Відбулась в середу 14 серпня 2024 року о 14:00
Нова українська школа в умовах воєнного стану: реалії, досвід, перспективи
Мета конференції:
— мотивування освітянської спільноти до реалізації ціннісних орієнтирів Нової української школи;
— висвітлення особливостей застосування компетентнісно орієнтованого підходу на уроках НУШ;
— узагальнення педагогічних аспектів формування ключових і предметних компетентностей учнів;
— сприяння професійному розвитку педагогічних працівників.
Кращі спікери
з реальним
досвідом
Актуальні теми
з практичним
застосуванням
8 годин
підвищення
кваліфікації
АКТУАЛЬНІСТЬ
Важливими чинниками соціально-економічного зростання держави є розвиток національного господарства, ефективність державних інституцій, досконалість системи освіти. Сучасний освітній процес спрямований на розкриття особистісного потенціалу, розвиток критичного мислення, підготовку конкурентоспроможних фахівців.
Зовнішня широкомасштабна агресія росії проти України істотно вплинула на освітній процес. Однак, попри низку негативних кризових явищ — руйнування шкільної інфраструктури, міграція здобувачів освіти, порушення психоемоційного стану всіх учасників освітнього процесу — продовжується реформування й перебудова освітньої системи в Україні.
Ключовою реформою є «Нова українська школа». Головна мета НУШ — створити школу, в якій буде комфортно навчатись і яка дасть учням практичні навички застосування знань у повсякденному житті, де навчать мислити критично та вільно висловлювати власну думку.
ТЕМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Концепція Нової української школи орієнтує на такі напрями змін: новий зміст освіти, що ґрунтується на формуванні компетентностей; педагогіка, що спрямована на партнерську взаємодію з учасниками освітнього процесу; умотивований учитель, який прагне до безперервного особистого професійного поступу; орієнтація на потреби учня в освітньому процесі; ціннісне виховання; зміна структури й автономія школи; створення сучасного освітнього середовища. Організація педагогічної діяльності в НУШ ураховує такі методологічні підходи: компетентнісний, діяльнісний, інтегративний, особистісно зорієнтоване навчання.
Зміна психолого-педагогічних умов освітнього процесу передбачає нові соціально-професійні аспекти діяльності вчителя НУШ, потребу безперервного професійного розвитку, гнучкість й адаптивність, рефлексію власної педагогічної діяльності. Особливо значущою є підготовка вчителів 7-х класів НУШ з питань, що стосуються методики викладання предметів за оновленими програмами, підходів інноваційної педагогіки, конструювання сучасного уроку тощо.
Всеосвіта пропонує цифрові інноваційні сервіси для організації інтерактивного навчання, комунікації між учасниками освітнього процесу, реалізації професійного самовдосконалення вчителів.
ДЛЯ КОГО?
Адміністративні, педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, методисти, класні керівники та всі небайдужі до теми.
Безплатний
перегляд та участь
Кваліфіковані
експерти-спікери
Вільний доступ
до запису
ПРОГРАМА ТА ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
14:00 — 14:15 Відкриття конференції, порядок роботи
Програма конференції передбачає 5 хв. обговорення після виступу спікерів. Модераторка конференції Леся Литвиненко розпочинатиме конференцію, слідкуватиме за таймінгом та завершуватиме конференцію.
14:15 — 14:55 (+10 хв. обговорення) — 15:05 Елла Даниліна,
учителька трудового навчання, технологій, мистецтва, тренер НУШ для базової середньої школи, ТОП-50 Global Teacher Prize Ukraine, індивідуальна консультантка UNESCO в проєкті «Цифровий учитель».
Тема. Від теорії до практики: впровадження проєктної діяльності на уроках технологій у 7 класі
15:05 — 15:45 (+10 хв. обговорення) — 15:55 Наталія Мініна,
вчителька математики, логіки, STEM ліцею «Престиж» м. Києва, співавторка навчально-методичних комплектів «Я – дослідник. Алгебра. Геометрія» для 7 та 8 класів, авторка мультимедійних презентацій до підручника «Математика. 5 клас» (Бевз Г., Бевз В., Васильєва Д., Владімірова Н.).
Тема. Формувальне оцінювання на уроках математики. НУШ
15:55 — 16:35 (+10 хв. обговорення) — 16:45 Артем Гордєєв,
кандидат технічних наук, вчитель інформатики та робототехніки в школах CrystalSchool, FreedomSchool, Optima, розробник навчальних програм та освітніх курсів, освітній блогер, учасник проєкту Всеукраїнська школа онлайн.
Тема. Організація цікавого й ефективного навчання в НУШ: педагогічний дизайн сучасного уроку інформатики
16:45 — 17:00 Кава-брейк
17:00 — 17:40 (+10 хв. обговорення) — 17:50 Андрій Дубяга,
завідувач відділу національного виховання, позашкільної та громадянсько-історичної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, тренер з національно-патріотичного виховання та громадянської освіти.
Тема. Формування геопросторового мислення учнів на уроках історії в НУШ: сутність, підходи, інструменти
17:50 — 18:30 (+10 хв. обговорення) — 18:40 Юлія Гарюнова,
кандидатка філологічних наук, старша викладачка кафедри української лінгвістики, літератури та методики навчання Харківської гуманітарно-педагогічної академії.
Тема. Місце інтегрованих уроків у надолуженні освітніх утрат
18:40 — 19:20 (+10 хв. обговорення) — 19:30 Максим Рудич,
теле-радіоведучий, тренер НУШ, співавтор підручників «Біологія», «Природничі науки»; автор уроків Всеукраїнської школи онлайн та освітнього телепроєкту «Відкритий урок» на ТРК «Київ»; вчитель біології та географії Київського міжнародного ліцею STUDY Academy High School.
Тема. Хитрики викладання біології та основ здоров'я
19:30 — 19:45 Підбиття підсумків конференції
МОДЕРАТОРКА
засновниця проєкту «Всеосвіта». Розробниця методичних матеріалів для використання в навчальному процесі для дітей та дорослих.
ОРГАНІЗАТОРКА
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук. З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.