Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Олімпіади від Всеосвіти як інструмент розвитку творчого потенціалу й мотивації до навчання
»
Взяти участь Всі події
Запрошуємо вас до участі у науково-практичній онлайн-конференції

«Інклюзивне навчання – рівний доступ
до якісної освіти»

27 січня 2022 року об 11 годині
Реєстрацію завершено

Запрошення через месенджери:

Кращі спікери

з реальним
досвідом

Актуальні теми

з практичним
застосуванням

10 годин

підвищення
кваліфікації

Публікація

у електронному
збірнику

Електронна версія збірника інформаційно-методичних матеріалів

На основі поданих учасниками конференції матеріалів доповідей буде сформовано інформаційно-методичний Е-збірник та доповнений науково-методичними розробками педагогів. Збірник буде в електронному форматі, який можна завантажити у форматі PDF учасникам, які замовили публікацію у ньому або обрали пакет "Професійний"

Вимоги до оформлення матеріалів

Інклюзивне навчання – система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Інклюзивне навчання часто вважають альтернативою інтернатній системі, за якою діти з особливими освітніми потребами навчаються в спеціальних закладах освіти та змушені проживати в інтернатних відділеннях при них через їх територіальну розгалуженість.

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.

Кого ми вважаємо особами з особливими освітніми потребами?

Особа з особливими освітніми потребами особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту.

Інклюзивне освітнє середовище сукупність умов, способів і засобів для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей.

9 експертів-спікерів

Безкоштовна участь

Інноваційний онлайн-формат

Вільний доступ до запису

Мета

ознайомити з нормативними документами, які регулюють інклюзивну освіту; наголосити на особливостях роботи дітей з особливими освітніми потребами, зокрема визначати освітні потреби; взаємодіяти з батьками та дітьми із різними освітніми потребами, а саме: з порушеннями слуху; з порушеннями зору; з труднощами у навчанні; з раннім дитячим аутизмом; з гіперактивністю та порушеннями уваги; з порушеннями опорно-рухового апарату та з синдромом Дауна; cприяти формуванню толерантного ставлення однокласників та учнів інших класів до дітей з ООП та підвищувати загальну культуру спілкування; сприяти реалізації права на якісну освіту дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку; створити належні умови, щоб дитина відчувала себе рівною серед рівних; поділитися напрацьованим досвідом роботи з дітьми з ООП.

Для кого?

Запрошуємо до участі у Всеукраїнській онлайн-конференції менеджерів освіти будь-якого рівня (заступників директорів, директорів шкіл, методистів), учителів-предметників, вихователів, соціальних педагогів, асистентів вчителя, корекційних педагогів, психологів, батьків та усіх, кому не байдужий розвиток інклюзивної освіти в Україні.

Взяти участь

Всеукраїнська онлайн-конференція «Інклюзивне навчання – рівний доступ до якісної освіти» проводиться у партнерстві ТОВ «Всеосвіта» та Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної Академії педагогічних наук України

Програма та доповідачі

11:00 - 11:05

Вітальне слово від організаторів конференції

11:05 - 11:45

Ярмола Наталія Анатоліївна

заступниця директора з наукової роботи Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, кандидатка педагогічних наук

Тема. Інноваційні підходи до організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в контексті оновленого нормативно-правового поля

11:45 - 12:25

Костенко Тетяна Миколаївна

завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями зору, кандидатка психологiчних наук, старша наукова спiвробiтниця Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, голова Асоціації Дієвих психологів України, психологиня, дитяча психотерапевтка

Тема. Психолого-педагогічна підтримка дітей з порушеннями зору в в інклюзивному навчанні

12:25 - 13:05

Чеботарьова Олена Валентинівна

докторка педагогічних наук завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Тема. Основні аспекти підтримки дітей з інтелектуальними труднощами в освітньому процесі

13:05 - 13:45

Гладченко Ірина Вікторівна

кандидатка педагогічних наук, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Тема. Ключові аспекти підтримки дітей з фізичними труднощами в освітньому процесі

13:45 - 14:25

Литовченко Світлана Віталіївна

сурдопедагогиня, докторка педагогічних наук, завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, консультантка Інклюзивно-ресурсного центру № 3 Дяснянського району міста Києва

Тема. Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та перспективи

14:25 - 15:05

Шевченко Юлія Василівна

наукова співробітниця відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Тема. Типологія освітніх труднощів і рівнів підтримки у навчанні дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку

15:05 - 15:45

Міронова Вікторія Михайлівна

магістерка психології з функціями дефектолога, ритмотерапевткиня, спеціалістка з Денверської моделі раннього втручання, власниця приватних садочків «Дитячий клуб-садок Вікторії Міронової»

Тема. Практичні рекомендації впровадження інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти

15:45 - 16:25

Бабяк Ольга Олексіївна

кандидатка психологічних наук, завідувачка відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України

Тема. Особливості організації навчальної діяльності дітей з РДУГ

16:25 - 17:05

Недозим Інна Вікторівна

кандидатка психологічних наук, старша наукова співробітниця відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, старша викладачка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Інституту Людини Київського університету імені Бориса Грінченка, засновниця та директорка ТОВ «Академія розвитку дитини «UNIQUE PEOPLE», засновниця Корекційно-розвивального центру ГО «Системна допомога дітям з аутизмом «Маленький Принц», засновниця ютуб-каналу "Аутизм INFO", Registered Behavior Technician (Зареєстрований фахівець з реалізації програм поведінкової терапії), спеціалістка з діагностики наявності та ступеня вираженості аутизму ADOS

Тема. Корекційно-розвивальна робота з дітьми з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзії

Замовити сертифікат

Реєстрацію завершено
Пакет
Базовий
Доступ до онлайн-трансляції
Сертифікат учасника
Доступ до матеріалів конференції
Електронна версія збірника матеріалів
Публікація власних методичних розробок у збірнику
Реєстрацію завершено
Пакет
Стандартний
Доступ до онлайн-трансляції
Сертифікат про підвищення кваліфіації на 10 ак. годин
Доступ до матеріалів конференції
Електронна версія збірника матеріалів
Публікація власних методичних розробок у збірнику
Реєстрацію завершено
Пакет
Професійний
Доступ до онлайн-трансляції
Сертифікат про підвищення кваліфіації на 10 ак. годин
Доступ до матеріалів конференції
Електронна версія збірника матеріалів
Публікація власних методичних розробок у збірнику