Анотація курсу

Курс розкриває теоретичні основи формування громадянської та соціальної компетентності здобувацької спільноти і пропонує з цією метою впроваджувати в освітній процес навчання з прав людини. Ви зазнавали порушення власних прав? Вам було гірко від того? Маєте намір змінити суспільство та рухатися в напрямку побудову правової країни? Прагнете зрозуміти як цього досягти в освітньому процесі та отримати дієвий інструментарій?

Тоді гайда реєструватися на курс!

Переваги навчання на нашому сайті

Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.

Офіційність документів можна перевірити за посиланням.

Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.

Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.

Підсумкова атестація в дистанційному режимі.

Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.

Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.

Сертифікат. Сторона №1 Сертифікат. Сторона №2

Видається документ*:

Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.

 

Актуальність

Права людини є, мабуть, найважливішим поняттям, яке окремі люди й ціле суспільство повинні приймати за умов глобалізації. Зараз ми більше, ніж колись до цього, залежимо одне від одного. Якщо ми хочемо миру, то ми повинні створити його разом! Освіта з прав людини формує шанобливе ставлення до оточуючих, розуміння й прийняття людського багатоманіття, солідарності й, не в останню чергу, демократичного мислення й усвідомлення власної відповідальності за участь у житті громадянського суспільства. Тобто освіта з прав людини є дієвим і гнучким інструментом формування громадянської та соціальної компетентності здобувацької спільноти.

Цільова аудиторія

Педагогічні працівники/працівниці закладів загальної середньої освіти (учительство, директори/директорки та їх заступники/заступниці, керівники/керівниці гуртків, психологи/психологині); педагогічні працівники/працівниці закладів позашкільної освіти (директори/директорки, методисти/методистки, керівники/керівниці гуртків, керівники/керівниці гуртків наукових секцій); педагогічні працівники/працівниці закладів вищої освіти (викладацька спільнота, куратори/куратори); консультанти/консультантки центрів професійного розвитку педагогічних працівників/працівниць; батьки.

Мета навчального курсу

удосконалювати та розвивати професійні компетенції педагогічних працівників і працівниць із формування громадянської та соціальної компетентності здобувацького кола засобами освіти з прав людини.

Завдання навчального курсу

  • розглянути зміст і структуру громадянської та соціальної компетентності;

  • знати особливості формування громадянської та соціальної компетентності здобувачів і здобувачок освіти;

  • продемонструвати можливості освіти з прав людини у формуванні громадянської та соціальної компетентності здобувацького кола;

  • опрацювати Загальну декларацію прав людини ООН;

  • зрозуміти специфіку організації навчання з прав людини;

  • проаналізувати корисні поради організації вправ із навчання з прав людини в закладах освіти;

  • отримати варіації навчальних методів і вправ із освіти з прав людини;

  • усвідомити взаємозв’язок між навчальними методами та очікуваними результатами;

  • удосконалити вміння підбирати, створювати, адаптувати, трансформувати та комбінувати різноманітні навчальні методи та вправи з освіти з прав людини;

  • розвивати навички педагогіки партнерства; вміння критично та аналітично мислити; вміння працювати з цифровими технологіями; вміння впроваджувати освіту з прав людини в зміст навчальних дисциплін; вміння організовувати навчання на основі досвіду та проводити рефлексію;

  • підвищувати професійну компетентність;

  • мотивувати педагогічну спільноту до формування громадянської та соціальної компетентності здобувацького кола засобами освіти з прав людини.

Опис досягнутих результатів навчання

Після опанування курсу слухачі/слухачки будуть:

  • знати: поняття «громадянська компетентність», «соціальна компетентність»; зміст і структуру громадянської та соціальної компетентності; статті Загальної декларації прав людини ООН; приклади навчальних методів із впровадження освіти з прав людини; поради з організації вправ із навчання з прав людини в закладах освіти; вектори освіти з прав людини; категорії освіти з прав людини; принципи прав людини;

  • розуміти: специфіку формування громадянської та соціальної компетентності здобувацького кола; можливості освіти з прав людини у процесі формування громадянської та соціальної компетентності здобувацького кола; компоненти освіти з прав людини; виховний потенціал освіти з прав людини; цикл навчання на основі досвіду Д. Колба; реалізацію компетенцій освіти з прав людини; взаємозв’язок між навчальними методами та очікуваними результатами;

  • уміти: формувати громадянську та соціальну компетентність здобувацького кола засобами освіти з прав людини; організовувати навчання з прав людини здобувачів і здобувачок освіти; підбирати, створювати, адаптувати, трансформувати та комбінувати різноманітні навчальні методи та вправи з освіти з прав людини; організовувати навчання на основі досвіду та проводити рефлексію;

  • бути компетентними: у впровадженні навчання з прав людини в освітній процес закладів освіти як інструменту формування громадянської та соціальної компетентності здобувацької спільноти.

Навчальний план 30 годин

Програма підвищення кваліфікації
Найменування розділів, модулів, тем
Всього
годин
Лекції
Самостійна
робота
Практична
робота
Години
контролю
Вид
контролю
Модуль 1. Громадянська та соціальна компетентність здобувачів/здобувачок освіти: від усвідомлення до формування
1. Зміст і структура громадянської та соціальної компетентності здобувацького кола.
2. Особливості формування громадянської та соціальної компетентності у здобувачів і здобувачок освіти.
Всього годин: 8
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 2. Освіта з прав людини як інструмент формування громадянської та соціальної компетентності здобувачів і здобувачок освіти
1. Організація навчання з прав людини здобувацького кола.
2. Виховний потенціал освіти з прав людини.
3. Навчальні методи для впровадження освіти з прав людини.
Всього годин: 10
Лекції: 6
Самостійна робота: 0
Практична робота: 2
Години
контролю:
2
Вид контролю:Тест + Проєкт
Модуль 3. Вправи з освіти з прав людини
1. Лайфхаки організації вправ із навчання з прав людини в закладах освіти.
2. Варіації вправ із освіти з прав людини.
Всього годин: 12
Лекції: 4
Самостійна робота: 0
Практична робота: 4
Години
контролю:
4
Вид контролю:Проєкт

Відгуки користувачів

590 грн Зареєструватися

Обсяг курсу: 30 академічних годин

*Всеосвіта гарантує 100% повернення коштів!

Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.

Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.

Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *

Інформація про організацію

Найменування:
ТОВ «Всеосвіта».
Мова навчання:
Українська.
Адреса для листування:
04080, м.Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
Режим і графік роботи:
з 9.00 до 18.00, перерва на обід з 13.00 до 14.00.
Контактний телефон:
Служба підтримки 0 (800) 331 031 (дзвінок безплатний).