Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
«Школа» і «читання» – два основних концепти, що моделюють новітній освітній горизонт. Їхня кореляція зумовлює проекції педагогічної думки, спрямовує вияв учительських ідей. Розуміємо, що читання є важливим соціокультурним явищем. Так само визнаємо й погоджуємося із тим, що школа має особливу місію у плеканні уважного, вдумливого, кваліфікованого читача. Здійснити цю місію належить учителеві, який обирає власне місце авторитетного наставника – «попереду», «позаду» чи «поряд». Зміст шкільної літературної освіти має відповідати психологічним потребам і можливостям учнівської спільноти. Однак засобом, метою і візією читання стає для нинішнього покоління саме завдяки вчителеві. Цілісна гармонійна особистість, чий розум треба не заповнити, а запалити (за Плутархом) – наша мета. Формування і розвиток її когнітивно-творчого потенціалу учня, утвердження його самоцінності, гідності, поваги й самоповаги, уміння адаптуватися до стрімкого динамічного світу тощо – наші завдання (які щоразу примножуються й ускладнюються).
Урок – апробована, оптимальна, ефективна форма організації навчання у школі. Його розмаїті модифікації у просторі літератури мають значну перспективу: слухаємо й читаємо, міркуємо й аналізуємо, рефлектуємо й інтерпретуємо… Поступово розростається поле сенсів і смислів, водночас проростаючи раптовими відкриттями у свідомості учнів та оригінальними рішеннями у методиці викладання. Особливо нині, коли учні середньої школи розкривають загадки покоління «Z» (народжені між 2000-им і 2015-им роками, або між 1995-им і 2010-им роками). Іншість / інакшість цього покоління потребує пильної уваги і перегляду методичного канону.
Акцент курсу зроблений на практичному аспекті викладання літератури в новочасній школі, зокрема, через типологію уроку літератури. Система основних методів та прийомів у процесі викладання літератури конкретизується в алгоритмі підготовки, планування, проведення та самоаналізу уроку за певною темою.
Матеріал курсу викладений у форматі практичних занять, проектів, завдань для узагальнення та самоконтролю.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Зміст курсу моделює практичні аспекти методики викладання літератури і складається із двох модулів. Проблема першого змістового модуля – «Урок як простір інтелектуально-емоційного спілкування» – розкривається в аналітичний та практичній парадигмі. Розглянуті психолого-педагогічні та дидактичні принципи уроку як основної форми організації навчального процесу в закладі середньої освіти. А також показані методичні трансформації уроку відповідно до сучасних освітніх потреб та умов з огляду на ментальні особливості учнівського середовища. Другий змістовий модуль – «Урок у методиці викладання літератури: емоційно-психологічні координати, художньо-поетикальні рішення» – представлений у практичних рекомендаціях для планування, підготовки, проектування, проведення, самоаналізу таких типів уроку: проблемний урок, урок компаративного аналізу, урок культурологічного аналізу, урок творчого читання, інтегрований урок, урок-дослідження, урок-семінар, урок-диспут, урок-гра. Для завершення курсу пропонується підсумковий тестовий контроль за розглянутими й опрацьованими питаннями та виконання методичного проекту за заданою темою.
Цей курс може бути рекомендованим для педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, закладів І-ІІ рівнів акредитації (технікумів, училищ, коледжів), учителів/викладачів-філологів, учителів/викладачів української мови і літератури та зарубіжної літератури, репетиторів.
зумовлена викликами й загрозами новітнього дискурсу читання у постглобалізованому суспільстві, що безпосередньо виявляється у просторі літературної освіти, і полягає у вдосконаленні умінь та навичок моделювання форм, методів, прийомів результативного викладання літератури для сучасного покоління учнів.
Сертифікат із зазначенням кількості навчальних годин.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів