конференція: «Практичні інструменти реалізації Концепції «Нова українська школа» в 2022-2023 навчальному році в умовах реформування освіти ЗЗСО»
Нова українська школа (НУШ) — довготермінова реформа освітньої галузі, яку було розпочато у 2018 році. Головна мета НУШ – створити школу, в якій буде комфортно вчитись і яка дасть учням не зайві знання, а й практичні навички застосування знань у повсякденному житті, нову школу, де навчать мислити критично, проводити власні експерименти та вільно висловлювати власну думку. Уже з нового навчального року українські п`ятикласники почнуть вчитися по-новому, за реформою Нової української школи.
Кращі спікери
з реальним
досвідом
Актуальні теми
з практичним
застосуванням
15 годин
підвищення
кваліфікації
Про тему онлайн-конференції
У 2022/2023 навчальному році освітня реформа «Нова українська школа» продовжить активно впроваджуватися у базовій школі. За новим Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898, та новими модельними навчальними програмами, що реалізують цей стандарт освіти (https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-ni-prohramy/), почнуть працювати учні 5 класів усіх закладів загальної середньої освіти України.
Опрацювання програм з усіх навчальних предметів та інтегрованих курсів дозволить свідомо зробити вибір модельної програми для роботи в 5-х класах та відповідально підійти до вибору підручників, які написані за відповідною програмою.
Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН від 19.02.2021 № 235), розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти на продовження реформи «Нова українська школа». Типова освітня програма вводиться в дію поетапно за навчальними роками:
2022/2023 — у 5-х кл.;
2023/2024 — у 6-х кл.;
2024/2025 — у 7-х кл.;
2025/2026 — у 8-х кл.;
2026/2027 — у 9-х кл.
Мета
розглянути питання з підготовки вчителів, які працюватимуть в 5-х класах у 2022-2023 навчальному році; надати інформацію щодо навчально-методичного забезпечення закладів загальної середньої освіти.
Для кого?
адміністративних, педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, зокрема методистів методичних кабінетів (центрів), методистів закладів освіти, вчителів, класних керівників, батьків та всіх небайдужих до теми.
Безкоштовна
участь
8 експертів-
спікерів
Вільний доступ
до запису
Онлайн
та офлайн
Програма та доповідачі заходу
10:05 — 10:45 Ольга Барна,
кандидатка педагогічних наук, доцентка Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, вчителька/викладачка-методистка вищої категорії, заслужена працівниця освіти України
Тема. Інформатична освітня галузь. Навчання інформатики в Новій українській школі
10:45 — 11:20 Олександр Заболотний,
начальник відділу освіти Сквирської райдержадміністрації Київської області, вчитель української мови та літератури НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ І-ІІ ступенів» Київської області, заслужений вчитель України, автор підручників і посібників з української мови та літератури, переможець Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року»
Тема. Організація освітнього процесу з української мови в 5-х класах НУШ
11:20 — 12:00 Наталія Богданець-Білоскаленко,
докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки НАПН України, авторка підручників і посібників для початкової і середньої школи
Тема. Формування ключових компетентностей засобами підручника "Зарубіжна література"
12:00 — 12:40 Маргарита Араджионі,
кандидатка історичних наук, старша наукова співробітниця, провідна наукова співробітниця Інституту сходознавства імені Агатангела Кримського Національної академії наук України, членкиня Правління ГО Інформаційно-дослідний центр "Інтеграція та розвиток” (IDCIR)
Тема. Навчально-методичний комплект з предмета "Культура добросусідства" для 5 класу НУШ
12:40 — 13:20 Ніна Тарасенкова,
докторка педагогічних наук, завідувачка кафедри математики та методики навчання математики Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, професорка
Тема. Нова українська школа: навчально-методичний комплект з математики для 5 класу
13:20 — 14:00 Світлана Шило,
докторка філософії (PhD), доцентка кафедри дошкільної освіти та професійного розвитку педагогів Комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»
Тема. Навчально-методичний комплект з української літератури для 5 класу НУШ (модельна навчальна програма, підручник, календарно-тематичне планування)
14:00 — 14:40 Олександр Желіба,
кандидат педагогічних наук, вчитель-методист, доцент кафедри всесвітньої історії та міжнародних відносин Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, вчитель історії Ніжинського ліцею Ніжинської міської ради при Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя
Тема. Двуликий Янус: громадянська та історична освітня галузь у 5 класі НУШ
14:40 — 15:20 Зоя Хитра,
кандидатка педагогічних наук, вчителька-методистка, вчителька біології та основ здоров’я Технічного ліцею м. Києва
Тема. НУШ у 5 класі: «Здоров’я, безпека та добробут» на засадах компетентнісного підходу
15:20 — 16:00 Тетяна Коршевнюк,
кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця, провідна наукова співробітниця відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України
Тема. Пізнаємо природу: навчально-методичне забезпечення курсу
16:00 — 16:40 Тамара Бакка,
кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри методики навчання суспільних дисциплін та гендерної освіти історико-філософського факультету Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Тема. Особливості вивчення етики в Новій українській школі
16:40 — 17:20 Оксана Бутурліна,
докторка філософії (PhD), доцентка, завідувачка кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами Дніпровської академії неперервної освіти
Тема. Міжгалузевий інтегрований курс "STEM". Навчально-методичне забезпечення курсу
Модераторка конференції
Світлана Баженова,
заступниця директора з навчально-методичної роботи.