Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Дотримання академічної доброчесності у використанні інтернет-джерел для освітнього контенту
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

В курсі розглянуто можливості застосування сучасних комп'ютерних програм та інтернет-ресурсів для підготовки та проведення уроків математики в початковій школі відповідно до вимог НУШ.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Уроки математики – нескінченний простір для творчості вчителя та учнів. Світ цифр, рівнянь і завдань настільки багатогранний, що для кожної теми можна знаходити безліч різних способів вивчення, і тут на допомогу приходять новітні технології, ігри, сучасні методи.

Заняття із застосуванням онлайн-технологій ефективні своєю естетичною привабливістю, сприяють активізації різних каналів сприйняття учнів, реалізуючи цим принципи доступності й наочності.

Крім прямої передачі фактів і навичок, сьогодення (в умовах війни) змушує вчителів і учнів надавати сенс дистанційному навчанню. Матеріали курсу допоможуть вчителям навчитись більш ефективно і цікаво взаємодіяти з учнями дистанційно, використовувати практично онлайн ресурси.

Методи викладання математики можуть бути ефективно використані для того, щоб провести навчання осмисленим, цікавим і постійним. Тут обговорюються деякі важливі методи навчання математики.

Хороший педагог впливає на те, як учні навчаються та як вони ставляться до свого навчання.

Коли ви викладаєте математику, у вас є чудова можливість не лише навчити своїх учнів основним поняттям, якими вони будуть користуватися під час навчання, але й прищепити любов до математики змалечку.

Використавши матеріали та вправи курсу, ви допоможете вашим учням розвинути навички розв'язання проблем, зрозуміти абстрактні поняття та заохотити навчання математики у вашому класі.

Матеріали курсу допоможуть вчителям розвинути впевненість і сформують вміння розробляти та запроваджувати якісні програми викладання та навчання з математики, а також допоможуть покращити результати учнів.

Структура програми передбачає всі види повчальної діяльності. Отримання і засвоєння нових знань (лекційні і практичні заняття), доповнюється базовими практичними вправами для педагогів, в яких можна придбати важливий для занять досвід. Ефективною формою організації процесу навчання є індивідуальні завдання, направлені на науково-дослідну діяльність, розвиток здібностей, реалізацію ваших творчих можливостей.

Сучасні форми та методи роботи в початкових класах на уроках математики є важливим завданням вчителів, оскільки рівень їхньої сформованості грає велике значення для засвоєння знань учнів.

Сьогодні у вчителя є можливість вільно та доречно використовувати комп'ютерні технології та інтернет-ресурси у своїй професійній діяльності, тим самим звільнивши себе від виконання трудомісткої та рутинної роботи та заощадивши час для творчого вдосконалення у різних аспектах професійної діяльності.

Цільова аудиторія

педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, закладів позашкільної освіти, вчителі математики 5 класів НУШ, вчителі початкових та інклюзивних класів, асистенти учителів, вихователі ГПД, методисти, організатори післядипломної педагогічної освіти.

Мета

ознайомити з сучасними формами та методами роботи на уроках математики; розвивати професійні компетентності вчителів математики щодо реалізації вимог НУШ; сприяти систематизації процесу навчання учнів з використанням варіативних форм та індивідуального підходу в умовах війни; навчити розробляти рухливі та настільні ігри, швидко шукати матеріали в інтернеті та освітніх платформах; створювати електронні дидактичні засоби: google форми, вебквести, математичні вправи в онлайн конструкторі; ознайомити з ресурсом «Twinkl» і навчити створювати навчальні матеріали у креативному конструкторі twinkl; навчити легко розробляти цікаві уроки з елементами настільних математичних ігор.

Завдання

  • Навчити вчителів користуватися онлайн-програмами для створення google-форм, вебквестів, математичних вправ в онлайн конструкторах, вебквестів, тестів, настільних ігор та матеріалів для класу;

  • Готовність навіть молодих фахівців до інноваційної педагогічної діяльності. Допомога в особистісно професійній самореалізації вчителів.

  • Ознайомлення з новітніми методиками, які варто використовувати на уроках.

  • Удосконалення професійно-педагогічної компетентності вчителів у їх практичній діяльності для реалізації та інтеграції інноваційних освітніх математичних методик, створених для ефективного проведення уроків.

  • Навчити педагогів створювати дидактичний, навчальний, ігровий матеріал до уроків та проводити заняття ігрового характеру.

Обсяг (тривалість) програми

30 годин/1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).

Опис досягнутих результатів навчання

  • осмислення методичних засад сучасного педагогічного процесу навчання математики у школі;

  • уявлення про дидактичні вимоги НУШ до сучасного уроку математики;

  • системне уявлення розвивальних ресурсів, що використовуються у викладанні математики в школі.

  • визначення універсальних навчальних дій та компетентностей, що формуються в освітній галузі «Математика»;

  • застосовання онлайн-ресурсів для візуалізації процесу навчання математики;

  • проведення навчальних занять з опорою на досягнення сучасних інформаційних технологій;

  • вміння створювати власні практичні розробки для уроку математики із залученням засобів ІКТ;

  • розуміння проблем активності учнів, тобто готовність та бажання до навчання;

  • удосконалення професійно-педагогічної компетентності в практичній діяльності для реалізації та інтеграції сучасних методів та прийомів для заохочення учнів до навчання математики;

  • отримання нової компетенції в галузі сучасних педагогічних технологій та практики їх застосування в освітньому процесі, необхідної для професійної діяльності та підвищення професійного рівня.

Форми реалізації навчального курсу

Навчальний курс передбачає онлайн-навчання. Онлайн-навчання відбувається на сайті онлайн-освіти "Всеосвіта": https://vseosvita.ua/

Документ, що засвідчує участь у навчальному курсі

Сертифікат із зазначенням кількості навчальних годин.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Застосування цікавих методів та форм роботи на уроках математики
1. Щоденні 3 – ефективна педагогічна технологія для розвитку математичних навичок молодших школярів.
2. Рухливі математичні ігри для перепочинку на уроці та позаурочний час.
3. Настільні математичні ігри та головоломки.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Огляд сучасних електронних програм для підвищення ефективності навчання математики учнів
1. Google форми - дієвий метод для опитування учнів.
2. Математичні онлайн-ресурси для урізноманітнення уроків математики.
3. Математичні вебквести для підвищення мотивації до навчання.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 3. Створення дидактичних та онлайн матеріалів для уроків математики
1. Створюємо математичний тест в конструкторі на освітній платформі «Всеосвіта».
2. Дидактичні матеріали у програмі «Canva» – зручно та просто.
3. Настільна гра за допомогою ресурсів «Twinkl».
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 30 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний).