Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Інклюзивна компетентність учителя: заповнюємо індивідуальну програму розвитку та індивідуальний навчальний план
»
Взяти участь Всі події

Анотація курсу

Курс розкриває специфіку інтегрування інфомедійної грамотності в систему природничої освіти та надає практичні технології її формування в дітей на заняттях із природничих дисциплін. Маєте намір впроваджувати медіаосвіту у викладання? Прагнете отримати лайхаки як створити інфомедійне заняття? Бажаєте удосконалити вміння підбирати, аналізувати та створювати медіаповідомлення природничого контенту? Очікуєте на різні медійні фішки: від технологій інфомедійної грамотності до прикладів розвінчання природничих фейків?

Тоді гайда реєструватися на курс!

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Свідоцтво про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Проблеми інфомедійної грамотності особливо актуальні для сьогоднішніх закладів середньої освіти, коли медіа іноді відіграють важливішу роль у вихованні та навчанні дитини, ніж батьки чи педагогічні працівники чи працівниці. Учнівство на цьому етапі дорослішання постійно перебуває під впливом масмедіа, що активно розвиваються, і ні батьки, ні освітянська спільнота не в змозі контролювати цей процес. Через особливий вплив медіаінформації на дітей важливо використовувати освітній потенціал медіаосвіти в навчальному процесі. Впровадження медіа сприяє адаптації здобувачів і здобувачок освіти до дорослого життя, формуванню особистісних і моральних якостей, розвитку критичного мислення, здатності захистити себе від маніпулювання, дезінформації та пропаганди.

Цільова аудиторія

Педагогічні працівники/працівниці закладів загальної середньої освіти (учительство географії, учительство біології та екології, учительство хімії, учительство фізики та астрономії, учительство природознавства, директори/директорки та їх заступники/заступниці, керівники/керівниці методичних об’єднань природничого циклу); педагогічні працівники/працівниці закладів позашкільної освіти (директори/директорки та їх заступники/заступниці, керівники/керівниці гуртків природничого напрямку, керівники/керівниці природничих наукових секцій МАН); дирекція та консультанти/консультантки центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць; батьки.

Мета навчального курсу

удосконалювати та розвивати професійні компетенції педагогічних працівників і працівниць природничих дисциплін із формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок закладів середньої освіти.

Завдання навчального курсу

  • висвітлити інфомедіійну грамотність як одну з ключових навичок ХХІ століття;

  • розглянути особливості впровадження інфомедійної грамотності в систему природничої освіти;

  • продемонструвати взаємозв’язок інфомедійної грамотності з критичним мисленням;

  • проаналізувати складові принципи медіаосвіти та основні частини критичного мислення;

  • знати технології формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок освіти на природничих дисциплінах;

  • зрозуміти важливість дотримання принципів академічної доброчесності медійнограмотною особистістю;

  • отримати лайфхаки до створення інфомедійних занять із природничих дисциплін;

  • розуміти специфіку інтегрування складових інфомедійної грамотності на заняттях із природничих дисциплін;

  • удосконалити вміння декодувати медіаповідомлення та підбирати й створювати медійний контент;

  • розвивати: навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями;

  • підвищувати професійну компетентність;

  • мотивувати педагогічну спільноту до впровадження інфомедійної грамотності в заклади середньої освіти.

Опис досягнутих результатів навчання

Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:

  • знати: поняття «інфомедійна грамотність», «декодування», «контент», «критичне мислення», «медіа», «медіаграмотність», «медіаосвіта», «медіаповідомлення», «мем»; складові частини критичного мислення; основні принципи медіаосвіти; лайфхаки з створення інфомедійних природничих занять; приклади вправ із формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок освіти на заняттях із географії, хімії, біології та екології, фізики та астрономії;

  • розуміти: актуальність медійної грамотності як ключової навички ХХІ століття; взаємозв’язок між інфомедійною грамотністю та критичним мисленням; особливості впровадження інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок освіти на природничих дисциплінах; значення академічної доброчесності для інфомедійно грамотної особистості; специфіку реалізації складових інфомедійної грамотності (новинна, картографічна, рекламна, візуальна, відео грамотність) на заняттях із природничих дисциплін;

  • уміти: впроваджувати та інтегрувати інфомедійну грамотність у систему природничої освіти; декодувати медіаповідомлення; розвінчувати медійні природничі міфи та фейки; підбирати та створювати медіапродукцію;

  • бути компетентними: у формуванні інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок закладів середньої освіти на заняттях із природничих дисциплін.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Особливості впровадження інфомедійної грамотності в систему природничої освіти
1. Інфомедійна грамотність як одна з ключових навичок XXI століття.
2. Специфіка інфомедійної грамотності на заняттях в системі природничої освіти.
Всього годин: 10
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
4
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Технології формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок освіти на заняттях із природничих дисциплін
1. Інфомедійна грамотність на заняттях із географії.
2. Інфомедійна грамотність на заняттях із біології та екології.
3. Інфомедійна грамотність на заняттях із хімії.
4. Інфомедійна грамотність на заняттях із фізики та астрономії.
Всього годин: 20
Лекції: 8
Самостійна робота: 0
Практична робота: 6
Години
контролю:
6
Вид контролю:Проєкт

Обсяг курсу:

30 академічних годин

Після проходження:

Видається свідоцтво із зазначенням академічних годин

Форма навчання:

Дистанційна

Початок навчання:

Ви самі обираєте зручний для Вас час

Інформація про організацію

Найменування
ТОВ «Всеосвіта»
Мова навчання
Українська
Адреса для листування
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256
Режим і графік роботи
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00
Контактний телефон
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безкоштовний)