Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Анотація курсу

Курс «Мотивація особистісного розвитку» спрямований на дослідження природи мотивації, а також методів самомотивації, наприклад, постановка цілей, управління часом, уважність, поєднання їх із позитивним мисленням, створення потужного бачення успіху та формування високих рівнів самоефективність і впевненість у собі. У результаті ви краще пізнаєте себе, свої потреби та цінності, сильні та слабкі сторони, розвинете емоційний інтелект, покращите м’які та комунікативні навички та підвищите продуктивність. Запропоновано ефективні шляхи мотивації педагога та конструктивістської навчальної діяльності у середовищі змішаного навчання.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Особистісний розвиток — це будь-яка діяльність, яка робить вас кращою людиною. Його мета — надати вам більше впевненості та зробити вас щасливішою та задоволенішою людиною. Це стосується підвищення обізнаності, відточування талантів, розвитку емоційного інтелекту та формування вашої оцінки себе та всіх своїх якостей. Як і у випадку з будь-якою важливою справою, але особливо такою, яка може так само змінити життя, як особистісний розвиток, варто глибше поглянути на те, чому її беруть, або, інакше кажучи, якою має бути ваша мотивація, перш ніж братися за неї.

Мотивація – це енергійне джерело, яке підтримуватиме вас, коли ви відкриватимете та створюватимете найкращу версію себе. Це нерозривно пов’язане з метою, тому що якщо ви не знаєте своєї мети в житті, ви навряд чи зможете знати, якою повинна бути ваша мета і які мотиви вам потрібні, щоб туди потрапити. Нагадуючи собі про вашу мету чи кінцевий результат, ви, швидше за все, матимете мотивацію наполегливо діяти й досягати успіху, коли ситуація стане важкою. Найкращий спосіб пізнати і оцінити своє призначення в житті — мати тверде розуміння основних людських потреб. Вони описані А. Маслоу в його теорії мотивації та графічно виражені в його ієрархії потреб. Ця ієрархія не тільки допомагає нам зрозуміти, які наші основні потреби, але й демонструє, як вони взаємопов’язані. Розуміння всього цього може допомогти у формулюванні та здійсненні життєздатного шляху до найвищої цінності — самоактуалізації.

Цільова аудиторія

науково-педагогічні працівники, фахівці Центрів професійного розвитку, методисти відділів дошкільної освіти обласних/міських інститутів післядипломної освіти, ОТГ; педагогічні працівники закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти дітям відповідного віку, корекційні педагоги, батьки.

Мета навчального курсу

удосконалення загальних та фахових компетентностей педагогічних працівників щодо актуалізації креативного мислення, формування евристичного досвіду вирішення складних завдань, активізації інноваційного потенціалу.

Завдання навчального курсу

На цьому курсі ви дізнаєтеся, що мотивація — це навичка, яку ви можете розвивати. Вам не потрібно чекати гарних днів, щоб мотивація знайшла вас. Ви можете застосувати покроковий процес, за допомогою якого ви контролюєте те, що вас мотивує робити.

  • Сформувати у педагогів пріоритети та порядок реалізації своїх планів, секрети виконання складних та великих завдань.

  • Систематизувати знання про стресостійкість, захист важливих цілей та результатів від «сірих» критиків та недоброзичливців.

  • Розвивати уміння щодо розуміння та розвитку самомотивації.

  • З’ясувати, співпраці мотивації та цінностей; важливі критерії цілей, методи важеля та заохочення, зв’язок звичок з результатами.

  • Самостійна робота і практичні завдання побудовані на основі розв'язання проблем та набуттю навичок, необхідні для постановки особистих цілей, підвищення впевненості в собі, розвитку позитивного мислення, обговорення прикладів, що надихають хорошої мотивації.

Очікувані результати навчання

розвиток професійних компетентностей, усвідомлення щодо наявності контролю за власними діями для входження у творчий процес; здійснювати збір та аналіз інформації у вирішенні поставленого завдання; уміння здійснювати рефлексивний аналіз процесу і отриманого результату.

Опис досягнутих результатів навчання

Теоретичні знання про, що мотивація є основною людською властивістю, і пристосувати своє мислення до контексту сфери освіти; те, що працює поза групою, може не працювати всередині, і навпаки.

Застосування знань про те, що вмотивовані педагоги – це ті, хто намагається бути в курсі предмета, який вони хочуть викладати. Вони знають, що навчання є фундаментальним, і приділяють багато часу, щоб допомогти студентам дізнатися про себе та світ, у якому вони живуть. Такі педагоги використовують себе як міст, який допомагає педагогам рухатися вперед, але водночас вони запрошують їх руйнувати міст і створюють свій власний після того, як перетнуть його. Вони, як і хороші актори, знайомі з театральними техніками та ефективно використовують їх, щоб захопити аудиторію, встановлюючи взаєморозуміння та атмосферу поваги.

Уміння (навички): працювати в команді, використовувати сучасні інноваційні технології в організації освітнього процесу ЗДО, допомагати дітям максимально адаптуватися до нового середовища, співпраця з батьками допомогти їм дізнатися, що адаптивність належать до початкової реакції або реакції дитини на нові події, людей та ідеї.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Основи мотивації щодо розвитку особистості педагога
1. Теорія Маслоу.
2. Особистий розвиток — самомотивація.
3. Мотивація педагога та освітня діяльність у середовищі змішаного навчання.

Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Мотивація та цінності
1. 10 кроків для досягнення самомотивації.
2. Інструкція для навчання протягом усього життя.
Всього годин: 8
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Проєкт
Модуль 3. Особистий розвиток педагога через позитивну самомотивацію
1. Підвищення мотивації педагогів.
2. Вплив розвитку особистості на мотивацію.
Всього годин: 12
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
4
Вид контролю:Тест + Проєкт

Обсяг курсу:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)