Конференція

Відбувся у четвер 19 травня 2022 року об 11:00

Сучасні підходи та інструменти профорієнтації у закладах освіти

Мета: Ознайомити освітян з актуальними підходами до профорієнтаційної роботи в освітньому процесі; надати практичні інструменти для діагностики особистісних особливостей здобувачів освіти; висвітлити профорієнтаційні методики, що відповідають суспільному та ринковому запитам; представити ефективні шляхи комунікації з учасниками освітнього процесу з питань профорієнтації.

Кращі спікери
з реальним
досвідом

Актуальні теми
з практичним
застосуванням

8 годин
підвищення
кваліфікації

Профорієнтація майбутнього має початися вже сьогодні!

Уже сьогодні очевидно, що підхід до професій та роботи в цілому істотно змінився і буде змінюватися надалі. Згідно з дослідженнями міжнародної консалтингової компанії McKinsey Global Institute, до 2030 року можуть зникнути понад 350 мільйонів робочих місць. Ще більше професій трансформуються.

350 млн. робочих місць зникнуть до 2030 року

за даними McKinsey Global Institute

Саме до таких реалій потрібно готувати учнів в межах профорієнтаційної роботи. Згідно з Концепцією НУШ, освіта має формувати в учнів навички самовизначення та розвитку власного потенціалу, вміння вчитися та самовдосконалюватися. Тобто педагогам треба не просто допомогти підліткам визначитися з професійним вектором, а й навчити їх бути гнучкими та адаптивними до змін.

Для кого конференція?

Запрошуємо до участі у Всеукраїнській онлайн-конференції адміністративних, педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, зокрема методистів методичних кабінетів (центрів), методистів закладів освіти, учителів/викладачів, педагогів-організаторів, кар’єрних консультантів, працівників психологічної служби, класних керівників, батьків та всіх небайдужих до теми.

Програма та доповідачі заходу

11:05 — 11:45 Оксана Сагадіна,

директорка Селищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гніванської міської ради Вінницької області, кандидатка педагогічних наук

Тема. Профорієнтація у сучасних реаліях: маркери правильного вибору професії та помилки сучасної молоді

11:45 — 12:25 Оксана Хоменко,

заступниця директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої школи 196 міста Києва

Тема. Системний підхід до профорієнтації у закладах освіти

12:30 — 13:10 Олена Грищук,

вчителька початкових класів і англійської мови в молодших класах, корекційна педагогиня і практична психологиня, засновниця освітнього простору «Скриня»

Тема. Пропедевтичний етап профорієнтаційної роботи. Початкова школа

13:15 — 13:55 Наталія Євсейчик,

психотерапевтка Європейської Асоціації Психотерапії, арттерапевтка, клінічна психологиня

Тема. Інструментарій для профорієнтаційної роботи

14:00 — 14:40 Завидовський Богдан,

вчитель хімії та біології, біотехнолог, фіналіст національної вчительської премії Global Teacher Prize Ukraine 2021

Тема. Інтеграція профорієнтації у процес навчання

14:45 — 15:25 Наталя Лахай,

коуч та ментор кар'єрної реалізації, понад 6 років працює з дітьми та підлітками у питаннях профорієнтації

Тема. Навички майбутнього (soft skils). Як вони сприяють професійній реалізації

Модераторка конференції

Світлана Баженова,

заступниця директора з навчально-методичної роботи.