Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Представлений навчальний курс «Бар'єри в навчанні у дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР), розладами аутистичного спектру (РАС), синдромом дефіциту уваги та гіперактивності (СДУГ), спрямований на ознайомлення курсантів з особливостями розвитку дітей з когнітивними порушеннями, бар’єрами в навчанні означеної категорії дітей, а також спрямований на ознайомлення стратегій підтримки дітей з когнітивними порушеннями в освітньому середовищі.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
У центрі реформування української освіти перебуває засадниче питання ефективності діяльності школи у задоволенні потреб та розвитку інтересів і здібностей учнів, особливо тих, які мають особливі освітні потреби. Негнучкі структури та програми, які пропонуються для таких учнів (відставання учнів у школі пов’язано як з навчальними проблемами, так і з адаптацією дитини до шкільного середовища) нездатні належними чином відповісти на підвищене розмаїття освітніх потреб учнів з особливими потребами. У цьому контексті й зроблено спробу розглянути бар’єри та труднощі в навчанні школярів з особливими освітніми потребами, зосереджуючись на основних питаннях навчання таких дітей, зокрема на нових науково-методологічних засадах забезпечення ефективної їх інтеграції у навчальне середовище, нових формах організації навчальної діяльності.
Інструментом для реалізації цього в умовах школи є застосування стратегій підтримки в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Навчальний курс розроблений для вчителів/викладачів, психологів спеціальних та інклюзивних закладів освіти, адміністрації закладів освіти, асистентів педагога/дитини, корекційних педагогів, практичних психологів, вчителів-дефектологів, логопедів, працівників інклюзивно-ресурсних центрів, студентів профільних вузів та батьків, закладів соціального захисту дітей (педагогічні працівники дитячих будинків-інтернатів).
Метою навчального курсу є ознайомлення з особливостями розвитку дітей з когнітивними порушеннями. Формування практичних навичок щодо подолання бар’єрів та труднощів у навчанні цих дітей та застосування стратегій підтримки означеної категорії дітей в освітньому середовищі.
Актуалізувати знання про особливості розвитку дітей з когнітивними порушеннями.
Ознайомити з бар’єрами та труднощами в навчанні дітей з когнітивними порушеннями.
Удосконалити навички педагогічних працівників щодо використання стратегій підтримки дітей з когнітивними порушеннями в освітньому середовищі.
Педагоги, що працюють у спеціальних та інклюзивних закладах освіти, потребують володіння на високому професійному рівні базових компетенцій, пов’язаних з освітою та розвитком осіб з тими чи іншими особливостями, які перебувають у загальноосвітньому просторі. Відтак, у них мають бути на достатньому рівні сформовані компетентності, що оптимізують діяльність педагога, дають більше можливостей з урахуванням різноманітних освітніх потреб учнів з особливими освітніми потребами, тим самим забезпечуючи їх у включення в загальноосвітнє середовище.
Після проходження навчання кожен учасник/учасниця:
отримають знання та розуміння особливостей розвитку дітей з когнітивними порушеннями;
навчаться визначати бар’єри у навчанні та шляхи їх усунення у дітей з когнітивними порушеннями в освітньому середовищі;
сформують навички щодо використання стратегій підтримки дітей з когнітивними порушеннями в освітньому середовищі.
Програма навчального курсу передбачає можливість подальшого розширення і поглиблення професійних знань, умінь і навичок педагогічних працівників, психологів в роботі з дітьми з порушеннями когнітивного розвитку.
Свідоцтво із зазначенням кількості навчальних годин.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів