Курс:«Професіоналізм педагогічних працівників: чинники формування і критерії оцінки у контексті трансформації освітньої галузі»

Автор курсу:
Клокар Олег Олександрович
доктор економічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки, психології та менеджменту, заступник директора з науково-навчальної роботи Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти
Програма підвищення кваліфікації
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Сторінка обговорення курсів
Обсяг
курса:
30 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
Ви самі обираєте зручний для Вас
час
! На засвоєння програми відводиться один календарний місяць. При необхідності термін навчання може бути продовжений.
Анотація курсу

Формування конкурентоспроможної галузі освіти в Україні, ефективна реалізації реформ у даному напрямі та підвищення якості освітнього процесу в цілому вимагає залучення, насамперед, висококваліфікованих і професійних викладачів (педагогічних і науково-педагогічних працівників) з актуальними фаховими компетентностями щодо навчання здобувачів освіти. Тому даний курс передбачає забезпечення всіма вищевказаними складовими викладачів (педагогічних і науково-педагогічних працівників) закладів освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм на найбільш оптимальних (сприятливих) для них умовах.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартість навчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок
Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному
режимі
.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Видається документ*:
Після закінчення навчання
видається Свідоцтво про проходження курсу
із зазначенням академічних годин,
офіційність якого можна перевірити за посиланням.
*Документ видається лише в електронному форматі.

Загальні положення

програма підвищення кваліфікації «Освіта протягом життя» спрямована на розвиток професіоналізму викладача (педагогічного та науково-педагогічного працівника), формування його фахових компетентностей, вивчення впливу окремих чинників на вище вказаний процес та визначення чітких критеріїв оцінки професійних якостей та вмінь педагога в контексті трансформації освітньої галузі та інтеграції України в європейський соціально-економічний простір через дистанційну форму онлайн-навчання на сайті: https://vseosvita.ua/.

Актуальність

визначається всеохоплюючою інформатизацією та діджиталізацією суспільства, в тому числі освітньої галузі, в контексті відсутності чітких і якісних базових та специфічних професійних компетентностей викладачів (педагогічних і науково-педагогічних працівників) закладів освіти щодо роботи в сучасних умовах розвитку освітнього середовища. Це передбачає використання викладачами (педагогічними та науково-педагогічними працівниками) таких підходів і методик до організації освітнього процесу, які забезпечать максимальну ефективність навчання здобувачів освіти в умовах масової інформатизації та діджиталізації суспільства. В свою чергу це передбачає оволодіння основними формами організації та здійснення освітнього процесу в онлайн режимі.   

Цільова аудиторія

учителі/викладачі (педагогічні/науково-педагогічні працівники) різних навчальних дисциплін (предметів) закладів освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм.

Мета навчального курсу

формування фахових компетентностей педагогічних і науково-педагогічних працівників щодо надання освітніх послуг в закладах освіти всіх рівнів та організаційно-правових форм.

Завдання навчального курсу полягає в формуванні певних знань слухачів

Вони будуть знати:

  • методи та підходи до формування цілей освітнього процесу;
  • критерії встановлення вихідного рівня (стану) управління освітнім процесом;
  • умови та складові розробки програми дій в контексті трансформації освітнього процесу;
  • підходи та засоби отримання за відповідними параметрами інформації про стан освітнього процесу (зворотний зв’язок);
  • складові переробки інформації, отриманої по каналу зворотного зв’язку щодо своєчасного корегування освітнього процесу тощо.

Профілі базових компетентностей слухачів

  • раціонально та якісно планувати освітній процес, критично аналізувати та прогнозувати його результати і сформувати шляхи професійного зростання;
  • розширювати глобальне бачення сучасного світу молоддю у процесі їхнього навчання;
  • максимально застосовувати в роботі сучасні теоретичні і практичні методики навчання тощо.

Очікувані результати навчання охоплюють

  • здатність зробити навчальний матеріал доступним;
  • творчість у роботі;
  • педагогічно-вольові впливи на якість навчання здобувачів освіти;
  • здатність організовувати колективну роботу здобувачів освіти;
  • цікавість і любов до роботи з молоддю;
  • змістовність та яскравість мовлення, її образність і переконливість;
  • педагогічний такт;
  • здатність пов’язати навчальний предмет з життям;
  • спостережливість;
  • педагогічна вимогливість тощо.

Опис досягнутих результатів навчання

формування широкого кола компетентностей та підвищення професійного рівня слухачів курсів підвищення кваліфікації за вище вказаною програмою та навчальним курсом в цілому.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів,
модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Основний зміст діяльності педагогічного працівника
1. Основні функції та цілі викладача в педагогічній діяльності. 2. Освітня творча індивідуальність і праця педагога.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 2. Складові педагогічної діяльності педагога
1. Професійна активність педагога в процесі реалізації функцій педагогічної діяльності. 2. Задачі працівника в процесі реалізації функцій педагогічної діяльності.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 3. Характеристика професійних можливостей педагогічного працівника
1. Елементарні загальні і приватні можливості педагога в процесі реалізації функцій педагогічної діяльності. 2. Складні загальні і приватні можливості працівника в процесі реалізації функцій педагогічної діяльності.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Обсяг
курса:
30 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
Ви самі обираєте зручний для Вас
час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)
Служба
підтримки:
0 (800) 331 031
Дзвінок безкоштовний