Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Контент курсу містить аналіз чинної мережі закладів загальної середньої освіти, прогнозує її на майбутнє, розкриває особливості автономії школи, демонструє ефективну організацію профільного навчання, висвітлює форми та методи роботи з різноманітними учасниками/учасницями освітнього процесу та розкриває механізми їх залучення до процесу реформування старшої школи, описує шляхи можливих перепон і вирішення складних питань розбудови старшої профільної школи, надає ефективні практики створення ліцею. Курс включає напрацювання експертів шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні» (SALAR International).
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Питання реформування старшої школи в Україні дедалі стає все актуальнішим і набирає темпів із наближенням 2027 року, коли за вимогами нового освітнього законодавства уся старша школа в державі має стати трирічною та профільною.
На превеликий жаль, ще й нині в Україні, в тому числі серед педагогічної спільноти, не сформовано цілісного уявлення про причини, потребу та необхідність кардинальних змін у системі освіти старшої школи. Продовжують ширитися старі та продукуватися нові міфи про освітню реформу, наводяться псевдоаргументи щодо окремих прикладів якісної освіти у теперішній час. Курс покликаний стати освітнім маяком у процесі розбудови старшої профільної школи.
Педагогічні працівники/працівниці закладів загальної середньої освіти (директори/директорки, заступники/заступниці директорів, вчителі/вчительки усіх навчальних дисциплін, асистенти/асистентки вчительства, класні керівники/-ці); педагогічні працівники/працівниці закладів вищої освіти; педагогічні працівники/працівниці закладів післядипломної освіти; консультанти/консультантки центрів професійного розвитку педагогічних працівників; батьки; працівники та працівниці управлінь і департаментів освіти, голови громад.
Розвивати професійні компетенції педагогічних працівників/працівниць та інших учасників/учасниць освітнього процесу зі становлення старшої профільної школи для забезпечення надання якісних освітніх послуг здобувацькій спільноті.
розглянути автономію закладів освіти: поняття «автономія школи», види автономії закладів освіти (кадрова, академічна, організаційна, фінансова), їх стан та особливості реалізації, нормативно-законодавчу базу;
проаналізувати профільне навчання: поняття «профільне навчання», «профіль навчання», «допрофільна підготовка», «міжмуніципальний освітній округ», «освітній округ», «опорний заклад освіти», види, етапи та показники профільного навчання, складові допрофільної підготовки, труднощі організації профільного навчання, специфіку профільної освіти в Польщі, практичні механізми продуктивного впровадження профільного навчання в закладі освіти, орієнтовний алгоритм організації профільного навчання шляхом створення міжмуніципального освітнього округу, модель створення ліцею, нормативно-законодавчу базу;
пояснити особливості становлення старшої профільної школи: поняття «ліцей», європейський досвід роботи ліцеїв, моделі закладів загальної середньої освіти, де можна впровадити профільне навчання, їх переваги та ризики функціонування, практичні механізми роботи з учасниками та учасницями освітнього процесу щодо реформування старшої школи (здобувацьке коло, педагогічна спільнота, адміністрація, батьки, засновник, управління освіти), нормативно-законодавчу базу;
моделювати власну поведінку для подолання перепон і вирішення складних питань розбудови старшої профільної школи;
опрацювати орієнтовні анкети для роботи з учасниками та учасницями освітнього процесу;
розвивати: навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння організовувати навчання на основі досвіду та проводити рефлексію.
Курс насамперед покликаний сприяти усвідомленню педагогічних працівників/працівниць і зацікавлених осіб щодо важливості та становлення старшої профільної школи; розглядає автономію закладу освіти та її види (академічна, кадрова, фінансова, організаційна) як передумову створення профільної школи; аналізує особливості профільного навчання, європейський досвід старшої профільної школи, специфіку ефективного впровадження профільної освіти та орієнтири у створенні ліцею; презентує моделі шкіл із забезпечення здобуття профільної середньої освіти та особливості роботи з учасниками освітнього процесу щодо реформування старшої школи; описує можливі шляхи подолання перепон і вирішення складних питань у створенні ліцеїв.
Курс містить матеріали та практичний інструментарій створення ліцеїв, напрацьований командою експертів шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні», який фінансується Шведським агентством міжнародного розвитку SIDA та впроваджується компанією SALAR International.
Навчання педагогічних працівників/працівниць та інших зацікавлених осіб щодо організації розбудови старшої профільної школи.
Загальні компетентності спрямовані на формування умінь, зокрема:
цінувати та поважати різноманітність;
виявляти ініціативу та підприємливість;
застосовувати знання у практичних ситуаціях;
бути критичним і генерувати нові ідеї;
вчитися та опановувати сучасні знання;
виявляти, ставити, вирішувати проблеми та приймати обґрунтовані рішення;
пошук, обробка та аналіз інформації з різних джерел;
використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
Професійні компетентності: предметно-методична, прогностична, емоційно-етична, організаційна, інформаційно-цифрова, оцінювально-аналітична, педагогічне партнерство, здатність до навчання впродовж життя.
Навчальний курс передбачає онлайн-навчання.
Сертифікат із зазначенням кількості навчальних годин.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *