Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Навчання та розвиток дітей з порушеннями слуху включено в загальний та безперервний корекційний процес, що вимагає від вчителя-дефектолога знання та використання різноманітних методик викладання. У курсі розглянуто особливості засвоєння навчального матеріалу цією категорією дітей, особливо детально обґрунтовується система розвитку навичок сприймання, читання та говоріння. Представлено способи подолання труднощів у формуванні усного мовлення дітьми з порушеннями слуху та розглянуто етапи корекційно-розвиткового заняття.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Серед проблем спеціальної педагогіки завжди були актуальними питання корекційно-виховної роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби (зокрема складні порушення слуху). Пошуки оптимальних шляхів її реалізації, удосконалення форм і методик спеціального навчання, розробка нових корекційних технологій продовжуються і нині. Питання специфіки діяльності сурдопедагога потребує нових рішень та постійного самовдосконалення.
Людина і навколишнє середовище знаходяться у постійній взаємодії. Ця взаємодія здійснюється за допомогою різних аналізаторів. Слуховий аналізатор серед інших має першочергове значення. Завдяки слуху пізнаються різноманітні звуки навколишнього середовища. Але основне призначення слуху - це сприймання мовлення.
Повноцінний слух - фактор формування мовлення, що сприяє - розвитку абстрактно-логічного мислення, загальному і психічному розвитку людини.
Ураження слухової функції веде до розладу загального і мовленнєвого розвитку, до відхилень у психічному розвитку дитини.
Дитина з порушенням слуху розвивається в надзвичайно складних і специфічних умовах. Самостійно оволодіти словесною мовою як засобом спілкування вона не може. Не сприймаючи мови оточуючих людей, вона не має змоги наслідувати й контролювати її. Така дитина перебуває в умовах соціальної ізоляції як в сім’ї, так і на вулиці. Вона не може бути повноцінним членом дитячого колективу.
Без спеціально організованого корекційного навчання діти з порушенням слуху залишаються німими, а це ускладнює їх подальшу адаптацію в суспільстві.
Проблема якісного навчання дітей з особливими потребами в сучасних умовах життя України набуває неабиякого значення, оскільки існуюча система освіти не відповідає повною мірою вимогам суспільства, не надає їм можливості досягти достатнього рівня опанування базових знань з усіх галузей здійснення комплексної реабілітації дітей зі складними вадами розвитку, а відтак позбавляє дитину змоги набути певний соціальний досвід.
Саме тому пріоритетним завданням у трансформації сучасного освітнього соціуму постає активізація корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та забезпечення результативності їхньої навчальної діяльності.
Вчителі-дефектологи, вчителі, вихователі та батьки учнів з порушеннями слуху, сурдопедагоги закладів освіти зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, фахівців навчально-реабілітаційних центрів, які обізнані зі специфікою психофізичного розвитку та особливими освітніми потребами учнів з порушеннями слуху.
Оволодіти корекційно-розвитковими та методичними прийомами роботи з учнями, що мають порушення слуху з метою засвоєння лексичних одиниць, формування усного та письмового мовлення у дітей.
розглянути особливості засвоєння навчального матеріалу учнями, що мають порушення слуху;
засвоїти основні правила організації навчання учнів;
сформувати уявлення про навчання осмисленому читанню учнів з порушеннями слуху;
проаналізувати розвиток навичок сприймання та говоріння в учнів, що мають порушення слуху;
розглянути основні труднощі у формуванні усного мовлення та надати рекомендації щодо їх подолання;
надати слухачеві курсу чітке уявлення про етапи корекційно-розвиткового заняття з учнем, що має порушення слуху.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів