Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
На засвоєння програми відводиться один календарний місяць. При необхідності термін навчання може бути продовжений.
Програма курсу «Психологічні засади управління освітньою організацією» моделює теоретичні і практичні засади психології управління освітньою організацією в сучасних трансформаційних умовах. Змістовий контент курсу базується на теоретико-методологічних засадах психології управління, гуманістичної психології, теоріях освітнього менеджменту. У першому модулі розкрито основні психологічні чинники управління освітньою організацією. Другий модуль актуалізує роль керівника освітньої організації, його психологічну готовність до управлінських функцій, оптимізацію стилів керівництва і управління мотивацією суб’єктів освітньої організації. Третій модуль розкриває психологічні засади ефективної взаємодії суб’єктів освітньої організації, серед яких - навички конфліктологічної компетентності і практичні рекомендації для організації ефективної взаємодії суб’єктів освітньої організації.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
«Учителем учителів – а тільки вчитель учителів і є справжнім керівником, якому вірять і якого поважають, – можна стати лише тоді, коли з кожним днем усе більше заглиблюєшся в деталі, в тонкощі педагогічного процесу, коли перед тобою відкриваються все нові й нові грані того, що можна назвати мистецтвом впливу на душу людини» В.Сухомлинський.
В умовах освітніх трансформацій визначальним і конкурентноспроможним є принцип професіоналізму – компетентного, об’єктивного, сумлінного й неупередженого виконання посадових обов’язків, постійного підвищення керівником освітньої організації рівня своєї фахової компетентності, удосконалення організації управлінської діяльності і розвиток особистісно-професійного самовдосконалення. Тож, зростає потреба у керівниках нової формації – кваліфікованих, гуманістично спрямованих, управлінців-фасилітаторів, людиноцентрованих, з навичками психологічно виправданого використання сучасних засобів управління освітньою організацією. Сучасному керівникові психологія управління освітньою організацією потрібна як система світобачення для якісного й компетентного виконання посадових обов’язків, управління конструктивною взаємодією суб’єктів освітньої організації для ефективного фукнціонування закладу, зрештою – для розвитку професійної самосвідомості керівника.
керівники (директори, заступники директорів) закладів дошкільної освіти, загальної середньої освіти, фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти; працівники методичних служб (завідувачі, методисти); психологи.
розкрити теоретичні й практичні засади психології управління освітньою організацією в сучасних трансформаційних умовах.
розкрити психологічні засади управління освітньою організацією в умовах трансформаційних процесів; проаналізувати умови ефективного управління освітньою організацією;
актуалізувати роль керівника і вплив його діяльності на управління освітньою організацію;
визначити психологічні чинники ефективної взаємодії суб’єктів освітньої організації.
Усвідомлення психологічних чинників управління освітньою організацією на ефективність її взаємодії в цілому;
Опанування психологічними прийомами управлінської ефективності;
Удосконалення соціальної компетентності керівників з метою ефективного управління освітньою організацією;
Особистісно-професійне самовдосконалення керівників освітніх організацій для навчання впродовж життя і в у мовах неформальної та інформальної освіти.
30 годин/1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів