Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»

Автор курсу:
психолог, керівник ГО «Центр сучасної психології «Міррада»
Мельничук Вікторія Олексіївна
завідувач сектору соціально-педагогічної роботи відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», керівник ГО «Простір»
Програма підвищення кваліфікації
!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Сторінка обговорення курсів
Обсяг
курса:
72 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
Ви самі обираєте зручний для Вас
час
Цей курс може вартувати на 20% менше, якщо Ваш заклад освіти офіційно співпрацює із ТОВ «Всеосвіта»!
Детальніше про співпрацю закладів освіти із ТОВ «Всеосвіта» у сфері підвищення кваліфікації працівників дивитись за
посиланням.
! На засвоєння програми відводиться один календарний місяць. При необхідності термін навчання може бути продовжений.
Анотація курсу

Мотивація є специфічним та надзвичайно важливим компонентом навчальної діяльності. Саме спонукальна дія потреб, інтересів та провідних мотивів і є рушійною силою, яка активізує й супроводжує всі пізнавальні та вольові процеси особистості.

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартість навчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок
Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному
режимі
.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Видається документ*:
Після закінчення навчання
видається Свідоцтво про проходження курсу
із зазначенням академічних годин,
офіційність якого можна перевірити за посиланням.
*Документ видається лише в електронному форматі.

Педагогічні працівники закладів освіти розуміють важливість формування в учнів всіх вікових категорій навичок пізнавальної мотивації.

Педагогу сьогодні необхідно орієнтуватися в питаннях, що висвітлюють сутність мотиваційних процесів, вміти аналізувати та активувати мотиваційні механізми. Таким чином вчитель, психолог отримує можливість ефективно керувати пізнавальною діяльністю своїх учнів, спрямовувати навчальну активність в бажаному напрямку.

Адже кожен педагог орієнтований на отримання позитивних результатів власної професійної діяльності, що виступає, в свою чергу, спонукальним мотивом для самого вчителя.

Цільова аудиторія

Навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, працівників психологічної служби.

Мета навчального курсу

Сприяти формуванню умінь та навичок в учасників щодо стимулювання пізнавальної активності учнів та формування в них пізнавальних потреб.

Завдання курсу

  • розкрити основні поняття пізнавальної мотивації, умов її формування;
  • дати знання щодо використання шляхів стимулювання пізнавальної активності учнів на уроці;
  • запропонувати педагогічним працівникам систему практичних заходів щодо формування в учнів навичок пізнавальної мотивації.

Очікувані результати

1. Покращення навчальних досягнень учнів завдяки застосування учасниками курсу отриманих знань.

2. Запровадження системи практичних заходів, що сприяють формуванню навичок пізнавальної мотивації учнів та створення ситуації успіху в учнівському середовищі.

3. Розвиток здатності педагогів закладів освіти вчасного виявлення та ефективного реагування  на ситуацію зниження пізнавальної активності учнів.

Документ, що засвідчує участь в навчальному курсі

Сертифікат із зазначенням кількості навчальних годин.

Рекомендації щодо вивчення навчального курсу «Формування навчальної мотивації в учнів Теорія і практика»

1. Заведіть щоденник. Візьміть звичайний учнівський зошит і робіть в ньому записи. Пишіть від руки, що дасть можливість, активізуючи моторику, запам’ятати інформацію на тривалий час.

  • ці записи стануть Вашою шпаргалкою в разі потреби;
  • в процесі роботи над вивченням курсу у Вас будуть з’являтися нові ідеї – відразу записуйте їх;
  • щоденник стане Вам в нагоді під час проходження контрольних тестів по завершенню кожного модулю.

2. Використовуйте матеріал, який засвоюєте під час навчання, відразу на практиці. Хоча б окремі елементи. Це дасть можливість закріпити отримані знання і збагатить Ваш педагогічний досвід практичними інструментами.

3. Перш ніж використовувати вправу в роботі з учнями, програйте її самостійно в уяві, промалюйте схеми, проживіть її. Ви відчуєте мікронюанси і легко справитеся з практичним впровадженням.

4. Запропоновані техніки сприяють формуванню в учнів стійких мотиваційних компонентів особистості, соціальних компетенцій, полегшують процес адаптації до умов навчання, спонукають до саморозвитку.

Навчальний план 72 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів,
модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Загальні поняття про мотивацію особистості
1. Вступ. Основні поняття курсу. 2. Структура й особливості мотивації. 3. Типи мотивації та їх вплив на навчальну діяльність.
Всього годин: 10
Лекції: 7
Самостійна робота: 2
Практична робота: 0
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест
Модуль 2. Шлях до успіху
1. Основи навчальної мотивації. 2. Основні фактори, що впливають на формування мотивів. 3. Розвиток мотивації учня в різні вікові періоди. 4. Вивчення мотивації учнів.
Всього годин: 26
Лекції: 16
Самостійна робота: 4
Практична робота: 5
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест
Модуль 3. Практикум з формування пізнавальної мотивації
1. Психологічні умови реагування. 2. Стимулювання процесу формування навчальної пізнавальної мотивації. 3. Методи і прийоми формування навичок ефективної мотивації в учнів.
Всього годин: 30
Лекції: 9
Самостійна робота: 9
Практична робота: 11
Години
контролю:
1
Вид контролю:Тест
Модуль 4. Презентація проектів
1. Створення власного проекту. 2. Контроль знань.
Всього годин: 6
Лекції: 0
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест
Обсяг
курса:
72 академічні години.
Форма
навчання:
Дистанційна
Видається
за проходження:
Свідоцтво із зазначенням академічних годин
Початок
навчання:
Ви самі обираєте зручний для Вас
час
Цей курс може вартувати на 20% менше, якщо Ваш заклад освіти офіційно співпрацює із ТОВ «Всеосвіта»!
Детальніше про співпрацю закладів освіти із ТОВ «Всеосвіта» у сфері підвищення кваліфікації працівників дивитись за
посиланням.

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)
Служба
підтримки:
0 (800) 331 031
Дзвінок безкоштовний