Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Практика реалізації інтегративного підходу до навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Курс розкриває теоретичні основи гендерного виховання дітей та молоді і практичні механізми застосування педагогічних технологій його реалізації у закладах освіти. У Вас виникали думки про гендерне виховання в закладі освіти, але Ви не знали як зробити перший крок? Хочете зрозуміти специфіку гендерного виховання дітей та молоді? Маєте намір застосовувати ефективні педагогічні технології (інтерактивні методи, форму-театр, освітні заходи) у процесі гендерного виховання особистості? Прагнете опрацювати приклади вправ і тренінгів гендерного спрямування та удосконалити вміння створювати власні?

Тоді гайда реєструватися на курс!

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Гендерне виховання дітей та молоді сприяє формуванню прогресивного гендерного світогляду, тому гендерний підхід у закладах освіти повинен вбудовуватися в усі етапи освітнього процесу. Саме це забезпечить розвиток і утвердження гендерної культури в українському суспільстві. Однак, практична робота з реалізації гендерного виховання особистості в освіті знаходиться на етапі становлення, стикаючись з перешкодами і труднощами. Однією з них, на нашу думку, є відсутність реальних механізмів впровадження гендерного підходу у виховний процес. Тому цей курс фокусує на дієвих та універсальних педагогічних технологіях з метою ефективного гендерного виховання дітей та молоді в закладах освіти.

Цільова аудиторія

Педагогічні працівники/працівниці закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та вищої освіти (учительство, викладацька спільнота, директори/директорки та їх заступники/заступниці, завідувачі/завідувачки, соціальні педагоги/педагогині, керівники/керівниці гуртків і наукових секцій МАН, вихователі/виховательки, методисти/методистки, куратори/кураторки); дирекція та консультанти/консультантки центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць; батьки.

Мета навчального курсу

удосконалювати та розвивати професійні компетенції педагогічних працівників і працівниць із гендерного виховання в закладах освіти.

Завдання навчального курсу

  • знати мету та завдання гендерного виховання дітей та молоді в закладах освіти;

  • усвідомити різницю між поняттями «фемінність» і «маскулінність»;

  • розглянути специфіку гендерного виховання особистості в освіті;

  • висвітлити методичні підходи до застосування педагогічних технологій у гендерному вихованні;

  • проаналізувати інтерактивні методи та форум-театр як варіації педагогічних технологій гендерного виховання дітей та молоді в закладах освіти;

  • отримати лайфхаки до підготовки, організації та проведення освітнього гендерного заходу;

  • опрацювати приклади освітніх заходів гендерного спрямування;

  • проявляти гендерну обізнаність та гендерну чутливість;

  • розвивати навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння створювати, адаптувати та трансформувати освітні матеріали з метою гендерного виховання особистості;

  • підвищувати професійну компетентність педагогічних працівників і працівниць;

  • мотивувати педагогічну спільноту до реалізації гендерного виховання в закладах освіти.

Опис досягнутих результатів навчання

Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:

  • знати: поняття «гендерне виховання», «фемінність», «маскулінність», «педагогічна технологія», «метод навчання», «інтерактивні методи», «форум-театр», «таксономія Блума»; групи гендерних відмінностей; напрямки роботи з дітьми та молоддю на засадах гендерного підходу; принципи гендерного виховання та принципи педагогічної технології; приклади інтерактивних методів гендерного виховання; правила форум-театру; лайфхаки підготовки, організації та проведення освітнього заходу з гендерного виховання;

  • розуміти: мету та завдання гендерного виховання; специфіку та особливості виховання хлопців і дівчат у сім’ях України; дію та педагогічний ефект принципів гендерного виховання та принципів педагогічної технології; гендерні схеми виховної роботи в закладах освіти; можливості методики форум-театру у формуванні та розвитку гендерної вихованості дітей, молоді; універсальність структури форум-театру; методику реалізації освітнього гендерного заходу; зміст і значення освітніх заходів, інтерактивних методів і форум-театру у гендерному вихованні дітей та молоді;

  • уміти: впроваджувати принципи гендерного виховання в практичній діяльності; застосовувати інтерактивні методи та форум-театр у процесі гендерного виховання особистості; демонструвати повагу до себе та інших, засновану на визнанні гідності та прав; проявляти гендерну обізнаність та гендерну чутливість; планувати, організовувати та проводити освітні заходи в контексті гендерного підходу; здійснювати гендерне виховання в освітньому просторі; адаптувати та трансформувати освітні матеріали на засадах гендерного підходу;

  • бути компетентними: у реалізації гендерного виховання дітей та молоді в закладах освіти.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Теоретичні підходи до гендерного виховання особистості
1. Особливості гендерного виховання дітей та молоді.
2. Методичні засади використання педагогічних технологій у процесі гендерного виховання.
Всього годин: 12
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
4
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Практичні підходи до застосування педагогічних технологій гендерного виховання особистості
1. Інтерактивні методи гендерного виховання.
2. Методика форум-театру як засіб гендерного виховання.
3. Освітні заходи як інструмент гендерного виховання.
Всього годин: 18
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 6
Години
контролю:
6
Вид контролю:Тест + Проєкт

Обсяг курсу:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)