Курс:«Організація навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку»

Автор курсу:
Бабяк Ольга Олексіївна
кандидатка психологічних наук, завідувачка відділом психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України
Програма підвищення кваліфікації
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Сторінка обговорення курсів
Обсяг
курса:
30 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
08.08.2020
! На засвоєння програми відводиться один календарний місяць. При необхідності термін навчання може бути продовжений.
Анотація курсу

Представлений навчальний курс «Організація навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку» спрямований на ознайомлення курсантів з організаційно-методичними засадами та дидактичними принципами в навчанні дітей з порушеннями когнітивного розвитку, а також спрямований на ознайомлення методів навчання дітей з когнітивними порушеннями з урахуванням особливостей розвитку цих дітей.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартість навчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок
Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному
режимі
.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Видається документ*:
Після закінчення навчання
видається Свідоцтво про проходження курсу
із зазначенням академічних годин,
офіційність якого можна перевірити за посиланням.
*Документ видається лише в електронному форматі.

Актуальність

Ознакою сьогодення є трансформація, удосконалення існуючого змісту освіти на всіх її рівнях. Зокрема, центральним орієнтиром в організації навчальної діяльності школярів з порушеннями когнітивного розвитку постає активність особистості, як головна її властивість.  Це можливо за умови організації навчальної діяльності, що передбачає цілеспрямований вплив на розвиток когнітивної   сфери з метою формування пізнавальної діяльності, наочно-образного та словесно-логічного мислення, вольових дій; логопедичної роботи, що передбачає розвиток мовлення,  відповідно до вікових та психологічних особливостей школярів з порушенням когнітивного розвитку. Інструментом для реалізації цього в умовах освітнього середовища  є застосування дидактичних та методичних прийомів в роботі з дітьми з порушеннями когнітивного розвитку.

Цільова аудиторія

Навчальний курс розроблений для вчителів, психологів спеціальних та інклюзивних закладів освіти, адміністрації закладів освіти, асистентів педагога/дитини,  корекційних педагогів, практичних психологів, вчителів-дефектологів, логопедів, працівників інклюзивно-ресурсних центрів, студентів профільних вузів та батьків.

Мета навчального курсу

Метою навчального курсу є ознайомлення з особливостями організації навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку в закладі освіти. Формування практичних навичок щодо організаційно-методичних прийомів та дидактичних принципів в  навчанні дітей з порушеннями когнітивного розвитку.

Завдання навчального курсу

Актуалізувати знання про особливості організації навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку.

Ознайомити з дидактичних принципів в  навчанні дітей з порушеннями когнітивного розвитку.

Удосконалити навички педагогічних працівників щодо використання  методів навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку.

Профілі базових компетентностей педагогічних працівників

Педагоги, що працюють у спеціальних та інклюзивних закладах освіти, потребують володіння на високому професійному рівні базових компетенцій, пов’язаних з освітою та розвитком осіб з тими чи іншими особливостями, які перебувають у загальноосвітньому просторі. Відтак, у них мають бути на достатньому рівні сформовані компетентності, що оптимізують діяльність педагога, дають більше можливостей з урахуванням різноманітних освітніх потреб дітей з порушеннями когнітивного розвитку, тим самим забезпечуючи їх у включення в загальноосвітнє середовище. 

Очікувані результати навчання охоплюють

Після проходження навчання  кожен учасник/учасниця:

  • володітимуть прийомами організації навчання  дітей з порушеннями когнітивного розвитку.

  • опанують дидактичні принципи в  навчанні дітей з порушеннями когнітивного розвитку.

  • сформують навички щодо використання  методів навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку.

Форми реалізації навчального курсу

Навчальний курс передбачає онлайн-навчання. Онлайн-навчання відбувається на сайті онлайн-освіти Всеосвіта: https://vseosvita.ua/

Документ, що засвідчує участь в навчальному курсі

Сертифікат із зазначенням кількості навчальних годин.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів,
модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Теоретичні засади навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку
1. Когнітивні порушення у дітей. 2. Дидактичні принципи в навчанні дітей з порушеннями когнітивного розвитку.
Всього годин: 9
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 3
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 2. Організаційно-методичні засади навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку
1. Методи навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку. 2. Організація навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку в різних типах навчальних закладів.
Всього годин: 9
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 3
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 3. Корекційно-розвивальна робота з дітьми з порушеннями когнітивного розвитку
1. Організація корекційно-розвивальної роботи. 2. Напрями корекційно-розвивальної роботи.
Всього годин: 8
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 4. Презентація проєктів
1. Пошукова діяльність. 2. Підсумковий контроль.
Всього годин: 4
Лекції: 0
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Обсяг
курса:
30 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
08.08.2020

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)
Служба
підтримки:
0 (800) 331 031
Дзвінок безкоштовний