Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Взаємодія педагогів в інклюзивному класі зі здобувачами освіти з вираженими соціоадаптаційними труднощами
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Зміст курсу моделює практичні аспекти використання методів та прийомів під час уроків інтегрованого курсу «українська мова та читання» в початкових класах і складається із трьох модулів. Нині набирає обертів тенденція, що сучасний вчитель має відійти від його звичних функцій, ставши організатором і координатором самостійної роботи учнів, активізуючи їх до творчої діяльності.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Мета програми навчального курсу

Збагатити знання педагогів новими методами та прийомами, аби «занурити» учнів, які лише нещодавно переступили шкільний поріг, у «мистецтво слова». Розкрити дидактичні нововведення в освітньому процесі Нової української школи, навчити використовувати методи та прийоми на уроках української мови та читання, а також самостійно створювати дидактичні матеріали.

Підготувати педагога легко знаходити розв’язання проблем читання– зацікавити своєю манерою викладання так, щоб учні зрозуміли справжню цінність книг.

Цільова аудиторія

Педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, закладів позашкільної освіти, учителі початкових та інклюзивних класів, асистенти учителів, методисти.

Основні завдання програми курсу

  1. Готовність навіть молодих фахівців до інноваційної педагогічної діяльності. Допомога у особистісно-професійній самореалізації вчителів.

  2. Ознайомлення з новітніми методиками, які варто використовувати на уроках читання, з метою сприянню читацького інтересу учнів початкової школи.

  3. Удосконалення професійно-педагогічної компетентності вчителів у їх практичній діяльності для реалізації та інтеграції інноваційних освітніх ігрових методик, створених для ефективного проведення уроків української мови та читання.

  4. Навчити педагогів створювати дидактичний матеріал до уроків.

Навчально-методичне забезпечення

Програми навчального курсу представлено матеріалами для самостійної роботи слухачів курсів (теоретична складова – лекційний виклад для самостійного опрацювання матеріалу, практична складова – практичні завдання для самостійного опрацювання і закріплення отриманих знань, гіперпосилання на дидактичні матеріали для роботи за даними методами та прийомами, список рекомендованих літературних джерел). Файли з авторськими дидактичними матеріалами .

Опис досягнутих результатів навчання

-готовність до інноваційної педагогічної діяльності;

-розуміння проблем активності учнів, тобто готовність та бажання до навчання;

-удосконалення професійно-педагогічної компетентності в практичній діяльності для реалізації та інтеграції інноваційних методів та прийомів для заохочення читацьких інтересів учнів;

-апробація основних методів та прийомів під час уроків інтегрованого курсу «українська мова та читання» в початкових класах;

-розвиток ключових компетентностей і життєвих навичок під час використання методів «лайк або дизлайк», «хештег», «графікан» та інших ;

-вміння практичного застосування методів та прийомів у щоденній педагогічній діяльності;

-вміння складати гру «Графікан» та використовувати на уроках для покращення сприйняття матеріалу учнями;

-розвиток власної ефективності професійної діяльності та педагогічного стилю.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Теоретичні засади використання різноманітних форм та методів на уроках інтегрованого курсу «Українська мова та читання» у початкових класах
1. Види інтелекту.
2. Класифікація методів навчання.
3. Як стимулювати учня до активності.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Спрямування читацького інтересу учнів
1. Спрямування читацького інтересу учнів 1-4 класів за допомогою різноманіття методів та форм навчання в умовах НУШ.
2. Практичне використання форм та методів роботи на уроках української мови та читання.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 3. Огляд програм для створення дидактичних матеріалів
1. Як створювати дидактичні матеріали.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт

Відгуки користувачів

590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 30 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безплатний).