із ефективного управління закладами загальної середньої освіти на основі системного аналізу.

Завдання навчального курсу

  • розглянути генезис системного підходу в педагогіці та наукові концепції поняття «педагогічна система»;

  • проаналізувати систему управлінської діяльності керівника/керівниці закладу загальної середньої освіти;

  • знати та розуміти принципи та структуру системного аналізу;

  • висвітлити дослідження практики управління освітнім процесом сучасного закладу загальної середньої освіти;

  • виявити та проаналізувати характер утруднень керівників/керівниць ЗЗСО в основних видах управлінської діяльності взагалі та аналітичній зокрема;

  • презентувати систему організації аналітико-управлінської діяльності керівника/керівниці сучасного ЗЗСО;

  • навчитися: розробляти методику системного аналізу; проводити системне дослідження педагогічних процесів ЗЗСО засобами декомпозиції, аналізу та синтезу; досліджувати управління освітнім процесом закладу освіти; будувати стратегію взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями та здійснювати оцінку її ефективності;

  • аналізувати структуру внутрішньошкільного контролю;

  • продемонструвати можливу стратегію взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями і критерії оцінки її ефективності;

  • розвивати: навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння адаптувати та створювати освітні матеріали;

  • підвищувати професійну компетентність;

  • мотивувати керівників/керівниць ЗЗСО до самовдосконалення та саморозвитку впродовж життя.

Опис досягнутих результатів навчання

Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:

  • знати: поняття «педагогічна система», «системний підхід», «системний аналіз», «управління», «управління закладом освіти», «критерій»; принципи системного аналізу; етапи системного дослідження педагогічних процесів ЗЗСО; стадії створення педагогічної системи; напрямки стратегічної взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями;

  • розуміти: різницю між управлінням і керуванням; структуру системного аналізу; алгоритм діяльності та функції на різних етапах системного дослідження педагогічних процесів; функціональне значення принципів системного аналізу в створенні педагогічної системи; структуру внутрішнього контролю ЗЗСО; наслідки реалізації заходів взаємодії закладу загальної середньої освіти та громадської організації на трьох рівнях;

  • уміти: розробляти методику системного аналізу; проводити системне дослідження педагогічних процесів ЗЗСО засобами декомпозиції, аналізу та синтезу; досліджувати управління освітнім процесом закладу освіти; аналізувати структуру внутрішнього контролю ЗЗСО; адаптувати, модифікувати та створювати освітній контент; будувати стратегію взаємодії ЗЗСО з громадськими організаціями та здійснювати оцінку її ефективності;

  • бути компетентними: в організації управлінської діяльності закладів загальної середньої освіти на основі системного аналізу.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Теоретичні основи реалізації аналітичної діяльності керівника/керівниці сучасного ЗЗСО
1. Системний підхід у педагогіці.
2. Система управлінської діяльності керівника/керівниці закладу загальної середньої освіти.
3. Принципи та структура системного аналізу.
Всього годин: 15
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 7
Години
контролю:
4
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Практичні основи управління закладом загальної середньої освіти на основі системного педагогічного аналізу
1. Дослідження практики управління освітнім процесом сучасного закладу загальної середньої освіти.
2. Система організації аналітико-управлінської діяльності керівника/керівниці сучасного ЗЗСО.
3. Взаємодія ЗЗСО з громадськими організаціями: побудова стратегії та критерії оцінки її ефективності.
Всього годин: 15
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 7
Години
контролю:
4
Вид контролю:Тест + Проєкт

Обсяг курсу:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)