Відбулась у четвер 18 липня о 14:00
Психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами: стратегії та технології
Мета конференції:
— вдосконалення фахових компетентностей, необхідних для реалізації психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;
— актуалізація основних методів роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища;
— формування інклюзивної культури учасників освітнього процесу;
— мотивування до встановлення взаємодії батьків дітей з ООП з різними категоріями спеціалістів, соціальними інституціями з метою забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії.
Кращі спікери
з реальним
досвідом
Актуальні теми
з практичним
застосуванням
8 годин
підвищення
кваліфікації
АКТУАЛЬНІСТЬ
Інклюзивна культура учасників освітнього процесу ґрунтується на принципах і цінностях інклюзії, де забезпечуються рівні права на якісну й доступну освіту для всіх. Тому важливим є створення ефективних психолого-педагогічних умов, які сприятимуть партнерським взаєминам, співтворчості й особистісному розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Напрацювання ефективних стратегій та інноваційних технологій психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами відбувається на основі об’єднання вітчизняного і зарубіжного досвіду. Діяльність фахівців різного профілю спрямована на розв'язання проблем соціалізації, особистісного розвитку й формування життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами.
Організація психолого-педагогічного супроводження дитини з ООП є умовою створення інклюзивного середовища в закладі освіти. Разом з тим, забезпечення підтримки дітей з ООП в умовах воєнного стану супроводжується гострими викликами фізичної й психологічної безпеки.
ТЕМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Згідно із Законом України «Про освіту» психолого-педагогічний супровід — це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачених індивідуальною програмою розвитку. Успішне психолого-педагогічне супроводження розвитку особистості дитини з ООП ґрунтується на тісній професійній співпраці команди багатьох фахівців.
Дітям з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища надаються психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові послуги. Проте якісне інклюзивне середовище не може бути побудоване без відповідного рівня інклюзивної компетентності педагогічних працівників. Зокрема, у професійній діяльності вчителя важливим є вміння створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища; здатність ураховувати індивідуальні потреби, можливості, здібності кожного учня; застосування принципів і стратегій універсального дизайну в сфері освіти; реалізація технологій індивідуального та диференційованого навчання; використання методів ефективної підтримки осіб з особливими освітніми потребами тощо.
У бібліотеках Всеосвіти зібрано корисні методичні матеріали й рекомендації, що стануть у нагоді при організації інклюзивного навчання. Запрошуємо ділитися власним педагогічним досвідом.
ДЛЯ КОГО?
Менеджери освіти будь-якого рівня, завідувачі / директори, вихователі, вчителі, асистенти вчителя, корекційні педагоги, психологи, батьки та усі, кому не байдужий розвиток інклюзивної освіти в Україні.
Безплатний
перегляд та участь
Кваліфіковані
експерти-спікери
Вільний доступ
до запису
ПРОГРАМА ТА ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
14:00 — 14:15 Відкриття конференції, порядок роботи
Програма конференції передбачає 5 хв. обговорення після виступу спікерів. Модераторка конференції Леся Литвиненко розпочинатиме конференцію, слідкуватиме за таймінгом та завершуватиме конференцію.
14:15 — 14:55 (+10 хв. обговорення) — 15:05 Валентина Новосад,
головна спеціалістка відділу дошкільної освіти Директорату дошкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України.
Тема. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку в контексті оновленого правового поля
15:05 — 15:45 (+10 хв. обговорення) — 15:55 Марія Гладиш,
кандидатка педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти факультету соціальної педагогіки та психології Запорізького національного університету.
Тема. Сучасні компоненти соціально-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
15:55 — 16:35 (+10 хв. обговорення) — 16:45 Тетяна Наумчук,
старша викладачка кафедри психології та інклюзивної освіти, методист вищої категорії лабораторії дошкільної та початкової освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, авторка науково-педагогічних посібників рекомендованих МОН України та наукових статей для педагогів закладів дошкільної освіти.
Тема. Безбар’єрний інклюзивний простір та партнерство — результат успіху
16:45 — 17:00 Кава-брейк
17:00 — 17:40 (+10 хв. обговорення) — 17:50 Ольга Скорик,
логопединя, корекційна педагогиня, авторка логопедичних посібників, засновниця центру розвитку професійних компетенцій ЛогоПросвітЕксперт UA.
Тема. Розвиток слухового сприймання: актуальність теми, напрямки роботи
17:50 — 18:30 (+10 хв. обговорення) — 18:40 Тетяна Лигомина,
директорка ІРЦ № 13 Дніпровського району м. Києва, кандидатка психологічних наук.
Тема. Інклюзивне навчання в закладі освіти: шляхи реалізації
18:40 — 19:20 (+10 хв. обговорення) — 19:30 Людмила Верещак,
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
Тема. Співпраця як основа для навчання дітей з РАС
19:30 — 19:45 Підбиття підсумків конференції
Модераторка
засновниця проєкту «Всеосвіта». Розробниця методичних матеріалів для використання в навчальному процесі для дітей та дорослих.
Організаторка
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук. З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.