Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Курс розкриває специфіку інтегрування інфомедійної грамотності в систему природничої освіти та надає практичні технології її формування в дітей на заняттях із природничих дисциплін. Маєте намір впроваджувати медіаосвіту у викладання? Прагнете отримати лайхаки як створити інфомедійне заняття? Бажаєте удосконалити вміння підбирати, аналізувати та створювати медіаповідомлення природничого контенту? Очікуєте на різні медійні фішки: від технологій інфомедійної грамотності до прикладів розвінчання природничих фейків?
Тоді гайда реєструватися на курс!
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Проблеми інфомедійної грамотності особливо актуальні для сьогоднішніх закладів середньої освіти, коли медіа іноді відіграють важливішу роль у вихованні та навчанні дитини, ніж батьки чи педагогічні працівники чи працівниці. Учнівство на цьому етапі дорослішання постійно перебуває під впливом масмедіа, що активно розвиваються, і ні батьки, ні освітянська спільнота не в змозі контролювати цей процес. Через особливий вплив медіаінформації на дітей важливо використовувати освітній потенціал медіаосвіти в навчальному процесі. Впровадження медіа сприяє адаптації здобувачів і здобувачок освіти до дорослого життя, формуванню особистісних і моральних якостей, розвитку критичного мислення, здатності захистити себе від маніпулювання, дезінформації та пропаганди.
Педагогічні працівники/працівниці закладів загальної середньої освіти (учительство географії, учительство біології та екології, учительство хімії, учительство фізики та астрономії, учительство природознавства, директори/директорки та їх заступники/заступниці, керівники/керівниці методичних об’єднань природничого циклу); педагогічні працівники/працівниці закладів позашкільної освіти (директори/директорки та їх заступники/заступниці, керівники/керівниці гуртків природничого напрямку, керівники/керівниці природничих наукових секцій МАН); дирекція та консультанти/консультантки центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць; батьки.
удосконалювати та розвивати професійні компетенції педагогічних працівників і працівниць природничих дисциплін із формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок закладів середньої освіти.
висвітлити інфомедіійну грамотність як одну з ключових навичок ХХІ століття;
розглянути особливості впровадження інфомедійної грамотності в систему природничої освіти;
продемонструвати взаємозв’язок інфомедійної грамотності з критичним мисленням;
проаналізувати складові принципи медіаосвіти та основні частини критичного мислення;
знати технології формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок освіти на природничих дисциплінах;
зрозуміти важливість дотримання принципів академічної доброчесності медійнограмотною особистістю;
отримати лайфхаки до створення інфомедійних занять із природничих дисциплін;
розуміти специфіку інтегрування складових інфомедійної грамотності на заняттях із природничих дисциплін;
удосконалити вміння декодувати медіаповідомлення та підбирати й створювати медійний контент;
розвивати: навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями;
підвищувати професійну компетентність;
мотивувати педагогічну спільноту до впровадження інфомедійної грамотності в заклади середньої освіти.
Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:
знати: поняття «інфомедійна грамотність», «декодування», «контент», «критичне мислення», «медіа», «медіаграмотність», «медіаосвіта», «медіаповідомлення», «мем»; складові частини критичного мислення; основні принципи медіаосвіти; лайфхаки з створення інфомедійних природничих занять; приклади вправ із формування інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок освіти на заняттях із географії, хімії, біології та екології, фізики та астрономії;
розуміти: актуальність медійної грамотності як ключової навички ХХІ століття; взаємозв’язок між інфомедійною грамотністю та критичним мисленням; особливості впровадження інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок освіти на природничих дисциплінах; значення академічної доброчесності для інфомедійно грамотної особистості; специфіку реалізації складових інфомедійної грамотності (новинна, картографічна, рекламна, візуальна, відео грамотність) на заняттях із природничих дисциплін;
уміти: впроваджувати та інтегрувати інфомедійну грамотність у систему природничої освіти; декодувати медіаповідомлення; розвінчувати медійні природничі міфи та фейки; підбирати та створювати медіапродукцію;
бути компетентними: у формуванні інфомедійної грамотності здобувачів і здобувачок закладів середньої освіти на заняттях із природничих дисциплін.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів