Відбулась у четвер 20 червня о 14:00
Особистісний розвиток дитини в умовах сьогодення: інноваційні технології та методики
Мета конференції:
— розкрити теоретичні питання всебічного розвитку дитини;
— ознайомити з практиками подолання негативних емоційних станів дітей та профілактики поведінкових проблем;
— висвітлити інноваційні технології, що сприяють особистісному розвитку дитини.
Кращі спікери
з реальним
досвідом
Актуальні теми
з практичним
застосуванням
8 годин
підвищення
кваліфікації
АКТУАЛЬНІСТЬ
У дитинстві закладається фундамент особистості, відбувається формування базових уявлень про себе та свій внутрішній світ, розвивається самосвідомість й позитивна самооцінка, зацікавленість життям. Всебічний особистісний розвиток дитини вимагає створення сприятливого середовища, позитивного емоційного впливу, організації ігрової діяльності, набуття соціального досвіду тощо. Все це забезпечить гармонійний процес становлення особистості дитини.
В умовах воєнного часу діти є найбільш вразливою частиною суспільства і прямо чи опосередковано відчувають вплив психотравмуючих подій, що може спричинити агресивну поведінку, тривожність, панічні атаки та інші психоемоційні складні стани. Тому особливого значення набуває психоемоційна підтримка всіх учасників освітнього процесу. На сьогодні педагогічні працівники закладів дошкільної освіти разом зі всіма залученими фахівцями не лише організовують безпечне освітнє середовище, надають психолого-педагогічний супровід, а й підвищують фаховий рівень, ураховуючи виклики сьогодення.
ТЕМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Успішність особистісного розвитку дитини спирається на визнання пріоритету самоцінності дитинства. Його реалізація ґрунтується на основі сучасних освітніх і виховних технологій. Разом з тим відбувається впровадження інноваційних технологій, які спрямовані на активізацію творчого розвитку особистості (технології інтегрованого навчання: ігрова, проєктна, STREAM-освіта; діалогові технології, технологія педагогічного проєктування тощо).
В реаліях сьогодення багато дітей потребують психолого-педагогічного супроводу для гармонійного соціально-особистісного розвитку. Така цілеспрямована діяльність забезпечує створення умов для розвитку та саморозвитку дитини. Бібліотеки Всеосвіти зберігають ефективні методичні напрацювання, що стануть у нагоді всім, хто дбає про всебічний особистісний розвиток дитини. На допомогу педагогічним працівникам й батькам створено освітянську скриню, де розміщено авторські інноваційні розробки.
ДЛЯ КОГО?
Менеджери освіти будь-якого рівня, завідувачі / директори, вихователі-методисти, вихователі, музичні керівники, інструктори фізкультури, батьки та усі, кому не байдужий розвиток дошкільної освіти в Україні.
Безплатний
перегляд та участь
Кваліфіковані
експерти-спікери
Вільний доступ
до запису
ПРОГРАМА ТА ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
14:00 — 14:15 Відкриття конференції, порядок роботи
Програма конференції передбачає 5 хв. обговорення після виступу спікерів. Модераторка конференції Леся Литвиненко розпочинатиме конференцію, слідкуватиме за таймінгом та завершуватиме конференцію.
14:15 — 14:55 (+10 хв. обговорення) — 15:05 Марія Замелюк,
кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж»; членкиня ВГО Асоціації працівників дошкільної освіти, ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF, ГО Української асоціації сімейних психологів.
Тема. Чому неструктурована гра важлива для розвитку дитини
15:05 — 15:45 (+10 хв. обговорення) — 15:55 Ольга Вовченко,
докторка психологічних наук, старша дослідниця, старша наукова співробітниця Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
Тема. Емоційний інтелект в структурі особистості дитини дошкільного віку: практичні аспекти формування та розвитку
15:55 — 16:35 (+10 хв. обговорення) — 16:45 Юлія Рібцун,
кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця, старша наукова співробітниця відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, дипломований логопед-дефектолог, дипломована психологиня, АРТ-терапевтка, хібукі-терапевтка, психотерапевтка у навчанні, членкиня Української Спілки Психотерапевтів.
Тема. Особистісний розвиток дошкільника крізь призму формування мовленнєвої діяльності
16:45 — 17:00 Кава-брейк
Перерва 15 хвилин.
17:00 — 17:40 (+10 хв. обговорення) — 17:50 Тетяна Білик,
інструкторка з фізкультури в КЗ «Розсошенський ЗДО «Яблунька» Щербанівської ОТГ Полтавського району, має вищу категорію та звання «Вихователь-методист», лекторка Полтавської академії післядипломної освіти за темою «Фізичне виховання дошкільників»; загальний педагогічний стаж — 30 років у дошкільній галузі.
Тема. Нейрофітнес як важливий, сучасний засіб рухової активності задля всебічного, особистісного розвитку дошкільників
17:50 — 18:30 (+10 хв. обговорення) — 18:40 Світлана Нерянова,
начальниця відділу дошкільної освіти Директорату дошкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України.
Тема. Особистісний розвиток дитини в умовах нового Закону України «Про дошкільну освіту»
18:40 — 19:20 (+10 хв. обговорення) — 19:30 Ліна Власюк,
практична психологиня, філологиня, тренерка раннього розвитку та підготовки до школи, сертифікована педагогиня за програмою «Інтелект України», засновниця талант-клубу «Дивограй».
Тема. Розвиткові ігри, вправи та інноваційні методики для середніх і старших дошкільнят
19:30 — 19:45 Підбиття підсумків конференції
Модераторка
засновниця проєкту «Всеосвіта». Розробниця методичних матеріалів для використання в навчальному процесі для дітей та дорослих.
Організаторка
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук. З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.