Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Курс розкриває особливості формування та розвитку міжкультурних компетенцій у здобувачів/здобувачок освіти та з цією метою пропонує дієвий інструментарій.
Вас цікавить, що таке міжкультурні компетенції і чому вони необхідні в цьому глобалізуючому світі, який зблизив людей різного походження? Прагнете зрозуміти, яке місце займають міжкультурні компетенції, і яке місце вони повинні займати в формуванні сучасного світу? Маєте бажання усвідомити етапи формування та ефективні підходи розвитку міжкультурних компетенцій у здобувачів і здобувачок освіти?
Тоді гайда реєструватися на курс!
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Глобалізація звужує світ, наближаючи ширше коло культур до тіснішого контакту, ніж будь-коли раніше. Неминуче змінюються культурні межі тому темпи соціальних перетворень зростають. У результаті культурне різноманіття та міжкультурні контакти є реальністю сучасного життя, тому міжкультурні компетенції стають необхідною відповіддю. Центральне ж місце у їх формуванні та розвитку у здобувацького кола належить закладам освіти.
Педагогічні працівники/працівниці закладів загальної середньої освіти (учительство всіх навчальних дисциплін, директори/директорки та їх заступники/заступниці, керівники/керівниці гуртків, психологи/психологині, виховательки/вихователі групи продовженого дня, бібліотекарі/бібліотекарки, завідувачі/завідувачки музеїв); педагогічні працівники/працівниці закладів позашкільної освіти (директори/директорки, методисти/методистки, керівники/керівниці гуртків, керівники/керівниці гуртків наукових секцій МАН, завідувачі/завідувачки музеїв); педагогічні працівники/працівниці закладів дошкільної освіти (директори/директорки та їх заступники/заступниці, методисти/методистки, виховательки/вихователі, керівники/керівниці гуртків); педагогічні працівники/працівниці закладів вищої освіти (викладацька спільнота, куратори/кураторки, бібліотекарі/бібліотекарки, завідувачі/завідувачки музеїв); консультанти/консультантки центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць; батьки.
підготувати педагогічних працівників і працівниць закладів освіти до формування та розвитку міжкультурних компетенцій у здобувацької спільноти в умовах глобалізуючого сьогодення.
усвідомити взаємозв’язок між міжкультурними компетенціями та правами людини;
розглянути етапи формування міжкультурних компетенцій у здобувацького кола;
знати понятійний апарат із теми та документи ООН із прав людини, які сприяють розвитку змісту міжкультурних компетенцій;
охарактеризувати підходи до навчання міжкультурним компетенціям;
проаналізувати особливості організації та проведення «кіл історії» як інструменту розвитку міжкультурних компетенцій у здобувачів і здобувачок освіти;
зрозуміти стратегії для покращення міжкультурних компетенцій та вимоги до фасилітаторів «кіл історій»;
отримати орієнтовні шляхи попередження можливих труднощів при використанні «кіл історій» і шляхи вирішення можливих проблем міжкультурної комунікації;
удосконалити вміння підбирати, створювати, адаптувати, трансформувати та комбінувати різноманітні вправи та завдання для «кіл історії»;
розвивати навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння організовувати навчання на основі досвіду та проводити рефлексію;
підвищувати професійну компетентність;
мотивувати педагогічну спільноту до формування та розвитку міжкультурних компетенцій у здобувачів і здобувачок освіти.
Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:
знати: поняття «культура», «міжкультурні компетенції», «культурна самобутність», «культурне різноманіття», «міжкультурний діалог», «міжкультурне громадянство», «міжкультурна грамотність», «міжкультурна комунікативна компетенція», «міжкультурна відповідальність», «глобальне село», «кола історій», «флешбек»; приклади міжкультурних компетенцій; етапи формування міжкультурних компетенцій у здобувацького кола та конкретні кроки їх реалізації; підходи до навчання міжкультурним компетенціям; особливості організації та проведення «кіл історій»; приклади завдань для «кіл історій»; стратегії для покращення міжкультурних компетенцій; вимоги до фасилітаторів «кіл історій»;
розуміти: взаємозв’язок між міжкультурними компетенціями та правами людини; нагальність формування міжкультурних компетенцій у здобувачів і здобувачок освіти; переваги та недоліки різних інструментів навчання міжкультурним компетенціям; шляхи попередження можливих труднощів при використанні «кіл історій»; шляхи вирішення можливих проблем міжкультурної комунікації; критерії для розробки/адаптації завдань на розвиток міжкультурних компетенцій у «колах історій»; міжкультурні рекомендації для фасилітаторів «кіл історій»;
уміти: роз’яснювати, викладати, просувати, встановлювати та підтримувати міжкультурні компетенції у здобувачів і здобувачок освіти; здійснювати навчання міжкультурним компетенціям; використовувати «кола історій» як засіб розвитку міжкультурних компетенцій у здобувацької спільноти; організовувати та проводити «кола історій»; організовувати рефлексію та підбиття підсумків у «колах історій»;
бути компетентними: у формуванні та розвитку міжкультурної компетенції у здобувачів і здобувачок освіти.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів