Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
30 академічних годин
Видається сертифікат із зазначенням академічних годин
Дистанційна
Ви самі обираєте зручний для Вас час
Ви самостійно вирішуєте коли почати та завершити проходження курсу.
Формування загальних та фахових компетентностей щодо імплементації STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти з урахуванням особистісно орієнтованого, інтегрованого, компетентнісного, діяльнісного підходів, можливо лише за наявності висококваліфікованих кадрів. Тому актуальним питанням нині є визначення підходів до активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук, що і передбачає цей курс.
Неймовірно низька вартістьнавчання при високій якості навчальних програм.
Офіційність документів можна перевірити за посиланням.
Пройти навчання можливо за індивідуальним прискореним графіком.
Можливість оплати курсу за рахунок Вашої організації.
Підсумкова атестація в дистанційному режимі.
Часті формування нових навчальних груп. Групи формуються щодня.
Поєднання навчання і роботи, так як навчання проходить в дистанційному режимі.
Після закінчення навчання видається Сертифікат про проходження курсу із зазначенням академічних годин, офіційність якого можна перевірити за посиланням. *Документ видається лише в електронному форматі.
Курс підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук (далі – Курс) розроблений відповідно до державної політики з впровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти, стратегій щодо оновлення її змістово-методичного, технологічного забезпечення, потреби підвищення якісного показника цієї освітньої галузі і реалізується через дистанційну форму онлайн-навчання на сайті: https://vseosvita.ua/.
Визначається необхідністю впровадження у практику закладів загальної середньої освіти змісту, форм, методів активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів з урахуванням стратегії, цілей, завдань Концепції розвитку STEM-освіти в Україні. Програму розроблено згідно із положеннями чинного законодавства – законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».
педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти (вчителі інформатики, математики, фізики, хімії біології та інших природничо-математичних дисциплін, керівники та заступники керівників з цих питань вищевказаних установ тощо), фахівці Малої академії наук та всіх її структурних підрозділів; науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти, що забезпечують оцінку якості підготовки наукових робіт здобувачами загальної середньої освіти відповідного віку.
удосконалення загальних та фахових компетентностей педагогічних і науково-педагогічних працівників щодо впровадження змістового наповнення природничо-математичних напрямів досліджень в освітній процес закладів освіти.
ознайомлення педагогічних і науково-педагогічних працівників із стратегіями та тенденціями, що склали основу для активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук;
формування розуміння слухачами сутності STEM-освіти та умов її реалізації;
удосконалення здатності та готовності цільової аудиторії планувати освітній процес з урахуванням активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук;
формування здатності педагогічних і науково-педагогічних працівників організовувати різні види активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук;
вдосконалення готовності педагогів до організації партнерства з батьками вихованців задля активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук.
знати стратегії, структуру, цілі, зміст і завдання активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук;
здійснювати суб’єкт-суб’єктну взаємодію й міжособистісне спілкування з дітьми шкільного віку, їхніми батьками або особами, що їх замінюють;
впроваджувати інноваційні педагогічні технології в освітній процес закладу освіти;
планувати освітній процес з урахуванням активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук;
вміти адаптовувати прогресивні європейські практики та український досвід в освітній процес закладу освіти для активізації природничо-математичних напрямів досліджень здобувачів загальної середньої освіти в Малій академії наук.
розширення кола компетентностей та підвищення фахових здібностей слухачів курсів підвищення кваліфікації щодо вищенаведеної проблеми.
Якщо ви маєте причини не проходити придбаний курс — протягом 60 днів ви можете звернутися в службу зворотного зв'язку з запитом повернути вам кошти за придбаний курс. Повернення коштів відбувається у зручний для вас спосіб на картку, чи ваш внутрішній рахунок.
Якщо минуло понад 60 днів з моменту придбання курсу — кошти можуть бути поверненні виключно на ваш внутрішній рахунок.
Всеосвіта завжди дбає про своїх користувачів та їх інтереси! *
Відгуки користувачів