Курс:«Мовленнєвий розвиток: дошкільне розмаїття вихованців»

Автор курсу:
Людмила Коваль-Бардаш
кандидатка педагогічних наук, провідна наукова співробітниця відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки й психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України; практик: логопед вищої категорії Школи-дитячого садка №802 «Паросток» міста Києва
Програма підвищення кваліфікації
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Сторінка обговорення курсів
Обсяг
курса:
30 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
Ви самі обираєте зручний для Вас
час
! На засвоєння програми відводиться один календарний місяць. При необхідності термін навчання може бути продовжений.
Анотація курсу

Дошкільний період є вагомим етапом формування мовлення. Мовленнєва сфера формується за певними закономірностями та проходить ряд етапів, що обумовлено перебігом психо-фізичних процесів, як підґрунтя її формування. Мовлення має певну структуру, яка складається з окремих компонентів, взаємопов’язаних поміж себе. Особливості розвитку справляють вплив на формування мовлення, вносять певний дисонанс у закономірний перебіг становлення тих чи інших мовленнєвих структурних компонентів, що формує певні вади. Відтак формуються вади мовлення у дітей, що мають певні особливі освітні потреби.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартість навчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок
Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному
режимі
.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Видається документ*:
Після закінчення навчання
видається Свідоцтво про проходження курсу
із зазначенням академічних годин,
офіційність якого можна перевірити за посиланням.
*Документ видається лише в електронному форматі.

Актуальність

Формування мовлення має важливу роль у процесі загального розвитку дитини та є вирішальним фактором для становлення особистості у всій її багатогранності. Знаючи основну специфіку цього процесу, а також основні етапи становлення мовлення можна зрозуміти, наскільки успішним він є у дитини.  Мовленнєве підґрунтя закладається у дитини впродовж перинатального (внутріутробного) періоду та першого року життя. Безпосередньо процес формування мовлення розпочинається у перші три роки життя і є вирішальними в розвитку комунікативно-мовленнєвої сфери особистості.

Цільова аудиторія

педагогічна та науково-педагогічна спільнота: логопеди, вихователі закладів дошкільної освіти, учителі, асистенти вчителів/вихователів  закладів освіти та батьки.

Мета навчального курсу

Розширення знань фахівців з питання формування та становлення мовлення дитини у дошкільний період. Формування розуміння «підґрунтя мовленнєвого розвитку» та вміння орієнтуватися щодо особливостей проявів мовленнєвого розвитку у дітей з тими чи іншими особливими освітніми потребами.

Завдання навчального курсу

Актуалізація знань про закономірності формування мовленнєвого розвитку, його вікові закономірності.

Формування розуміння про структура мовлення, його компонентів.

Формування вміння розрізняти вікові закономірності та особливості формування мовлення у дітей дошкільного віку.

Рекомендації фахівцям ЗДО щодо взаємодії для подолання проблеми формування комунікативно-мовленнєвої сфери.

Профілі базових компетентностей педагогічних працівників

Педагоги, що працюють у закладах дошкільної освіти, потребують володіння на високому професійному рівні базових компетенцій, пов’язаних з освітою та розвитком осіб з тими чи іншими особливостями, які перебувають у загальноосвітньому просторі, розуміння механізмів формування тих чи інших процесів  та закономірностей їх перебігу. Зокрема формування такого глобального утворення як мовленнєва сфера. Відтак, у них мають бути на достатньому рівні сформовані компетентності, які  охоплюють змістові та методичні аспекти і становлять основу їх професійної діяльності.

А саме:

  • професійно-педагогічна компетентність – обізнаність із новітніми, науково обґрунтованими, загальнометодичними та спеціальними знаннями щодо розвитку мовленнєво-комунікаційної компетенції дітей дошкільного віку; здатність до ефективної командної роботи фахівців, співпраці з батьками;
  • психологічна компетентність – вміння застосовувати знання та дані про сфери розвитку
  • дитини для здійснення професійної діяльності з урахуванням принципу індивідуального підходу.

Очікувані результати навчання охоплюють

  • знання та розуміння методик і технологій освіти дітей дошкільного віку у векторі формування мовленнєвої компетенції, у тому числі спеціальних, за умови забезпечення особливих освітніх потреб;
  • володіння способами забезпечення різних рівнів підтримки в освітньому процес; орієнтування у виборі найоптимальніших методів та технологій освіти.

Опис досягнутих результатів навчання

  • розуміння що таке мовленнєва діяльність, її складові;
  • Розуміння структури мовлення, її компонентів та механізмів, що справляють вплив на їх формування;
  • розуміння  взаємозв’язків між структурними компонентами мовлення та онтогенезом їх формування.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів,
модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Мовленнєвий розвиток вихованців закладів дошкільної освіти
1. Формування мовлення дитини дошкільного віку. 2. Комунікативна компетенція.
Всього годин: 16
Лекції: 8
Самостійна робота: 0
Практична робота: 6
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Модуль 2. Особливості формування мовлення у дітей дошкільного віку з особливостями розвитку
1. Формування мовлення дитини дошкільного віку з особливими потребами. 2. Особливості розвитку мовлення дітей з ООП за нозологічним принципом.
Всього годин: 14
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 6
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Обсяг
курса:
30 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
Ви самі обираєте зручний для Вас
час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)
Служба
підтримки:
0 (800) 331 031
Дзвінок безкоштовний