Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
36 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Актуальність навчального курсу визначається цивілізаційно-історичними й освітніми викликами ХХІ століття, зростаючою роллю людиноцентрованої освіти та необхідністю забезпечити її випереджувальне значення, необхідністю підготовки педагога (учителя, методиста, керівника) нової формації, умотивованого, компетентного, який виконує в освітньому процесі ролі наставника, коуча, фасилітатора і тьютора, має академічну свободу, володіє навичками випереджувального проектного менеджменту (планування й організації навчання, розроблення інноваційного навчально-методичного забезпечення, оцінювання та ін.), самостійно й творчо здобуває та ціннісно використовує інформацію тощо.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Виклик часу – модернізація методичної служби як структурного складника системи освіти, реорганізаційні зміни якого передбачають переосмислення місії методичної служби, орієнтацію на інноваційний освітній досвід, зміну професійних ролей і функцій, менеджмент якісних освітніх послуг відповідно до запитів і потреб замовників, вітчизняних суспільних та освітніх вимог.
Децентралізації органів управління освітою, створення об’єднаних територіальних громад (ОТГ) та опорних шкіл потребує від методичних служб якісно нового способу функціонування, який поки ще не має достатньо обґрунтованих правових, організаційно-педагогічних і науково-методичних засад. Розбудова нової гнучкої, випереджувальної системи науково-методичного супроводу безперервного професійного розвитку фахівця передбачає переосмислення місії методичної служби, зміну професійних ролей і функцій (методист-фасилітатор, коуч, модератор, дорадник, супервізор та ін.), менеджмент якісних науково-методичних освітніх послуг відповідно до запитів і потреб замовників, вітчизняних суспільних та освітніх викликів.
У курсі розглянуто нові моделі організації методичної служби в умовах децентралізації (зокрема в ОТГ), нову місію, професійні ролі і функції. Ґрунтовно досліджено технологію науково-методичного супроводу безперервного професійного розвитку педагога. Визначено ризики, що супроводжують професійний розвиток педагогічних працівників. Описано інноваційні напрями науково-методичного супроводу в їх різноманітності й варіативності, адресній спрямованості (дорадницький, коучинговий, предметно-методичний, професійно-кваліфікаційний, соціальний, експертний, маркетинговий, інформаційно-комунікаційний, моніторинговий, психолого-мотиваційний тощо напрями).
Під час виконання практичних занять передбачено програма науково-методичного супроводу безперервного розвитку педагогів у міжкурсовий період, аналіз ролі і функцій методичних об’єднань як професійного середовища безперервної освіти в умовах децентралізації.
Увесь матеріал навчального курсу чітко рубрикований, що допомагає ґрунтовному вивченню й аналізу його. Зокрема кожна тема навчального курсу вміщує такі рубрики: «Матеріал для розвитку ключових компетентностей», «Важливо для самопізнання», «Пропозиції», «Термінологічна довідка», «Важлива авторська заувага», «Професійні паралелі». Для формування культури професійної мови, розвитку мовної і комунікативної компетентностей педагогічних працівників уміщено рубрику «Мовностилістичні начерки, або говоримо компетентно».
Розроблено проблемно-пошукові запитання і завдання для самостійної та індивідуальної роботи. Матеріали навчального курсу спрямовано на розвиток ключових компетенностей, зокрема освітологічної, інтегральної, науково-методичної, інноваційно-дослідницької, компететності з інформальної освіти та професійно-особистісного розвитку, андрагогічної, акмеологічної та ін. компетентностей.
Курс розроблено для науковців, працівників вищих навчальних закладів, організаторів післядипломної педагогічної освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, керівників закладів освіти та установ системи загальної середньої освіти, методичних служб усіх рівнів, а також усіх, хто цікавиться питаннями модернізації вітчизняної системи післядипломної педагогічної освіти.
полягає в розвитку ключових компетентностей педагогічних працівників для реалізації стратегічних завдань реформування освіти, Концепції «Нова українська школа» відповідно до основних напрямів державної політики в галузі освіти, запитів знаннєвого суспільства, установ і закладів освіти, освітніх потреб споживачів освітніх послуг, сприянні безперервному професійному розвитку в умовах соціальних трансформацій.
Знання і розуміння |
|
Розвинені вміння |
|
Диспозиції (цінності, ставлення) |
|
сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів