Анотація курсу

В умовах розвитку сучасного українського суспільства глобального значення набуває проблема розвитку обдарованості особистості як результат функціонування певних психологічних і педагогічних структур. Якість та рівень розвитку цих структур визначають соціальну ефективність людини. Основним завданням освітнього процесу, з психологічної точки зору, є розвиток особистості. Продиктоване потребами часу, гуманістично спрямоване реформування шкільної освіти передбачає розробку і впровадження у практику освітнього процесу особистісно орієнтованих технологій. Вони покликані формувати і розвивати у дитини систему цінностей, котра є опорою для повноцінного духовного розвитку, соціальної компетентності, інтелектуальної спроможності і особистісного самовизначення учня. Особливої актуальності це питання набуває в умовах сьогодення у зв’язку з вирішенням найважливішого завдання сучасної школи – підготовки дітей до самостійного життя. Сучасні загальноосвітні школи України демонструють високий відсотковий показник недостатнього рівня навчальних досягнень.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Як часто в школах трапляються учні, що ніяк не можуть запам’ятати матеріал, вивчити вірш або переказати текст? Як часто після довгої боротьби із цією дитиною, на ній ставили ледь не тавро: «Та він/вона просто не здатні до цього». А може справа в тому, що до такої дитини підбирають не ті методи роботи?

Увага людини, що так необхідна для засвоєння матеріалу, потребує великої концентрації та відсутності подразників. На жаль, в нашому житті рідко видаються такі «лабораторні» умови без жодних сторонніх впливів. Саме тому нам варто навчитися керувати своїми емоціями і не залежати більше від обставин.

Давайте зізнаємося – навіть дорослі люди часто не вміють не те, що керувати, а навіть й розпізнавати свої емоції. Ми не розуміємо самих себе, не те що інших.

Саме для цього й створений цей курс – навчитися розпізнавати свої емоції, бачити їх в інших людях і, що найцінніше, навчитися керувати своїми емоціями та задіювати це вміння в навчанні.

Ви знали, наприклад, що ми найкраще сприймаємо інформацію в стані слабкого страху? А от аналізуємо інформацію ми більш ефективно в стані суму. Вражає, чи не так? І в цьому курсі ви знайдете ще не мало подібних відкриттів!

Ця програма розрахована на учнів та студентів, проте для дорослих вона теж буде дуже цікавою – адже всім хочеться розібратися в собі. Вчителі отримають від цієї програми гарно організований навчальний процес, де учні зосереджені, активні та дисципліновані.

Що Ви отримаєте в результаті?

Учні, студенти:

  • Вмітимуть легко керувати своїми емоціями

  • Навчаться контролювати власні емоційні стани

  • Знатимуть, які природні механізми варто застосовувати для різних видів діяльності з метою отримання найкращого результату і вмітимуть їх застосовувати автоматично

  • Позбудуться невротичних тенденцій (нескладних), тривожності, невпевненості, особистих комплексів, проблем із відповідальністю, самоорганізацією, прийняттям рішень і плануванням власної активності

  • Сформують навички самоконтролю та навчаться регулювати власну поведінку. Причому відбувається цей процес непомітно і природно

  • Розвинуть пам'ять, просторову уяву (необхідну для вивчення предметів природничого циклу), прискорять процеси мислення, максимально покращать перцептивні здібності (сприйняття інформації)

  • Сформують вольові якості, в тому числі різні види уваги

  • Отримають здатність засвоювати легко і швидко будь-яку інформацію, в тому числі точну

Батьки:

  • Отримають додатковий час для відпочинку після роботи. Скільки? Помножте час, який Ви витрачаєте на допомогу дитині у підготовці домашніх завдань, на умовний еквівалент емоційної напруги, яка супроводжує цей процес

  • Отримають задоволення від участі в програмі, нові вміння й навички, адже засвоїти програму мають можливість всі члени родини

  • Позбудуться власної невротичності, проблем, пов'язаних з емоційним вигоранням

  • Сформують разом з дітьми системне аналітичне мислення, що дасть можливість помічати нові варіанти розв'язання життєвих задач, спровокують творчі пошуки і генерування нових ідей

Вчителі:

  • Отримають можливість працювати з талановитими, творчо обдарованими дітьми, які виявляють стійкий пізнавальний інтерес, розкривають творчі здібності

  • Працюватимуть в умовах творчої активності своїх учнів, які цінують знання, вміють їх засвоювати і прагнуть до пошукової діяльності

  • Забудуть про проблеми дисципліни

  • Матимуть змогу підвищувати рівень професійної майстерності на особливих умовах

  • Колектив Всеосвіти:

  • Отримає чудові відгуки від учасників проекту

  • Проявлятиме активність щодо пошуку і впровадження нових цікавих та ефективних ідей

Програма включає два етапи реалізації завдань

Мета першого етапу: формування навичок емоційно-вольової саморегуляції та розвиток просторової уяви.

Мета другого етапу: активізація навичок емоційно-вольової саморегуляції для засвоєння наукової інформації різного рівня складності.

Процес розвитку психічних процесів, системного мислення та вольових навичок відбувається впродовж усього періоду тренувань.

Чи всім вдається отримати заявлені результати?

Так. За умови виконання всіх завдань, інструкцій, рекомендацій і повного проходження курсу.

Варто розуміти, що кожна людина унікальна. І результати Ви отримаєте також унікальні – саме такі, які Вам потрібні.

Програма схвалена

Міністерством освіти і науки України для використання в закладах середньої освіти (15.06.2018 22.1/12 – Г – 363)

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Вступ до відеокурсу
Всього годин: 2
Лекції: 2
Самостійна робота: 0
Практична робота: 0
Години
контролю:
0
Вид контролю:Тест
Модуль 2. Частина перша
1. «Знайомство». 2. «Аналізатори». 3. «У світі емоцій». 4. «Сила емоцій».
Всього годин: 9
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест
Модуль 3. Частина друга
1. «Утримання та переключення емоцій». 2. «Розвиваємо просторову уяву». 3. «Робота зі схемами». 4. «Весела математика». 5. «Читаємо швидко».
Всього годин: 9
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест
Модуль 4. Частина третя
1. «Читаємо та вчимо вірші» 2. «Вчимо прозовий твір» 3. «Майстерня читання» 4. «Майстерня самоосвіти»Частина третя 5. «Презентація досягнень»
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест

Обсяг курса:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)