Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Представлений навчальний курс «Корекційні та методичні прийоми роботи з дітьми з когнітивними порушеннями в початковій школі» спрямований на ознайомлення курсантів з методичними прийомами адаптації до навчання, корекційною роботою у початковій школі з дітьми, які мають порушення когнітивного розвитку, а також спрямований на ознайомлення технологій, методик, методів роботи з дітьми з когнітивними порушеннями з урахуванням особливостей розвитку цих дітей.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Сучасна система освіти в Україні характеризується зміною освітньої парадигми, активним пошуком шляхів, створення нових напрямів, технологій, методик навчально-виховного процесу. Ознакою сьогодення є трансформація, удосконалення існуючого змісту освіти на всіх її рівнях. Зокрема, центральним орієнтиром в організації навчальної діяльності школярів порушеннями когнітивного розвитку постає активність особистості, як головна її властивість. Це можливо за умови організації корекційної роботи, що передбачає цілеспрямований вплив на розвиток когнітивної сфери з метою формування пізнавальної діяльності, наочно-образного та словесно-логічного мислення, вольових дій, відповідно до вікових та психологічних особливостей молодших школярів з когнітивними порушеннями. Інструментом для реалізації цього в умовах школи є застосування корекційних та методичних прийомів в роботі з дітьми з порушеннями когнітивного розвитку.
Навчальний курс розроблений для вчителів, психологів спеціальних та інклюзивних закладів освіти, адміністрації закладів освіти, асистентів педагога/дитини, корекційних педагогів, практичних психологів, вчителів-дефектологів, логопедів, працівників інклюзивно-ресурсних центрів, студентів профільних вузів та батьків, закладів соціального захисту дітей (педагогічні працівники дитячих будинків інтернатів).
Метою навчального курсу є ознайомлення з методичними аспектами адаптації до навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку в закладі освіти. Формування практичних навичок щодо корекції пізнавальної, предметнопрактичної та навчальної діяльностей, мовлення, емоційно-вольової сфери дітей з когнітивними порушеннями.
Актуалізувати знання про методичні прийоми в навчанні дітей з когнітивними порушеннями.
Ознайомити з шляхами корекційної роботи з дітьми з порушеннями когнітивного розвитку (ЗПР, ГРДУ, РАС, порушення інтелектуального розвитку).
Удосконалити навички педагогічних працівників щодо використання корекційних технологій, методик та методів роботи з дітьми з когнітивними порушеннями.
Педагоги, що працюють у спеціальних та інклюзивних закладах освіти, потребують володіння на високому професійному рівні базових компетенцій, пов’язаних з освітою та розвитком осіб з тими чи іншими особливостями, які перебувають у загальноосвітньому просторі. Відтак, у них мають бути на достатньому рівні сформовані компетентності, що оптимізують діяльність педагога, дають більше можливостей з урахуванням різноманітних освітніх потреб учнів з ООП, тим самим забезпечуючи їх у включення в загальноосвітнє середовище.
Після проходження навчання кожен учасник/учасниця:
Володітимуть методичними прийомами адаптації в навчанні дітей з когнітивними порушеннями.
Опанують шляхи колекційної роботи з дітьми з порушеннями когнітивного розвитку.
Сформують навички щодо використання корекційних технологій, методик та методів роботи з дітьми з когнітивнимми порушеннями.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів