Анотація курсу

Актуальність теми цього курсу продиктована практичним досвідом. Ще 5 – 10 років тому педагогічна практика орієнтувалась на можливості особистості і згідно з розвитком загальної (середньостатистичної) маси дітей та учнів будувала систему передачі знань. Навчання сьогодні виступає основною рушійною силою розвитку. Ще Л. Виготський наголошував на особливостях форм навчання, що важливі в кожному з вікових періодів. «Навчання повинне орієнтуватися на нові можливості дитини, повинне забігати наперед розвитку» (Л. Виготський).

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Логічною є потреба педагогічних працівників всіх ланок, батьків у глибокому розумінні показників психоемоційної та соціальної складової особистості на кожному віковому етапі становлення особистості.
У програмі курсу, крім чітко окреслених орієнтирів щодо розуміння анатомо-фізіологічних показників, психологічної та соціальної складової, новоутворень, знань про провідну діяльність, чітко прописані всі кризи.
Найцікавішим елементом курсу є знайомство з особливостями становлення особистості в онтогенезі – від моменту появи на світ до глибокої старості. Це забезпечує наступність педагогічних підходів і можливість відслідкувати джерела виникнення негативних явищ в процесі становлення особистості.
Про потреби та очікування дітей дошкільного віку та учнів ми дізнаємося від них самих. Інформація подається від першої особи.

Цільова аудиторія

Навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, вихователів, працівників психологічної служби, батьків.

Мета

Формувати розуміння вікових особливостей особистості та враховувати основні позиції курсу в педагогічній практиці.

Завдання

1. Розкрити основні поняття вікової психології.

2. Дати системні знання щодо використання чітких уявлень про вікові особливості формування особистості на кожному етапі життя.

3. Розвинути здатність до врахування основних показників розвитку дитини та дорослого, спонукаючи до творчості в плануванні педагогічної діяльності.

Очікувані результати

1. Покращення навчальних досягнень учнів завдяки застосування учасниками курсу отриманих знань.

2. Запровадження системи практичних заходів, що сприяють створенню ситуації успіху в роботі зі здобувачами закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти на основі врахування запропонованих орієнтирів.

3. Розвиток здатності педагогічних працівників закладів освіти вчасно виявляти та ефективно реагувати на критичні ситуації, пов’язані з проблемами розвитку особистості на різних вікових етапах.

Документ, що засвідчує участь в навчальному курсі

Сертифікат із зазначенням кількості навчальних годин.

Навчальний план 36 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Модуль 1. Основи вікової психології
1. Вступ. Основні поняття курсу.
2. Психічний розвиток в онтогенезі.
3. Кризи психічного розвитку особистості.


Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 3
Практична робота: 2
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Анатомо-фізіологічні та психосоціальні механізми формування особистості в різні вікові періоди
1. Психологія дитини першого року життя.
2. Психологія дитини раннього віку.
3. Психологія дошкільника.
4. Психологія молодшого школяра.
5. Психологія підлітка.
6. Психологія юнацького віку.
7. Психологія дорослості.
Всього годин: 19
Лекції: 7
Самостійна робота: 3
Практична робота: 8
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 3. Презентація проєктів
1. Створення проєкту «Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя».
2. Контроль рівня засвоєння знань з курсу.
Всього годин: 7
Лекції: 0
Самостійна робота: 4
Практична робота: 2
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест + Проєкт

Відгуки користувачів

590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 36 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безплатний).