Анотація курсу

Іноді гру вважають неструктурованою, безцільною діяльністю, призначеною для дітей і підлітків, але насправді вона має важливе освітнє значення. В іграх учасники проектують себе у зовнішню діяльність, яка може бути використана, щоб змусити їх розмірковувати про себе та підвищити їхню самосвідомість. Їм потрібно спілкуватися та співпрацювати з іншими, що сприяє їхньому емоційному та соціальному інтелекту. Вони можуть творчо виражати себе, дотримуючись спільних правил, збільшуючи свою здатність концентруватися та саморегулювати свою поведінку.

Цей практикум навчить вас використовувати ігри у своїй роботі, щоб покращити здатність учнів до самовираження та сприяти їхньому особистому (тобто когнітивному, емоційному та соціальному) розвитку. Це також допоможе вам створити більш згуртовану групу, таким чином покращуючи якість навчання учня та ваш досвід як учителя (вихователя).

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Спробуйте взяти гру, яка вже існує, і спробувати вкласти в неї знання, а не з’ясувати, що таке навчання, а потім створити гру. Це мало чим відрізняється від того, як ми, наприклад навчаємо дітей дизайну ігор на початку: «Як ти міг модифікувати цю гру, щоб вона могла чогось навчити?».

Навчальні ігри ніби віддзеркалюють те, що відбувається в традиційній школі, де вчитель розуміє, що він хоче, щоб учень знав, вони запитують щось, а учень відповідає. У розважальних іграх справа не в цьому. Діти вміють входити та бути частиною подій. Якщо навчальні ігри можуть вийти за межі цієї форми запитання-відповідь і посадити учня більше на місце водія, навчання стане веселішим. Одним з основних принципів ігор є ідея співпраці та спілкування, розв'язання проблем у командах.

Цільова аудиторія

науково-педагогічні працівники, фахівці Центрів професійного розвитку, методисти відділів освіти обласних/міських інститутів післядипломної освіти, ОТГ; педагогічні працівники закладів освіти, батьки.

Мета навчального курсу

удосконалення загальних та фахових компетентностей педагогічних працівників щодо актуалізації креативного мислення, формування евристичного досвіду вирішення складних завдань, активізації інноваційного потенціалу.

Завдання навчального курсу

  • Сформувати практичне значення навчальної гри.

  • Систематизувати наукові уявлення про ігрове навчання, яке можна успішно використовувати для покращення як навчання, так і викладання. Однією з найбільших проблем для педагога є успішне навчання величезних груп учнів, усі з яких мають абсолютно різні особистості, різні здібності та різні уподобання до навчання.

Пошук нових способів привернути увагу учнів і залучити їх до освітнього процесу є однією з головних проблем сучасності. Навчання - це не просто запам’ятовування. Учні не зможуть отримати жодної інформації та навичок із нудного процесу навчання, але вони розуміють застосування навичок та знань для розв'язання життєвих проблем за допомогою ефективного процесу навчання.

Проблемно-пошукові питання для самостійної роботи і практичні завдання для самоконтролю розраховано на актуалізацію креативного мислення, формування евристичного досвіду розв'язання складних задач, активізацію інноваційного потенціалу, подолання психологічної інерції і розвиток пластичності мислення суб’єктів освітнього процесу.

Очікувані результати навчання

розвиток професійних компетентностей, усвідомлення щодо наявності контролю за власними діями для входження у творчий процес; здійснювати збір та аналіз інформації у вирішенні поставленого завдання; уміння здійснювати рефлексивний аналіз процесу і отриманого результату.

Опис досягнутих результатів навчання

Теоретичні знання про гру як інструмент для навчання, самовираження особистості; як використовувати ігри у своїй роботі, щоб зробити більш комфортним освітнє середовище для особистісного та соціального розвитку дитини, тим самим зміцнюючи стосунки між ними та з вами як педагогом.

Уміння (навички): планувати та контролювати ігрову діяльність; використовувати гру як інструмент експресії, який посилює спонтанну творчість; використовувати ігри, щоб стимулювати здатність учнів до самовираження та самосвідомості; вирішувати конфлікти та заохочувати співпрацю з дітьми; зменшувати нерівності через гру; сприяти соціальному та міжкультурному обміну між учнями.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Вступ до курсу
1. Гра як інструмент для навчання, самовираження особистості.
2. Заняття «Криголам» та ігри для розминки.
3. Ігри для презентації та представлення.
4. Методи релаксації.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Розминка
1. Ігри для розминки.
2. Ігри на формування команди.
3. Ігри для відпочинку.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Проєкт
Модуль 3. Ігрова діяльність
1. Ігрове навчання.
2. Ігри в освітньому процесі.
3. Адвент-календар як інноваційна ігрова форма навчання та виховання.
4. Арттерапевтичні ігри.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт

Відгуки користувачів

590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 30 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безплатний).