Відбулась у четвер 14 березня о 14:00
Освітнє середовище закладу дошкільної освіти: досвід, практика, інновації
⋅ Розкрити теоретичні питання організації освітнього середовища у закладі дошкільної освіти;
⋅ вдосконалити компетентності педагогічних працівників щодо розвитку та корекції мовлення дітей;
⋅ ознайомити з можливостями використання різних форм діяльності просто неба, взаємодії з природою для психоемоційної підтримки дітей, налагодження їх загального психологічного стану та попередження поведінкових проблем;
⋅ висвітлити питання гармонійного розвитку особистості дитини;
⋅ ознайомитися з можливостями електронних бібліотек та дізнатися про джерела якісних готових дидактичних матеріалів.
Увага! 🦻Протягом тижня відео до конференції матимуть субтитри.
Кращі спікери
з реальним
досвідом
Актуальні теми
з практичним
застосуванням
8 годин
підвищення
кваліфікації
АКТУАЛЬНІСТЬ
Євроінтеграційний поступ України визначає якісні трансформаційні процеси, зокрема, й у системі дошкільної освіти. Це зумовлює необхідність творчого пошуку нових підходів і технологій виховання й розвитку дітей дошкільного віку, особливо зважаючи на сучасні соціальні реалії.
Дошкільна освіта забезпечує гармонійне формування особистості дитини, становлення її ціннісних орієнтацій, розвиток потенційних здібностей, набуття соціального досвіду.
Саме в дошкільному віці відбувається закладання основ загальнолюдських цінностей. Усебічний розвиток дітей дошкільного віку є фундаментальним для досягнення життєвого успіху, самореалізації й утвердження української національної ідентичності.
ТЕМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Освітнє середовище закладу дошкільної освіти — це багатогранна система, ключовий чинник соціалізації й становлення особистості. Неоціненну місію покладено на вихователів у реалізації мети й завдань дошкільної освіти. Вихователь забезпечує розвивальне середовище, створює емоційно-гармонійну атмосферу, враховує індивідуальні особливості кожної дитини.
Основою професійної діяльності вихователів є любов до дітей, відданість своїй справі, високий рівень фахових компетентностей, системне самовдосконалення. У цьому процесі необхідними засобами стали новітні електронні педагогічні сервіси і технології.
Всеосвіта понад 6 років створює ефективні цифрові інструменти для якісної роботи педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. У бібліотеці Всеосвіти на допомогу вихователям зібрано кращі педагогічні практики з урахуванням принципів академічної доброчесності. На основі європейського досвіду реалізовано можливості особистісного, професійного й фінансового зростання освітян.
ДЛЯ КОГО
Менеджери освіти будь-якого рівня, завідувачі/директори, вихователі-методисти, вихователі, музичні керівники, інструктори фізкультури, батьки та усі, кому не байдужий розвиток дошкільної освіти в Україні.
Безплатний
перегляд та участь
Кваліфіковані
експерти-спікери
Вільний доступ
до запису
ПРОГРАМА ТА ДОПОВІДАЧІ ЗАХОДУ
14:00 — 14:15 Відкриття конференції, порядок роботи учасників
Програма конференції передбачає 5 хв. обговорення після виступу спікерів.
Модераторка конференції Леся Литвиненко розпочинатиме конференцію, слідкуватиме за таймінгом та завершуватиме конференцію.
14:15 — 14:55 Катерина Крутій,
докторка педагогічних наук, професорка кафедри дошкільної освіти Маріупольського державного університету.
Тема. Наука проти міфів про освітнє розвивальне, безпечне, комфортне та інклюзивне середовище в закладі дошкільної освіти.
15:00 — 15:40 Людмила Шульга,
кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри дошкільної і початкової освіти Запорізького національного університету, відмінниця освіти, авторка арттехнології «Барвиста радість».
Тема. Формування мистецько-творчої компетентності дітей засобами образотворчої діяльності в сучасному закладі дошкільної освіти.
15:45 — 16:25 Ірина Березньова-Пронів,
дефектологиня, логопединя, фахівчиня у сфері корекційної роботи з дітьми із порушеннями мовлення. Сертифікована спеціалістка з проведення логопедичного масажу. Сертифікована спеціалістка з використання програмного забезпечення «Бордмейкер 7».
Тема. Дидактичні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
16:30 — 16:45 Кава-брейк
Перерва 15 хвилин.
16:45 — 17:25 Вікторія Островська,
засновниця і власниця двох дитячих садочків і альтернативної школи у Боярці, педагогиня, дипломована спеціалістка з дошкільного виховання, сертифікована спеціалістка Міжнародного інституту Ньюфілда (психологія розвитку), експертка з дошкільного виховання.
Тема. Психоемоційна підтримка дітей шляхом організації діяльності просто неба.
17:30 — 18:10 Геннадій Чепурний,
освітній технолог, психолог ІРЦ ВМР, педагог, бізнес-тренер, керівник Міжнародної школи «Освітня мнемотехніка», президент асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО», член Асоціації працівників дошкільної освіти України.
Тема. Засвоєння віршів та скоромовок в дошкільному віці засобами освітньої мнемотехніки.
18:15 — 19:00 Леся Литвиненко,
засновниця проєкту «Всеосвіта». Розробниця методичних матеріалів для використання в навчальному процесі для дітей та дорослих.
Тема. Плекаємо національну ідентичність у дітей дошкільного віку: методичні розробки.
Модераторка
засновниця проєкту «Всеосвіта». Розробниця методичних матеріалів для використання в навчальному процесі для дітей та дорослих.
Організаторка
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук. З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.